Degene die onder je staan hebben respectievelijk drie en twee keer meegedaanquote:

Ik was al bang dat ik er verstand van hadquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Degene die onder je staan hebben respectievelijk drie en twee keer meegedaan
De twee boven je vier en drie keer, dus uiteindelijk ben je wel het slechtst ja

Dat is wel relaxed voor mij aangezien ik Hamburg gemist heb vanwege vakantie en de laatste paar toernooien bijna niks heb gepresteerdquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Degene die onder je staan hebben respectievelijk drie en twee keer meegedaan
De twee boven je vier en drie keer, dus uiteindelijk ben je wel het slechtst ja
Overigens zijn hierbij de beste elf resultaten in beschouwing genomen (m.u.v. de verplichte GS), maar het heeft op dit moment nog geen effect op de stand. Ik denk dat het pas vanaf Tokio te merken zal zijn. Of ik doe iets fout natuurlijk, ik ben tenslotte geen wiskundige. Gelukkig niet zeg, dat zou wat zijn

iemand die slechter presteert op GS's dan ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat dit m'n eerste GS is waarin ik punten pak dit jaarEn overall pas het zevende toernooi (van de 17) waarin ik punten pak

Mooi, dat hardop denken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of ik doe iets fout natuurlijk, ik ben tenslotte geen wiskundige. Gelukkig niet zeg, dat zou wat zijn

Weet niet of ik morgen op tijd ben, dus indien Querrey wint daarom nu maar pick 6: Fishquote:Op vrijdag 3 september 2010 05:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voorlopig, ondanks opnieuw veel alcohol, Sam Querrey

quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Boez, wanneer vervang je je bloed nou definitief voor bier?

Nounou, Gimeno-Traver is natuurlijk altijd een gevaarlijke outsider op hardcourtquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
Chardy, lulhannes, dat kost me een 3e goede GS op rij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |