quote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik doe het elke keer weer verkeerd bij Grand Slams, volgens mij heeft Bruce het nota bene nog voor me opgezocht ook" />
Vorig jaar op RG kozen we inderdaad ook pas vanaf de kwartfinale per ronde, de vierde ronde besloeg twee picks. Datzelfde moet dus hier ook, anders zou je voor een foutieve pick 1 al 15 punten krijgen. En je krijgt het niet cadeau in XL's Tennisgame!
Dus dit houdt in dat er ook een pick voor morgen doorgegeven moet worden, sorry voor het ongemak! Aangezien iedereen het vandaag goed had is er ook niet zo heel veel aan de hand, maar het is weer een beetje dom. Al kan ik wel een zwaar, alcoholgevuld weekend aanvoeren als excuus.
Dus we moesten gisteren en vandaag eigenlijk picken?quote:
Het is elke keer een strijd, ik voel me altijd erg dom als ik het weer eens fout doe... Maar het lijkt nu toch goed te gaan?quote:
Tijdje terug had ik al Soderling gekozen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN
borisz: Ferrero, Lopez, Querrey, Fish, Verdasco, Gasquet, Ferrer, Soderling
Bruce117: Ferrero, Lopez, Querrey, Fish, Verdasco, Gasquet, Ferrer, Soderling
FedExpress: Bellucci, Cuevas, Kohlschreiber, De Bakker, Lopez, Gasquet, Youzhny
groenen: Gasquet, Robredo, Chiudinelli, Ferrero, Verdasco, Fish, Ferrer, Soderling
intel: Ferrero, Robredo, Isner, De Bakker, Stakhovsky, Gasquet, Querrey, Soderling
KentdeBruin: Nishikori, Istomin, Chiudinelli, Mathieu, Querrey, Fish, Ferrer
kevin_: Soderling, Nadal, Querrey, Ferrero, Verdasco, Djokovic, Ferrer
Salamando: Gasquet, Istomin, Wawrinka, Melzer, Querrey, Fish, Ferrer, Youzhny
Sarabi: Ferrero, Blake, Wawrinka, Melzer, Lopez, Fish, Ferrer, Verdasco
The_Boezelaar: Ball, Petzschner, Chiudinelli, Ferrero, Querrey, Fish, Ferrer, Soderling
TheVulture: Soderling, Fish, Isner, De Bakker, Querrey, Gasquet, Ferrer, Youzhny
Vaduz: Cilic, Nalbandian, Chiudinelli, Mathieu, Lopez, Fish, Ferrer, Soderling
Vector_SLD: De Bakker, Nalbandian, Isner, Mathieu, Querrey, Gasquet, Ferrer, Soderling
VegaKip: De Bakker, Verdasco, Kohlschreiber, Ferrero, Nalbandian, Montanes, Lopez, Soderling
VerdwaasdeVogel: De Bakker, Nalbandian, Querrey, Ferrero, Verdasco, Fish, Ferrer
wimderon: Roddick, Nalbandian, Querrey, Fish, Verdasco, Djokovic, Ferrer, Soderling
* OUT
Pick 1:
Appeltjesmoes: Mayer
BeamofLight: Gonzalez
Brahimov: Gonzalez
Clesar03: Gonzalez
Doks: Gonzalez
franklop: Hewitt
luckass: Hewitt
Oidale: Mayer
XL: Mayer
Pick 2:
APK: Gasquet, Baghdatis
danusz1986: Anderson, Baghdatis
de_boswachter: Melzer, Baghdatis
TheGeneral: Roddick, Baghdatis
Pick 3:
---
Pick 4:
kleinzusje: Melzer, Fish, Isner, Bellucci
tennisboy: De Bakker, Istomin, Chiudinelli, Cilic
Pick 5:
Ambrosius: Ferrero, Istomin, Querrey, Fish, Chardy
Chriz2k: De Bakker, Istomin, Querrey, Fish, Chardy
dekouwe: Cilic, Ferrer, Querrey, Fish, Garcia-Lopez
norich: Ferrero, Robredo, Kohlschreiber, Mathieu, ---
sporttv: Cilic, Robredo, Querrey, Fish, Chardy
Szura: Ferrero, Robredo, Chiudinelli, Fish, Chardy
Pick 6:
Karrel_Laaglawaai: Melzer, Blake, Wawrinka, Soderling, Isner, ---
Pick 7:
Tim86: Roddick, Istomin, Querrey, Fish, Ferrer, Gasquet, Llodra
Heldere quotequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tijdje terug had ik al Soderling gekozen.
Wat ik bedoelde: Het is makkelijker als je dan alleen even je eigen regel er uit quotequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als laatste pick, die ontbreekt dus.
quote:Op maandag 6 september 2010 18:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
pfoe, zitten er nog zat in! Vergeet je mijn 8e pick niet?
Na elke ronde loop ik alles nog even na en bij niet ingevulde picks kijk ik terug of ik er een vergeten benquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tijdje terug had ik al Soderling gekozen.
Volgens het schema in de OP start je hier met pick 0, alleen op Wimbledon wordt er met pick 1 gestart op een GS, vanwege de vrije zondag.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is elke keer een strijd, ik voel me altijd erg dom als ik het weer eens fout doe... Maar het lijkt nu toch goed te gaan?
Kwartfinale = Pick 9
Halve finale = Pick 10
Finale = Pick 11
Dus we moeten wel degelijk een 2e winnaar in de 4e ronde kiezenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens het schema in de OP start je hier met pick 0, alleen op Wimbledon wordt er met pick 1 gestart op een GS, vanwege de vrije zondag.
Dat is nu wel erg laat, dus dat doen we maar niet. Ik ga het vanavond thuis allemaal maar wéér eens uitzoeken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dus we moeten wel degelijk een 2e winnaar in de 4e ronde kiezen
Nee, dat doen we dus uiteindelijk niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu de bedoeling want ik heb Youzhny gekozen gisteren en die speelt vandaag pas... moet ik er nou nog een kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |