vergeet dan getikt ook niet!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Fris van buiten, zwart van binnen, net als een tikkel!
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Fris van buiten, zwart van binnen, net als een tikkel!
Dat klinkt niet bepaald gezond. Eigenlijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
het is net of ik een fata morgana voor m'n oogbollen heb
zeg ... wat heb jij gesnoven?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
het is net of ik een fata morgana voor m'n oogbollen heb
Heeft je tandarts nog iets met je kies gedaan?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
nee zo voelt het ook niet!!!!
Ik zie links in mijn zichtsveld alleen nog maar golfjes
ik weet dat je blij bent met MPJ maar je moet hem lakken en niet snuivenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
nee zo voelt het ook niet!!!!
Ik zie links in mijn zichtsveld alleen nog maar golfjes
nope...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft je tandarts nog iets met je kies gedaan?
nah, ik kan me herinneren dit al eens eerder te hebben gehad en dat ging ook vanzelf weer over na een opaar dagenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:53 schreef Daph_ het volgende:
SQ... Zou jij niet eens de dokter bellen voor die waanzichtbeelden?
een paar dagen?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, ik kan me herinneren dit al eens eerder te hebben gehad en dat ging ook vanzelf weer over na een opaar dagen
Dat maakt het probleem er niet beter opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |