Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Een komt wel goed milf voor jou
[ afbeelding ]
wie is dat dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Een komt wel goed milf voor jou
[ afbeelding ]
ik ga op mezelf wonen, dus wassen doe ik zelfquote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jij moet er wonen, niet je ouders ... en de was kan je altijd naar je ouders brengen
Heb je in Haaksbergen geen tv?quote:
Remco, ik zou je ouders negeren, en voor die bovenwoning gaan! Damn mooi ding! Dat rijtjeshuis zit je weer met een grote tuin, wat ook tijd vraagtquote:Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga op mezelf wonen, dus wassen doe ik zelfen dat eerst hebben m'n ouders volgens mij niet door
Gewoon een duplexwoningquote:Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had een mooie maisonette (duur woord voor bovenwoning) gezien
tuurlijk hebben we wel tvquote:Op woensdag 1 september 2010 11:52 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Heb je in Haaksbergen geen tv?
[..]
Remco, ik zou je ouders negeren, en voor die bovenwoning gaan! Damn mooi ding! Dat rijtjeshuis zit je weer met een grote tuin, wat ook tijd vraagt
trust me, mijn ouders meer dan gemiddeldquote:Op woensdag 1 september 2010 12:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh en Remco, ouders zeuren altijd.
Ach gut knulleke tochquote:Op woensdag 1 september 2010 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
trust me, mijn ouders meer dan gemiddeldsoms heb ik het idee dat ze gewoon zoeken naar iets waarover ze tegen mij kunnen zeiken, er gaan geen dag voorbij zonder gezeik/commentaar...
ik moet nog goed naar de andere huizen op m'n lijstje kijken, maar deze sprong er wel positief uit bij mij; toen ik ff snel wat dingen bekeekquote:Op woensdag 1 september 2010 12:11 schreef omearos het volgende:
ik zou ook voor de bovenwoning gaan. Jij moet er wonen, dus jij moet er een goed gevoel bij hebben
je kunt anders ook aan mij vragenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk hebben we wel tvmaar herken haar zo niet, uit Vampire Diaries misschien?
en ik wil gewoon normaal met hun praten over woningen, omdat hun dingen anders zien, of dingen zien/noemen waar ik niet aan denk... plus dat ze wat meer verstand hebben over de buurten waar bepaalde huizen staandus ik kijk nog wel even verder, hopelijk doen ze vanaf nu wel normaal
wat een geruststelling Wouterquote:Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je kunt anders ook aan mij vragen
jah, dat veldje is direct achter 't Assink; maar spelende kinderen is inderdaad een ding om rekening mee te houden, al weet ik niet hoe 'dicht' die woning op dat veldje zit...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
houd wel rekening met spelende kinderen op dat veldje bij mooi weer.
Luchtbuks ftw! En besides, een beetje kozijn/dubbel glas houd geluid wel tegen. Als je buiten zit moet je niet klagen, dan maakt het nier uit waar je ook zit, je hoort altijd wel wat.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
houd wel rekening met spelende kinderen op dat veldje bij mooi weer.
nadeel is dat je een plat dak hebt, dus met warm weer zal het snel (flink) opwarmenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:21 schreef Intelligence het volgende:
Bovenwoning heeft ook zn voordelen, bijv qua stookkosten, valt lager uit omdat je onderbuur meestookt![]()
Valt wel mee, ik heb op 3 hoog (bovenste verdieping) gewoond, en het werd zomers niet zo warm dat het niet dragelijk was, gewoon balkon deuren open en raampje los ...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nadeel is dat je een plat dak hebt, dus met warm weer zal het snel (flink) opwarmen
ja hequote:
tjah, gewoon een keer kijken dus.quote:[..]
jah, dat veldje is direct achter 't Assink; maar spelende kinderen is inderdaad een ding om rekening mee te houden, al weet ik niet hoe 'dicht' die woning op dat veldje zit...
true, maar dat gaat er bij m'n ouders niet in; plat dak is niks, dus woning geen optiequote:Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb op 3 hoog (bovenste verdieping) gewoond, en het werd zomers niet zo warm dat het niet dragelijk was, gewoon balkon deuren open en raampje los ...
Als het goed geïsoleerd is koop je toch voor 100 eur een mobiele airco, heb je t ook zo koud.
net wat ik zeg, overzicht ff goed doorspitten en woningen op een rijtje zetten waar ik een keer wil kijkenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, gewoon een keer kijken dus.
Selmaquote:
Ik woon ook hoog en het is hier bloedje heet in de zomer en tering koud in de winter.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb op 3 hoog (bovenste verdieping) gewoond, en het werd zomers niet zo warm dat het niet dragelijk was, gewoon balkon deuren open en raampje los ...
Als het goed geïsoleerd is koop je toch voor 100 eur een mobiele airco, heb je t ook zo koud.
quote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
Net wakker, dagje vrij, vandaag weer eens wat dingen regelen
dat komt ook wel goedquote:Op woensdag 1 september 2010 12:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Remco, jij moet gaan wonen waar jij je fijn voelt. Niks ergers dan een huis waar je je niet thuis voelt.
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:23 schreef Intelligence het volgende:
Op de FoBo Frontpage beginnen ze ook al met disclaimers
Nee, die is en blijft geweldigquote:Op woensdag 1 september 2010 03:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Die ene geweldige kerel?
Inddquote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel balen dat je niet geslaagd bent
Dag meneer tukker, hoe staat het leven er bij?quote:
Beroerd. Net terug van een zonnige vakantie in Kroatië. En als je dan in een grauw Nederland komt en je moet weer 'werken'...quote:Op woensdag 1 september 2010 14:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dag meneer tukker, hoe staat het leven er bij?
Hoe was hetquote:Op woensdag 1 september 2010 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beroerd. Net terug van een zonnige vakantie in Kroatië. En als je dan in een grauw Nederland komt en je moet weer 'werken'...
Het was héérlijk. Lekker luieren op m'n luchtbedje in de Adriatische Zee, veel grilltellers gegeten en biertjes gedronken. Het weer was top, dus heb een lekker 'zigeuner-tintje'...quote:Op woensdag 1 september 2010 14:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe was het
lekker bruin geworden?
'na morgen wordt het zonniger' hoor ik net op de radio.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beroerd. Net terug van een zonnige vakantie in Kroatië. En als je dan in een grauw Nederland komt en je moet weer 'werken'...
Kats vernegert dusquote:Op woensdag 1 september 2010 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het was héérlijk. Lekker luieren op m'n luchtbedje in de Adriatische Zee, veel grilltellers gegeten en biertjes gedronken. Het weer was top, dus heb een lekker 'zigeuner-tintje'...
Hoe is 't leven in Eanske?quote:
15 Dagen. In Istrië. Eerst een weekje in Porec, daarna in Pula.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
'na morgen wordt het zonniger' hoor ik net op de radio.
Hoe lang ben je in Kroatië geweest?
Klote, stiekem zou ik willen dat ik terug naar Arnhem kon.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, tis gewoon alweer september...
klikquote:Op woensdag 1 september 2010 14:38 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Klote, stiekem zou ik willen dat ik terug naar Arnhem kon.
Maar dat is niet vanwege Enschede of Arnhem, maar omdat ik op dit moment ontzettend een plekje voor mij alleen mis.
Ik wist in Arnhem nog wel een plekje waar ik rustig kon gaan zitten en tot rust komen, in Enschede niet
Tegenwoordig ga je naar Borne als je een plekje voor jezelf wilquote:
Classificatie: middelbrand.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:50 schreef Intelligence het volgende:
Net op P2000, brand bij Stork in Hengelo
Alweer daarquote:Op woensdag 1 september 2010 14:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Classificatie: middelbrand.
Enschede is ook al ingelicht.
Dan koop maar alvast schoensmeer want het gaat er zo afquote:Op woensdag 1 september 2010 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het was héérlijk. Lekker luieren op m'n luchtbedje in de Adriatische Zee, veel grilltellers gegeten en biertjes gedronken. Het weer was top, dus heb een lekker 'zigeuner-tintje'...
quote:Bij Stork Mufac aan het Industrieplein in Hengelo heeft woensdagmiddag een binnenbrand gewoed.
Brand
De brand is ontstaan bij laswerkzaamheden. De brandweer had de brand snel onder controle. Er zijn geen gewonden gevallen.
Ja, wel gezelligquote:Op woensdag 1 september 2010 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Nathalie![]()
hoe was het op school dan?
What did he do?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
Rio, voor al uw betere sloopwerkzaamheden.
Stomme bok
Dan schrok ie best heftig!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:07 schreef Samzz het volgende:
De paal waar hij aan vast stond kapot getrokken, zo doormidden. En m'n hoofdstel kapot gemaakt, hij had de teugels om z'n hals en t halster om, hij schrok ergens van, dus toen ging de paal doormidden en paard met touw, halster en mijn hoofdstel aan z'n hals aan de klepper. Onderweg is ie op het bakstuk gaan staan en dus is het kopstuk kapot (gelukkig alleen het kopstuk).
En hij is ook nog met z'n kop tegen de muur aan gelopenNu mist ie een stukje huid, omdat ie zo lekker paniekerig overal heen scheurde.
Vluchtdier he...quote:
Jeetje.... Da's ook heftig. Gelukkig is dat bij ons niet mogelijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:16 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dan schrok ie best heftig!
Mn zus had ook keer zoiets, alleen liep dat minder goed af ... ook vast gemaakt aan een paal, ze was m aan t wassen. Schrok hij ergens van, rukte hij de paal los... maar bleef de paal vast zitten aan het touw wat weer aan het halster zat, daardoor rende hij weg, en werd hij bang van de paal die hem dus achterna kwam.
Rende de weg op, richting A1 / spoor.... daar is een auto (waar ze bij in gestapt was toen ze er achterna rende) ervoor gaan rijden en plots afgeremd, paard is toen via de kofferklep naar binnen gekomen... gewond (hele borst lag open) maar heeft het wel overleefd....
Wil niet weten hoe het was afgelopen als hij de A1 gehaald had. Onderweg al diverse keren geprobeerd t paard normaal te stoppen, maar dat ging dus niet... beestje had onderhand al iets van 4km gerend
Waarschijnlijk dacht je ook dat het niet mogelijk was dat hij die paal kapot ruktequote:Op woensdag 1 september 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje.... Da's ook heftig. Gelukkig is dat bij ons niet mogelijk.
* ReMcOrE wishes you luckquote:Op woensdag 1 september 2010 16:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou, Jeffrey gaat weer fitnessen na 3 weken uit eten en liters bier.
Wish me luck ya'll.
Oh jawel. Ik weet hoe beresterk paarden kunnen zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 16:25 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht je ook dat het niet mogelijk was dat hij die paal kapot rukte
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:48 schreef Assiej het volgende:
[inkopper] Goh vandaar paardenkrachtAutotaal PK
[/inkopper]
Ja, daar doel ik inderdaad op wanneer mijn paard met al zijn kracht alles omver trektquote:Op woensdag 1 september 2010 17:48 schreef Assiej het volgende:
[inkopper] Goh vandaar paardenkrachtAutotaal PK
[/inkopper]
Veel plezierquote:Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Na me de hele dag vol gevreten te hebben is het nu tijd voor een jointje.
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zeu, werkdag 1 gehad, nog 43 jaar te gaan
optimistjequote:Op woensdag 1 september 2010 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Kom es hierheen..quote:Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:
3 borden nasi ?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Sjooongejongejongejonge wat ging fitness bagger!
Spieren waren helemaal lui. Hopen dat het vrijdag beter gaat.
Heb mooi 3 borden nasi weggewerkt en nu douchen.
Dat ben ik zeker nog van planquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
retteketet, bedpret met een vuige slet
ook al? hier is het gelukkig bijna over. Morgen maar weer aan het werkquote:Op woensdag 1 september 2010 18:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en ik ben verkouden jonge, niet te zuinig, kan kats mn ogen niet eens openhouden![]()
wanneer gaan we trouwens mf-meetenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:53 schreef omearos het volgende:
[..]
ook al? hier is het gelukkig bijna over. Morgen maar weer aan het werkik heb echt een hekel aan thuiszitten
hallo kleines madchenquote:
Ah, du geile gummibärquote:
mf-meeten?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wanneer gaan we trouwens mf-meetennog nooit tijd gehad, misschien dat ik virjdag wel kan
motor-forumquote:
ah, ik heb al bijna een brommertquote:Op woensdag 1 september 2010 19:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
motor-forum, een plek die soms nog harder ontspoort als fok op sommige punten
hoe was het?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zit nu tijdelijk op 't hoofdkantoor, gaat wel anders als waar ik eerst zat. Maar als het goed is kan ik voor 't einde van het jaar weer terug, dat scheelt wel.quote:
Paste nog wel wat bij.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
3 borden nasi ?
Dan mag je idd vrijdag weer gaan.
[..]
Hoe droog en hoe waar.
Ja, alles prima! En met jou?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker nog van planHeb alleen dit weekend al een FOK!meet en dus geen tijd.
Alles goed met je?
En mijn pa slaapt hier vanavond, dus ik ga 't huis ook niet uitquote:Op woensdag 1 september 2010 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, alles prima! En met jou?
Verveel me inderdaad een beetje
quote:
Ajt bevriest wa jaquote:
Moet je wel eerst de prik eruit halen. Want met prik kan je m niet invriezenquote:
niet?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je wel eerst de prik eruit halen. Want met prik kan je m niet invriezen
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je wel eerst de prik eruit halen. Want met prik kan je m niet invriezen
trusten Nathaliequote:
Markoquote:
7 uur Texquote:Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wanneer gaan we trouwens mf-meetennog nooit tijd gehad, misschien dat ik virjdag wel kan
soms?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
motor-forum, een plek die soms nog harder ontspoort als fok op sommige punten
Bierquote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pa is er toch nog
Even samen een kast in mekaar zetten, andere dingen doen en dan samen film kiekn met een pilsje
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
heb ik de laptop ruim een halve meter naast m'n schermen staan, probeer ik nog met deze muis naar de laptop te komen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mag ik trouwens ook op de snorfiets komen?
ken wel een erik met een Kwaakquote:Op donderdag 2 september 2010 00:38 schreef Intelligence het volgende:
mf meets? tex? Dan kennen jullie eric ook wel, had/heeft een raptor
gezelligquote:Op donderdag 2 september 2010 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, hoorde net van pa dat mn broer tussen een ongure kroeg en "Sexparadise" woont![]()
Sorry dat ie zo groot isquote:Op donderdag 2 september 2010 07:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoor net van mn huisgenoot dat ik vannacht ontzettend heb lopen schreeuwen in mn slaap
Assiejquote:Op donderdag 2 september 2010 09:30 schreef Assiej het volgende:
Goedemorgen
Met een heerlijke verbrande broodlucht in huis
oeps
Weet niet wat hij nu heeft, komt uit Almelo ...quote:Op donderdag 2 september 2010 07:06 schreef omearos het volgende:
[..]of met de auto
[..]
ken wel een erik met een Kwaakmaar ik ken niet iedereen bij naam, en niet iedereen komt vaak bij Tex (zoals ik
)
[..]
gezellig
Goedemorgen!
Ik ga maar weer eens naar mijn werk.
Dit artikel ook gelezen?quote:Op donderdag 2 september 2010 08:58 schreef ReMcOrE het volgende:![]()
passe-partout voor Twente gescoord vanmorgen![]()
![]()
ik heb gewoon netjes legaal met m'n ClubCard een passe-partout gekocht, die verkoop begon vanmorgenquote:
is nu tijdelijke stop op aanvragen van ClubCards, in verband met de verkoop van passe-partouts...quote:Op donderdag 2 september 2010 11:11 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet nog steeds een clubcard halen
scheelt dat ik er vandaag toch niet aan toe komquote:Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is nu tijdelijke stop op aanvragen van ClubCards, in verband met de verkoop van passe-partouts...
Heel verrassend; maar ik moet werkenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er Tukkers die dit weekend bij mij willen komen chillen?
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef rulerofdeath het volgende:
en in haaksbergen hebben we de schuttersfeesten
Dus over een uurtje al die lege bierflesjes weggewerkt hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een uurtje opent de bieb
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus over een uurtje al die lege bierflesjes weggewerkt hebben
Ik ben zaterdag in Utrecht.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindhovenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:58 schreef norich het volgende:
zeu nog een uur en dan ben k weer in mestreech
succes, vernaggel 'm nietquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ineens last van mn onderrug joh
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:38 schreef GimmeGore het volgende:
Ow, waarschijnlijk ben ik de oudste van de klas vanaf morgen
En dan ook met een paar jaar verschil met de een na oudste.
Pass it to da left...quote:Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Genoeg foto's, maar niks om te delen...quote:Op woensdag 1 september 2010 15:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nog wat foto's gemaakt die je hier wilt delen?
To bad.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Genoeg foto's, maar niks om te delen...
Als het nou van een potje moshen kwam had ik er vrede mee, maar nu tast ik in het duisterquote:
Does gekquote:Op donderdag 2 september 2010 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een foto van m'n goddelijk gebruinde lichaam die een 'bommetje' doet in de Adriatische Zee?
lolquote:Op donderdag 2 september 2010 14:38 schreef GimmeGore het volgende:
Ow, waarschijnlijk ben ik de oudste van de klas vanaf morgen
En dan ook met een paar jaar verschil met de een na oudste.
Morgen, another day at the office ... alleen. Al mijn kamergenoten (3) zijn vrijquote:Op donderdag 2 september 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
werkweek bijna voorbij, morgen nog dagje school
dus dan wordt je net zo druk als vandaag?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:19 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Morgen, another day at the office ... alleen. Al mijn kamergenoten (3) zijn vrijVandaag ook
Nog drukker ... morgen is er ook bierquote:Op donderdag 2 september 2010 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus dan wordt je net zo druk als vandaag?
quote:And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii ... et spiritus sancti.
quote:
Hell yeahquote:
nu ook in ONZ: Geil of niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef Intelligence het volgende:
Dit is echt te grappig:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=127185813
Plaatje heb ik bij ons van de site geript ... ik ben zelf uiteraard unstoppablequote:Op donderdag 2 september 2010 17:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Twee keer maar?
Nath, Justin en Patrick
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was ook met afstand de oudste in mijn klas (instroom in het 4e jaar) Ik was 27quote:Op donderdag 2 september 2010 14:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
De oudste is 25, (die gaat trouwen in oktober)mooi feest dus haha
daarna 23
daarna ik, 20,5
en de jongste is nu 17 sinds kort
Van zaterdag op zondag?quote:
WTF!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:15 schreef Assiej het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)-rivier/m1fzmdtf8jd3
100% gestoord
Arme hondjes
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vrijdag op zaterdag is eigenlijk ook geen probleem
Any takers?
Hierdoor kan ik echt agressief worden.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:15 schreef Assiej het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)-rivier/m1fzmdtf8jd3
100% gestoord
Arme hondjes
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:20 schreef omearos het volgende:
[..]
wordt zo wel romantisch met z'n 2en
Dat heb ik al zonder dat ik naar dat filmpje ga kijken.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Hierdoor kan ik echt agressief worden.
Dan heb ik gewoon zin om dat soort mensen kapot te slaan.
That! Dierenmishandeling is zó nutteloos... Dat soort mensen moet je in de samenleving goed onder de loep blijven houden.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat heb ik al zonder dat ik naar dat filmpje ga kijken.
Ik help je graagquote:Op donderdag 2 september 2010 18:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Hierdoor kan ik echt agressief worden.
Dan heb ik gewoon zin om dat soort mensen kapot te slaan.
Die vrouw zoeken ze ookquote:
Meisje... Dat is nog een jong kindquote:Op donderdag 2 september 2010 19:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Die vrouw zoeken ze ook
en dan ook hoe ze die beestjes gooit, verkoop ze desnoods en vang er wat geld voorJeez..
En dan ook nog vrolijk filmen alsof ze stenen in het water lopen te gooien, mijn god...
Arme beestjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |