abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85942800

Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.

Twents volkslied:
quote:
Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Twentse Vlag

Informatie over Twente:
Twente is een landstreek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel
omvat, evenals het tot Gelderland behorende Rietmolen. In het westen en noorden grenst het aan de
eveneens Overijsselse streek Salland (waarbij de Regge bij Nijverdal de grens vormt), in het zuiden aan de
Achterhoek (provincie Gelderland), in het zuidoosten aan de Duitse Kreis Borken en in het oosten en
noorden aan de eveneens Duitse Grafschaft Bentheim, waar de Dinkel als natuurlijke grens wordt
beschouwd.

Waar komt de naam Twente vandaan:
In oude geschriften is Twente achtereenvolgens terug te vinden als Tuianti (797), Tueanti (799), Thuehenti
(851), Tuente (11e eeuw) en tenslotte Twente of Twenthe. Voor de herkomst van deze naam zijn twee
theorieën gangbaar. De eerste en oudste gaat terug tot de 16e eeuw toen men Twente identificeerde als het
woongebied van de Germaanse stam de Tubanten die bekend was uit de Romeinse oudheid. De tweede
theorie is gebaseerd op de gelijkenis tussen de namen Twente en Drenthe. Zoals de naam Drenthe is
afgeleid van het telwoord drie, denkt men dat Twente is afgeleid van het woord twee. Vóór de elfde of
twaalfde eeuw grensden de gouwen Drenthe en Twente nog aan elkaar.

Geschiedenis:
De geschiedenis van Twente voor de vroege middeleeuwen is slechts fragmentarisch bekend. Er zijn vele
bodemvondsten gedaan die op permanente bewoning ver voor het begin van onze jaartelling wijzen. Tijdens
de eerste eeuwen van onze jaartelling vindt men de invloed van het Romeinse Rijk ook terug in Twente, dat
echter samen met overige noordwest-Germaanse streken Romeinse pogingen tot onderwerping steeds
met succes afsloeg.
*Voor de volledige geschiedenis van Twente kun je hier klikken*

Landschap:
Twente is buiten de grote steden een streek met grote landschappelijke kwaliteiten: het heeft een
kleinschalig coulisselandschap met belangrijke natuurgebieden (zoals het Lutterzand aan de meanderende
Dinkel en de heide op de Friezenberg bij Markelo), en veel groene landgoederen (Singraven, Weldam,
Twickel). De Hagmolenbeek bij het dorpje Beckum.

Bij Rijssen biedt de rivier de Regge mooie natuurgezichten.

Het gebied wordt van noord naar zuid door een heuvelrug doorsneden, waarvan de Tankenberg bij
Oldenzaal het hoogste punt is. Rond Ootmarsum, Denekamp, Nijverdal en Markelo liggen heuvelachtige
landschappen met vele bossen. Oud stedenschoon is vooral te vinden in het kleine Ootmarsum en in
mindere mate in Oldenzaal, dat wel een zeer belangrijke Romaanse basiliek (de Sint Plechelmusbasiliek)
heeft. Ook de stadjes Delden en Diepenheim hebben hun historische centrum en pittoresk aanzicht
behouden.

Engbertsdijksvenen bij vriezenveen.
Engbertsdijksvenen is een veengebied met fraaie heideterreinen en vennen. Het is een restand van het grote veenmoeras dat ooit het noordoosten van Nederland bedekte. Het veen heeft zich na de laatste ijstijd ontwikkeld, meer dan tienduizend jaar geleden. In de 15e eeuw zijn de monniken van het klooster in Sibculo begonnen met het afgraven van de Engbertdijksvenen. Dat was nog voor eigen gebruik. Maar de plaatselijke veenbazen zagen ook brood in de turfwinning.
In en om het gebied liggen ‘haren’, koppen van zand die uit de bodem opduiken. De eerste bewoners van de veenwildernis vestigden zich op zulke zandbulten. Midden in het natuurgebied ligt een haar van 15 ha groot, nog helemaal in oorspronkelijke staat. Dat betekent dat daar een veenpakket ligt van ongeveer 5 meter dik. Staatsbosbeheer heeft dit gedeelte in 1953 in beheer gekregen. De kunst is om het water vast te houden, om zo de veenvorming weer op gang te krijgen.
De Engbertsdijksvenen hebben de status van Wetland. Het is dan ook een eldorado voor (water)vogels én voor vogelliefhebbers. Er zijn drie wandelroutes uitgezet, die meer dan de moeite waard zijn.

Geologisch is Twente een van de interessantste gebieden van Nederland. Er komen aardlagen uit
verschillende perioden op een vrij klein gebied aan de oppervlakte. Bij Losser bevindt zich een
open steengroeve. Hengelo en Boekelo hebben zoutwinning.

Plaatsen in Twente:
Aadorp - Agelo - Albergen - Almelo - Azelo - Beckum - Bentelo - Beuningen - Boekelo (Enschede) - Boekelo
(Haaksbergen) - Borne - Bornerbroek - Brammelo - Breklenkamp - Bruinehaar - Buurse - Delden - De Lutte
- Denekamp - Deurningen - Diepenheim - Dulder - Elsen - Enschede - Enter - Eppenzolder - Fleringen -
Geesteren - Glane - Glanerbrug - Goor - Haaksbergen - Haarle - Harbrinkhoek - Hengelo - Hengevelde -
Herike - Hertme - Hezingen - Hoge Hexel - Holthuizen - Langeveen - Lattrop - Lemselo - Lonneker - Losser
- Mariaparochie - Mander - Manderveen - Markelo - Markvelde - Noord Deurningen - Notter - Nijverdal -
Oele - Oldenzaal - Ootmarsum - Oud Ootmarsum - Overdinkel - Rectum - Reutum - Rietmolen - Rijssen -
Rossum - Saasveld - Sint Isidorushoeve - Stepelo - Stokkum - Tilligte - Tubbergen - Usselo - Vasse -
Vriezenveen - Vroomshoop - Weerselo - Westerhaar - Wiene - Wierden - Ypelo - Zenderen - Zuna

Tukker Wall of Fame!
quote:
Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september

Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd ;).
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 1 september 2010 @ 11:39:59 #2
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_85942815
Zijn we weer *O*
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 1 september 2010 @ 11:40:11 #3
148588 rulerofdeath
pi_85942824
maarrem, vertel...
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_85942826
Nou, vertel! :P
pi_85942850
:'(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85942993
ik had een mooie maisonette (duur woord voor bovenwoning) gezien; 1e en 2e verdieping van een huis, in mijn ogen een mooie en nette woning met genoeg ruimte voor mijn persoontje (en ook voor samenwonen vind ik) ^O^ maar toen ik het aan mijn ouders liet zien, schoten die het gelijk volledig af }:| alles werd vergeleken met een rijtjeshuis dat ik eerder had laten zien (wat 9 jaar ouder is en best wat onderhoud vergt) en op alle punten was het rijtjeshuis superieur |:( ik vroeg om hun mening over de bovenwoning, maar het enige dat ik kreeg was een halve lofzang over dat rijtjeshuis :r 8)7 hun eigen voorkeur gaat uit naar een rijtjeshuis en dat hebben ze laten merken ook! en het enige wat ze over de bovenwoning gezegd hebben is: heb je wel genoeg opbergruimte? en waar moet je je was ophangen dan? :X

kort gezegd; hun mening over de bovenwoning weet ik nog niet, want elke vraag van mij werd beantwoord met een verwijzing naar dat (in hun ogen superieure) rijtjeshuis -O-

je wilt niet weten hoe pissig, gefrustreerd, gestresst, kwaad en opgefokt ik was! :% :% :%
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85943004
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
:'(
Een komt wel goed milf voor jou
pi_85943036
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
lang verhaal
Jij moet er wonen, niet je ouders ... en de was kan je altijd naar je ouders brengen :P
pi_85943040
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef Intelligence het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85943072
en even voor de volledigheid, hier een link naar beide woningen :)

bovenwoning: http://www.funda.nl/koop/(...)59-vincentstraat-76/

rijtjeshuis: http://indialoog5.cust.ia(...)xtern.html?location=
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85943111
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef Intelligence het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wie is dat dan? :P

quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Jij moet er wonen, niet je ouders ... en de was kan je altijd naar je ouders brengen :P
ik ga op mezelf wonen, dus wassen doe ik zelf ;) en dat eerst hebben m'n ouders volgens mij niet door -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 1 september 2010 @ 11:48:52 #12
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_85943155
Eigenlijk klopt de OP niet he....

Officieel ligt Enter niet meer in Twente!
I'm Back Again!
pi_85943174
Hee, een nieuwe!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85943237
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hee, een nieuwe!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85943288
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wie is dat dan? :P
Heb je in Haaksbergen geen tv?
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]

ik ga op mezelf wonen, dus wassen doe ik zelf ;) en dat eerst hebben m'n ouders volgens mij niet door -O-
Remco, ik zou je ouders negeren, en voor die bovenwoning gaan! Damn mooi ding! Dat rijtjeshuis zit je weer met een grote tuin, wat ook tijd vraagt
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 12:00:53 #16
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85943595
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had een mooie maisonette (duur woord voor bovenwoning) gezien
Gewoon een duplexwoning :')
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85943601
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:52 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Heb je in Haaksbergen geen tv?
[..]

Remco, ik zou je ouders negeren, en voor die bovenwoning gaan! Damn mooi ding! Dat rijtjeshuis zit je weer met een grote tuin, wat ook tijd vraagt
tuurlijk hebben we wel tv :') maar herken haar zo niet, uit Vampire Diaries misschien? :+

en ik wil gewoon normaal met hun praten over woningen, omdat hun dingen anders zien, of dingen zien/noemen waar ik niet aan denk... plus dat ze wat meer verstand hebben over de buurten waar bepaalde huizen staan :P dus ik kijk nog wel even verder, hopelijk doen ze vanaf nu wel normaal }:|
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85943650
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:00 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Gewoon een duplexwoning :')
zo kun je het ook zien jah, omdat op de "begane grond" ook iemand woont :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 12:02:16 #19
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85943653
Oh en Remco, ouders zeuren altijd.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85943687
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh en Remco, ouders zeuren altijd.
trust me, mijn ouders meer dan gemiddeld :X soms heb ik het idee dat ze gewoon zoeken naar iets waarover ze tegen mij kunnen zeiken, er gaan geen dag voorbij zonder gezeik/commentaar...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 12:04:38 #21
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85943756
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

trust me, mijn ouders meer dan gemiddeld :X soms heb ik het idee dat ze gewoon zoeken naar iets waarover ze tegen mij kunnen zeiken, er gaan geen dag voorbij zonder gezeik/commentaar...
Ach gut knulleke toch :*
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85943990
ik zou ook voor de bovenwoning gaan. Jij moet er wonen, dus jij moet er een goed gevoel bij hebben :Y
pi_85944002
maar wat vinden jullie van beide woningen dan?

quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:11 schreef omearos het volgende:
ik zou ook voor de bovenwoning gaan. Jij moet er wonen, dus jij moet er een goed gevoel bij hebben :Y
ik moet nog goed naar de andere huizen op m'n lijstje kijken, maar deze sprong er wel positief uit bij mij; toen ik ff snel wat dingen bekeek ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 1 september 2010 @ 12:13:32 #24
148588 rulerofdeath
pi_85944089
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

tuurlijk hebben we wel tv :') maar herken haar zo niet, uit Vampire Diaries misschien? :+

en ik wil gewoon normaal met hun praten over woningen, omdat hun dingen anders zien, of dingen zien/noemen waar ik niet aan denk... plus dat ze wat meer verstand hebben over de buurten waar bepaalde huizen staan :P dus ik kijk nog wel even verder, hopelijk doen ze vanaf nu wel normaal }:|
je kunt anders ook aan mij vragen :P
  woensdag 1 september 2010 @ 12:14:14 #25
148588 rulerofdeath
pi_85944116
houd wel rekening met spelende kinderen op dat veldje bij mooi weer.
pi_85944352
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

je kunt anders ook aan mij vragen :P
wat een geruststelling Wouter :P

quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
jah, dat veldje is direct achter 't Assink; maar spelende kinderen is inderdaad een ding om rekening mee te houden, al weet ik niet hoe 'dicht' die woning op dat veldje zit...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85944368
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Luchtbuks ftw! En besides, een beetje kozijn/dubbel glas houd geluid wel tegen. Als je buiten zit moet je niet klagen, dan maakt het nier uit waar je ook zit, je hoort altijd wel wat.
Als ik zon woning als die bovenwoning te huur vond, wil ik mijn garage-eis wel laten varen :9 Mooie woning man!

Bovenwoning heeft ook zn voordelen, bijv qua stookkosten, valt lager uit omdat je onderbuur meestookt :Y)
pi_85944446
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:21 schreef Intelligence het volgende:
Bovenwoning heeft ook zn voordelen, bijv qua stookkosten, valt lager uit omdat je onderbuur meestookt :Y)
nadeel is dat je een plat dak hebt, dus met warm weer zal het snel (flink) opwarmen :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85944609
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

nadeel is dat je een plat dak hebt, dus met warm weer zal het snel (flink) opwarmen :Y)
Valt wel mee, ik heb op 3 hoog (bovenste verdieping) gewoond, en het werd zomers niet zo warm dat het niet dragelijk was, gewoon balkon deuren open en raampje los ...
Als het goed geïsoleerd is koop je toch voor 100 eur een mobiele airco, heb je t ook zo koud.
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 12:29:34 #30
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_85944610
Leu :W
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 1 september 2010 @ 12:29:57 #31
148588 rulerofdeath
pi_85944622
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:20 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wat een geruststelling Wouter :P
ja he :7
quote:
[..]

jah, dat veldje is direct achter 't Assink; maar spelende kinderen is inderdaad een ding om rekening mee te houden, al weet ik niet hoe 'dicht' die woning op dat veldje zit...
tjah, gewoon een keer kijken dus.
pi_85944717
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Valt wel mee, ik heb op 3 hoog (bovenste verdieping) gewoond, en het werd zomers niet zo warm dat het niet dragelijk was, gewoon balkon deuren open en raampje los ...
Als het goed geïsoleerd is koop je toch voor 100 eur een mobiele airco, heb je t ook zo koud.
true, maar dat gaat er bij m'n ouders niet in; plat dak is niks, dus woning geen optie :')

quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]

tjah, gewoon een keer kijken dus.
net wat ik zeg, overzicht ff goed doorspitten en woningen op een rijtje zetten waar ik een keer wil kijken ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 12:35:37 #33
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85944830
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu :W
Hey Justin :W
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 12:37:25 #34
Rawr
pi_85944904
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:35 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Hey Justin :W
Selma :W :*

Wie geht's?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 12:38:52 #35
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85944949
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Ik woon ook hoog en het is hier bloedje heet in de zomer en tering koud in de winter.

@ Remco, jij moet gaan wonen waar jij je fijn voelt. Niks ergers dan een huis waar je je niet thuis voelt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 12:40:40 #36
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85945006
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Selma :W :*

Wie geht's?
Goed hoor. Met jou ook?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 12:44:59 #37
Rawr
pi_85945138
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:40 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Goed hoor. Met jou ook?
:Y

Net wakker, dagje vrij, vandaag weer eens wat dingen regelen :)
pi_85945403
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Net wakker, dagje vrij, vandaag weer eens wat dingen regelen :)
Ik wil ook :(
pi_85945609
pi_85946202
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Remco, jij moet gaan wonen waar jij je fijn voelt. Niks ergers dan een huis waar je je niet thuis voelt.
dat komt ook wel goed :Y :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85946446
Op de FoBo Frontpage beginnen ze ook al met disclaimers :')
pi_85946648
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:23 schreef Intelligence het volgende:
Op de FoBo Frontpage beginnen ze ook al met disclaimers :')
:')
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 13:34:04 #43
Rawr
pi_85946902
David \m/
pi_85946917
Justin \m/
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85946972
Justin Bieber :r
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85947112
Wel balen dat je niet geslaagd bent ;(
pi_85947634
quote:
Op woensdag 1 september 2010 03:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:{ Die ene geweldige kerel?
Nee, die is en blijft geweldig ;)
alleen was iemand me al voor destijds
pi_85947733
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel balen dat je niet geslaagd bent ;(
Indd ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85947887
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Indd ;(
Balen joh, gezakt voor theorie?
:*
pi_85948363
Goedemiddag! :W
  woensdag 1 september 2010 @ 14:16:41 #51
148588 rulerofdeath
pi_85948672
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemiddag! :W
Dag meneer tukker, hoe staat het leven er bij?
pi_85948787
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:16 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

Dag meneer tukker, hoe staat het leven er bij?
Beroerd. Net terug van een zonnige vakantie in Kroatië. En als je dan in een grauw Nederland komt en je moet weer 'werken'... -O-
pi_85948944
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Beroerd. Net terug van een zonnige vakantie in Kroatië. En als je dan in een grauw Nederland komt en je moet weer 'werken'... -O-
Hoe was het
lekker bruin geworden?
pi_85949090
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:23 schreef Assiej het volgende:

[..]

Hoe was het
lekker bruin geworden?
Het was héérlijk. Lekker luieren op m'n luchtbedje in de Adriatische Zee, veel grilltellers gegeten en biertjes gedronken. Het weer was top, dus heb een lekker 'zigeuner-tintje'... :7
  woensdag 1 september 2010 @ 14:28:33 #55
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  woensdag 1 september 2010 @ 14:28:55 #56
148588 rulerofdeath
pi_85949102
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

'na morgen wordt het zonniger' hoor ik net op de radio.

Hoe lang ben je in Kroatië geweest?
  woensdag 1 september 2010 @ 14:29:27 #57
148588 rulerofdeath
pi_85949117
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Het was héérlijk. Lekker luieren op m'n luchtbedje in de Adriatische Zee, veel grilltellers gegeten en biertjes gedronken. Het weer was top, dus heb een lekker 'zigeuner-tintje'... :7
Kats vernegert dus :o
  woensdag 1 september 2010 @ 14:30:08 #58
148588 rulerofdeath
pi_85949148
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:28 schreef GimmeGore het volgende:
Tukkers :W
Hoe is 't leven in Eanske?
pi_85949161
dat is inderdaad niet fijn, zo iets had ik dus ook.
was vorige week maandag net terug op het werk van 3 weken vakantie begint het gedonder gelijk al weer.
administratie zat spontaan zonder netwerk verbinding. en de nieuwe server die zou komen word natuurlijk altijd net in je vakantie geplaatst dus kon ik na mijn vakantie ook nog eens gaan uitvogelen hoe dat allemaal werkt.
dus alles behalve een rustige wederkomst op het werk gehad ;( ;( }:|
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_85949357
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:28 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

'na morgen wordt het zonniger' hoor ik net op de radio.

Hoe lang ben je in Kroatië geweest?
15 Dagen. In Istrië. Eerst een weekje in Porec, daarna in Pula.
pi_85949393
ff :W naar iedereen, zo tussen de jaarrekening door :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 1 september 2010 @ 14:38:13 #62
259233 GimmeGore
pi_85949420
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:30 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

Hoe is 't leven in Eanske?
Klote, stiekem zou ik willen dat ik terug naar Arnhem kon.
Maar dat is niet vanwege Enschede of Arnhem, maar omdat ik op dit moment ontzettend een plekje voor mij alleen mis.
Ik wist in Arnhem nog wel een plekje waar ik rustig kon gaan zitten en tot rust komen, in Enschede niet
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 14:39:55 #63
Rawr
pi_85949479
Pff, tis gewoon alweer september... :')
pi_85949532
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, tis gewoon alweer september... :')
:Y ik werk hier op kantoor vandaag precies 3 jaar...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 1 september 2010 @ 14:42:41 #65
148588 rulerofdeath
pi_85949567
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:38 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Klote, stiekem zou ik willen dat ik terug naar Arnhem kon.
Maar dat is niet vanwege Enschede of Arnhem, maar omdat ik op dit moment ontzettend een plekje voor mij alleen mis.
Ik wist in Arnhem nog wel een plekje waar ik rustig kon gaan zitten en tot rust komen, in Enschede niet
klik
pi_85949580
Nu ook aan het leren/oefenen voor theorie :P
pi_85949612
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:42 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

klik
_O-
pi_85949665
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:42 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

klik
Tegenwoordig ga je naar Borne als je een plekje voor jezelf wil ;) In Enschede is het ook niet zo fijn ... beetje oud, koud en vochtig ...
been there, done that
  woensdag 1 september 2010 @ 14:46:11 #69
259233 GimmeGore
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 14:46:36 #70
Rawr
pi_85949721
Borne _O_
pi_85949855
Net op P2000, brand bij Stork in Hengelo
  woensdag 1 september 2010 @ 14:55:24 #72
148588 rulerofdeath
pi_85950045
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:50 schreef Intelligence het volgende:
Net op P2000, brand bij Stork in Hengelo
Classificatie: middelbrand.

Enschede is ook al ingelicht.
pi_85950195
dan moet ik ze voorbij zien komen als ze gaan ;) Heb utizicht op de Hengelosestraat
pi_85950208
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:55 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

Classificatie: middelbrand.

Enschede is ook al ingelicht.
Alweer daar _O-
pi_85950233
De brandweer is iig dichtbij :s)
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 15:08:14 #76
Rawr
pi_85950503
Goed, ik kan in Generals iig 4 hard armies aan in mn eentje :7
  woensdag 1 september 2010 @ 15:18:20 #77
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_85950833
En weer terug van school :W
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_85950868
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En weer terug van school :W
Nathalie :W :* hoe was het op school dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85950881
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Dan koop maar alvast schoensmeer want het gaat er zo af :9
Nog wat foto's gemaakt die je hier wilt delen?
pi_85951295
quote:
Bij Stork Mufac aan het Industrieplein in Hengelo heeft woensdagmiddag een binnenbrand gewoed.
Brand
De brand is ontstaan bij laswerkzaamheden. De brandweer had de brand snel onder controle. Er zijn geen gewonden gevallen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 15:36:33 #81
Rawr
pi_85951448
Meh, tis alweer truienweer hier :{
  woensdag 1 september 2010 @ 15:38:16 #82
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_85951503
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Nathalie :W :* hoe was het op school dan?
Ja, wel gezellig :Y
Moet alleen veel lezen nu }:|
|| justdiggit.org ||
pi_85951601
Food in my belly and a license for my telly
And nothing's gonna bring me down
Nothing's gonna bring me down

Lalalaaaaaaalalal tututuuuutt :D
  woensdag 1 september 2010 @ 15:41:12 #84
259233 GimmeGore
pi_85951608
bijna weer naar school, ik moet er op dit moment eigenlijk niet aan denken
pi_85951731
*O*
pi_85951754
de dag vliegt echt voorbij hier _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85952237
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
de dag vliegt echt voorbij hier _O_
Wou dat ik die mening kon delen :O
  woensdag 1 september 2010 @ 16:00:58 #89
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85952279
Rio, voor al uw betere sloopwerkzaamheden.

Stomme bok :')
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_85952346
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
Rio, voor al uw betere sloopwerkzaamheden.

Stomme bok :')
What did he do? :o
pi_85952432
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:02 schreef Intelligence het volgende:

[..]

What did he do? :o
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 1 september 2010 @ 16:07:34 #92
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85952513
De paal waar hij aan vast stond kapot getrokken, zo doormidden. En m'n hoofdstel kapot gemaakt, hij had de teugels om z'n hals en t halster om, hij schrok ergens van, dus toen ging de paal doormidden en paard met touw, halster en mijn hoofdstel aan z'n hals aan de klepper. Onderweg is ie op het bakstuk gaan staan en dus is het kopstuk kapot (gelukkig alleen het kopstuk).

En hij is ook nog met z'n kop tegen de muur aan gelopen ;( Nu mist ie een stukje huid, omdat ie zo lekker paniekerig overal heen scheurde.
pi_85952666
slim beest :')
pi_85952741
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:07 schreef Samzz het volgende:
De paal waar hij aan vast stond kapot getrokken, zo doormidden. En m'n hoofdstel kapot gemaakt, hij had de teugels om z'n hals en t halster om, hij schrok ergens van, dus toen ging de paal doormidden en paard met touw, halster en mijn hoofdstel aan z'n hals aan de klepper. Onderweg is ie op het bakstuk gaan staan en dus is het kopstuk kapot (gelukkig alleen het kopstuk).

En hij is ook nog met z'n kop tegen de muur aan gelopen ;( Nu mist ie een stukje huid, omdat ie zo lekker paniekerig overal heen scheurde.
Dan schrok ie best heftig!
Mn zus had ook keer zoiets, alleen liep dat minder goed af ... ook vast gemaakt aan een paal, ze was m aan t wassen. Schrok hij ergens van, rukte hij de paal los... maar bleef de paal vast zitten aan het touw wat weer aan het halster zat, daardoor rende hij weg, en werd hij bang van de paal die hem dus achterna kwam.
Rende de weg op, richting A1 / spoor.... daar is een auto (waar ze bij in gestapt was toen ze er achterna rende) ervoor gaan rijden en plots afgeremd, paard is toen via de kofferklep naar binnen gekomen... gewond (hele borst lag open) maar heeft het wel overleefd....
Wil niet weten hoe het was afgelopen als hij de A1 gehaald had. Onderweg al diverse keren geprobeerd t paard normaal te stoppen, maar dat ging dus niet... beestje had onderhand al iets van 4km gerend
  woensdag 1 september 2010 @ 16:17:18 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85952781
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef omearos het volgende:
slim beest :')
Vluchtdier he...

quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:16 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Dan schrok ie best heftig!
Mn zus had ook keer zoiets, alleen liep dat minder goed af ... ook vast gemaakt aan een paal, ze was m aan t wassen. Schrok hij ergens van, rukte hij de paal los... maar bleef de paal vast zitten aan het touw wat weer aan het halster zat, daardoor rende hij weg, en werd hij bang van de paal die hem dus achterna kwam.
Rende de weg op, richting A1 / spoor.... daar is een auto (waar ze bij in gestapt was toen ze er achterna rende) ervoor gaan rijden en plots afgeremd, paard is toen via de kofferklep naar binnen gekomen... gewond (hele borst lag open) maar heeft het wel overleefd....
Wil niet weten hoe het was afgelopen als hij de A1 gehaald had. Onderweg al diverse keren geprobeerd t paard normaal te stoppen, maar dat ging dus niet... beestje had onderhand al iets van 4km gerend
Jeetje.... Da's ook heftig. Gelukkig is dat bij ons niet mogelijk.
pi_85953053
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]

Jeetje.... Da's ook heftig. Gelukkig is dat bij ons niet mogelijk.
Waarschijnlijk dacht je ook dat het niet mogelijk was dat hij die paal kapot rukte :P
  woensdag 1 september 2010 @ 16:30:48 #97
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_85953231
Nou, Jeffrey gaat weer fitnessen na 3 weken uit eten en liters bier.
Wish me luck ya'll.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_85953263
Deze, omdat ie vandaag zo toepasselijk is voor mijn mood:
Limp Bizkit - Break Stuff _O-
pi_85953264
heu :W
Turn the world into your dance floor.
pi_85953290
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou, Jeffrey gaat weer fitnessen na 3 weken uit eten en liters bier.
Wish me luck ya'll.
* ReMcOrE wishes you luck ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85953302
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:31 schreef norich het volgende:
Henrike :W :*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85953343
quote:
:W :s)
pi_85953409
quote:
:W
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 1 september 2010 @ 16:38:28 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85953525
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:25 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dacht je ook dat het niet mogelijk was dat hij die paal kapot rukte :P
Oh jawel. Ik weet hoe beresterk paarden kunnen zijn :) Het is alleen niet mogelijk dat de paarden bij ons de weg op komen.
pi_85954493
weer naar huis :W
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 1 september 2010 @ 17:29:07 #107
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_85955323
ik zeg: Hoi, ik ga douchen
The Outside Agency
pi_85955355
Naar huis :W
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 17:35:01 #109
Rawr
pi_85955499
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:21 schreef omearos het volgende:
O+
pi_85955764
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:*
  woensdag 1 september 2010 @ 17:46:35 #111
148588 rulerofdeath
pi_85955829
zoo, ook weer thuis :W
pi_85955850
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85955857
hoi! :W
pi_85955876
[inkopper] Goh vandaar paardenkracht :') Autotaal PK :') [/inkopper]
pi_85955893
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:48 schreef Assiej het volgende:
_O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85955993
Al nieuwe examen aangevraagd? :P
pi_85956025
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Al nieuwe examen aangevraagd? :P
Nee, moet even bedenken wanneer het me goed uitkomt :P
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 1 september 2010 @ 18:15:12 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85956608
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:48 schreef Assiej het volgende:
Ja, daar doel ik inderdaad op wanneer mijn paard met al zijn kracht alles omver trekt :')
  woensdag 1 september 2010 @ 18:28:12 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85956952
Boooh, het is echt raar weer ;(
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 18:37:02 #120
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85957192
Ik vind het weer juist fijn zo, niet te koud en niet te warm. :)
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 18:38:13 #121
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85957214
Na me de hele dag vol gevreten te hebben is het nu tijd voor een jointje.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 1 september 2010 @ 18:38:51 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85957232
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Veel plezier O+
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 18:40:50 #123
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85957285
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Veel plezier O+
Dankje :*
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 1 september 2010 @ 18:40:57 #124
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_85957288
Sjooongejongejongejonge wat ging fitness bagger!
Spieren waren helemaal lui. Hopen dat het vrijdag beter gaat.
Heb mooi 3 borden nasi weggewerkt en nu douchen. *O*
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_85957376
Zeu, werkdag 1 gehad, nog 43 jaar te gaan c_/
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  woensdag 1 september 2010 @ 18:45:44 #126
148588 rulerofdeath
pi_85957416
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
_O-
pi_85957453
quote:
optimistje :D _O-
pi_85957463
quote:
_O-
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 1 september 2010 @ 18:47:39 #129
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_85957479
Jalalala :D
|| justdiggit.org ||
  woensdag 1 september 2010 @ 18:48:17 #130
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_85957495
quote:
Kom es hierheen.. :P
|| justdiggit.org ||
  woensdag 1 september 2010 @ 18:48:59 #131
148588 rulerofdeath
pi_85957517
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

_O-

verveel jij je? :D
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 18:49:24 #132
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85957523
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Sjooongejongejongejonge wat ging fitness bagger!
Spieren waren helemaal lui. Hopen dat het vrijdag beter gaat.
Heb mooi 3 borden nasi weggewerkt en nu douchen. *O*
3 borden nasi ? :D
Dan mag je idd vrijdag weer gaan.
quote:
_O- Hoe droog en hoe waar. :'(
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 18:51:04 #133
Rawr
pi_85957577
retteketet, bedpret met een vuige slet *O*
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 18:51:33 #134
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85957597
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker nog van plan :Y Heb alleen dit weekend al een FOK!meet en dus geen tijd.

Alles goed met je? :*
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85957611
en ik ben verkouden jonge, niet te zuinig, kan kats mn ogen niet eens openhouden :{ :D
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 18:52:12 #136
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85957618
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
:o
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 1 september 2010 @ 18:52:22 #137
148588 rulerofdeath
pi_85957622
quote:
_O-

:9
pi_85957637
quote:
_O-
pi_85957657
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en ik ben verkouden jonge, niet te zuinig, kan kats mn ogen niet eens openhouden :{ :D
ook al? hier is het gelukkig bijna over. Morgen maar weer aan het werk *O* ik heb echt een hekel aan thuiszitten
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 18:54:32 #140
Rawr
pi_85957689
:7
  woensdag 1 september 2010 @ 18:55:14 #141
148588 rulerofdeath
pi_85957710
Zijn er al Duitsers?
pi_85957746
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:53 schreef omearos het volgende:

[..]

ook al? hier is het gelukkig bijna over. Morgen maar weer aan het werk *O* ik heb echt een hekel aan thuiszitten
wanneer gaan we trouwens mf-meeten :') nog nooit tijd gehad, misschien dat ik virjdag wel kan
pi_85957752
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Zijn er al Duitsers?
JAWOHL HIER BIN ICH
pi_85957867
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef norich het volgende:

[..]

JAWOHL HIER BIN ICH
hallo kleines madchen :W :*
  woensdag 1 september 2010 @ 19:00:17 #145
148588 rulerofdeath
pi_85957892
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef norich het volgende:

[..]

JAWOHL HIER BIN ICH
Ah, du geile gummibär :9
  woensdag 1 september 2010 @ 19:00:52 #146
148588 rulerofdeath
pi_85957916
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

wanneer gaan we trouwens mf-meeten :') nog nooit tijd gehad, misschien dat ik virjdag wel kan
mf-meeten?
pi_85958000
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

mf-meeten?
motor-forum :'), een plek die soms nog harder ontspoort als fok op sommige punten
  woensdag 1 september 2010 @ 19:04:04 #148
148588 rulerofdeath
pi_85958043
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

motor-forum :'), een plek die soms nog harder ontspoort als fok op sommige punten
ah, ik heb al bijna een brommert
pi_85958205
quote:
hoe was het? :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85958401
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hoe was het? :P
Zit nu tijdelijk op 't hoofdkantoor, gaat wel anders als waar ik eerst zat. Maar als het goed is kan ik voor 't einde van het jaar weer terug, dat scheelt wel.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:15:12 #151
148588 rulerofdeath
pi_85958502

pi_85958583
zometeen richting kameraad die alleen thuis is, avondje COD: MW2 + bier :9 c_/
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85958816
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:

[ afbeelding ]
_O_
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 19:29:06 #154
Rawr
pi_85959104
Ik moet die missies ook weer eens doen :P
  woensdag 1 september 2010 @ 19:48:58 #155
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_85959946
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

3 borden nasi ? :D
Dan mag je idd vrijdag weer gaan.

[..]

_O- Hoe droog en hoe waar. :'(
Paste nog wel wat bij.
Net 2 weken lomp uit eten geweest he dus me maag is nogal vergroot denk ik.
Moet weer even flink indammen en fruit eten enzo.
  woensdag 1 september 2010 @ 20:21:13 #156
148588 rulerofdeath
pi_85961375
wordt d'r vanaamd nog gespeeld dan?
  woensdag 1 september 2010 @ 20:39:27 #157
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_85962183
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker nog van plan :Y Heb alleen dit weekend al een FOK!meet en dus geen tijd.

Alles goed met je? :*
Ja, alles prima! En met jou?

Verveel me inderdaad een beetje ;(
|| justdiggit.org ||
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 20:40:38 #158
Rawr
pi_85962228
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ja, alles prima! En met jou?

Verveel me inderdaad een beetje ;(
En mijn pa slaapt hier vanavond, dus ik ga 't huis ook niet uit :{
  woensdag 1 september 2010 @ 20:47:09 #159
213010 haakon
pi_85962495

PS3 erbij voor ff :D
The Outside Agency
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 20:50:15 #160
Rawr
pi_85962619
14.gif
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 20:51:11 #161
Rawr
pi_85962656
Sinas :9~
  woensdag 1 september 2010 @ 21:04:25 #162
148588 rulerofdeath
pi_85963176
Sinas? :o
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 21:04:42 #163
Rawr
pi_85963190
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
Sinas? :o
  woensdag 1 september 2010 @ 21:04:52 #164
213010 haakon
pi_85963194
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sinas :9~
Kuj dat eetn ?
The Outside Agency
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 21:13:29 #165
Rawr
pi_85963587
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:04 schreef haakon het volgende:

[..]

Kuj dat eetn ?
Ajt bevriest wa ja :Y
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 21:33:42 #166
Rawr
pi_85964516
Nou, volgens mij komt m'n pa niet meer opdagen :')
  woensdag 1 september 2010 @ 21:33:47 #167
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_85964525
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ajt bevriest wa ja :Y
Moet je wel eerst de prik eruit halen. Want met prik kan je m niet invriezen :P
|| justdiggit.org ||
  woensdag 1 september 2010 @ 21:35:46 #168
148588 rulerofdeath
pi_85964612
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

niet? :o
  woensdag 1 september 2010 @ 21:36:51 #169
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_85964657
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 21:44:07 #170
Rawr
pi_85965003
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

woensdag 1 september 2010 @ 22:02:16 #171
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_85965868
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

niet? :o
Hmnope :)
|| justdiggit.org ||
  woensdag 1 september 2010 @ 22:07:11 #172
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_85966137
Slapen :W
|| justdiggit.org ||
pi_85967039
  woensdag 1 september 2010 @ 22:26:35 #174
148588 rulerofdeath
pi_85967114
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slapen :W
trusten Nathalie :*
  woensdag 1 september 2010 @ 22:29:28 #175
148588 rulerofdeath
pi_85967305
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Marko
pi_85967399
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

7 uur Tex :P zal er dan ook wel zijn een keertje ;)

quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

soms? _O-

Goedenavond allen :W
  woensdag 1 september 2010 @ 22:42:06 #177
148588 rulerofdeath
pi_85967948
Nicole :W
pi_85967970
Als ik mn motor heb kom ik ook naar de tex :Y
pi_85967979
Mag ik trouwens ook op de snorfiets komen :@ ?
  woensdag 1 september 2010 @ 22:47:47 #180
148588 rulerofdeath
pi_85968207
Zolang het er niet zo uitziet:

Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 23:03:47 #181
Rawr
pi_85968996
Pa is er toch nog :P

Even samen een kast in mekaar zetten, andere dingen doen en dan samen film kiekn met een pilsje ^O^
  woensdag 1 september 2010 @ 23:06:55 #182
148588 rulerofdeath
pi_85969128
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pa is er toch nog :P

Even samen een kast in mekaar zetten, andere dingen doen en dan samen film kiekn met een pilsje ^O^
Bier
  woensdag 1 september 2010 @ 23:07:07 #183
148588 rulerofdeath
pi_85969135
ik pak d'r ook maar eens ene
  woensdag 1 september 2010 @ 23:12:33 #184
148588 rulerofdeath
pi_85969398
heb ik de laptop ruim een halve meter naast m'n schermen staan, probeer ik nog met deze muis naar de laptop te komen
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 23:34:01 #185
Rawr
pi_85970306
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
heb ik de laptop ruim een halve meter naast m'n schermen staan, probeer ik nog met deze muis naar de laptop te komen
  woensdag 1 september 2010 @ 23:42:52 #186
148588 rulerofdeath
pi_85970666
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:@
pi_85970683
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 23:45:14 #188
Rawr
pi_85970759
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

:@
>:O
  woensdag 1 september 2010 @ 23:47:50 #189
148588 rulerofdeath
pi_85970871
SIEG HERTZZZTTTT >:O >:O >:O >:O
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2010 @ 23:48:03 #190
Rawr
pi_85970880
:D _O-
  donderdag 2 september 2010 @ 00:23:05 #191
148588 rulerofdeath
pi_85972188
voort maar eens pitten
pi_85972599
mf meets? tex? Dan kennen jullie eric ook wel, had/heeft een raptor
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 01:01:27 #193
Rawr
pi_85973051
Whehehe, hoorde net van pa dat mn broer tussen een ongure kroeg en "Sexparadise" woont :D _O-
pi_85973941
Waarom ben ik snachts altijd veel productiever? :W
pi_85975010
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mag ik trouwens ook op de snorfiets komen :@ ?
:Y of met de auto

quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:38 schreef Intelligence het volgende:
mf meets? tex? Dan kennen jullie eric ook wel, had/heeft een raptor
ken wel een erik met een Kwaak :W maar ik ken niet iedereen bij naam, en niet iedereen komt vaak bij Tex (zoals ik :@ )

quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, hoorde net van pa dat mn broer tussen een ongure kroeg en "Sexparadise" woont :D _O-
gezellig :P

Goedemorgen! :W
Ik ga maar weer eens naar mijn werk.
pi_85975037
3 uur geslapen :|W
  donderdag 2 september 2010 @ 07:59:52 #197
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_85975359
Hoor net van mn huisgenoot dat ik vannacht ontzettend heb lopen schreeuwen in mn slaap :{
|| justdiggit.org ||
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 08:14:07 #198
Rawr
pi_85975518
quote:
Op donderdag 2 september 2010 07:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoor net van mn huisgenoot dat ik vannacht ontzettend heb lopen schreeuwen in mn slaap :{
Sorry dat ie zo groot is :@
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 08:49:20 #199
Rawr
pi_85975932
Op naar t werk :W
pi_85976123
:W :W

passe-partout voor Twente gescoord vanmorgen *O* 8-) _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85976660
Morge :W
pi_85976691
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:27 schreef norich het volgende:
Morge :W
Henrike :W :*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85976726
Goedemorgen :W

Met een heerlijke verbrande broodlucht in huis :')
oeps
pi_85976751
Remco, Astrid :W

Zo maar eens naar Maastricht :O
pi_85976899
quote:
Op donderdag 2 september 2010 09:30 schreef Assiej het volgende:
Goedemorgen :W

Met een heerlijke verbrande broodlucht in huis :')
oeps
Assiej :W :*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 2 september 2010 @ 09:56:42 #206
148588 rulerofdeath
pi_85977281
Goedemorgen iedereen :W
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 10:50:01 #207
Rawr
pi_85978538
Zeu, beetje administratief werk doen, Arrow Classic Rock erbij aan, bakkie pleur ^O^
pi_85978616
Goedemorgen iedereen :W
quote:
Op donderdag 2 september 2010 07:06 schreef omearos het volgende:

[..]

:Y of met de auto
[..]

ken wel een erik met een Kwaak :W maar ik ken niet iedereen bij naam, en niet iedereen komt vaak bij Tex (zoals ik :@ )
[..]

gezellig :P

Goedemorgen! :W
Ik ga maar weer eens naar mijn werk.
Weet niet wat hij nu heeft, komt uit Almelo ...
quote:
Op donderdag 2 september 2010 08:58 schreef ReMcOrE het volgende:
:W :W

passe-partout voor Twente gescoord vanmorgen *O* 8-) _O_
Dit artikel ook gelezen?
pi_85978777
quote:
Op donderdag 2 september 2010 10:53 schreef Intelligence het volgende:
[..]

Dit artikel ook gelezen?
ik heb gewoon netjes legaal met m'n ClubCard een passe-partout gekocht, die verkoop begon vanmorgen ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 2 september 2010 @ 11:11:11 #210
148588 rulerofdeath
pi_85979108
ik moet nog steeds een clubcard halen
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 11:27:27 #211
Rawr
pi_85979629
Tijd om iets te eten te scoren :W
pi_85979643
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85979779
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:11 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet nog steeds een clubcard halen
is nu tijdelijke stop op aanvragen van ClubCards, in verband met de verkoop van passe-partouts...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 2 september 2010 @ 11:36:50 #214
148588 rulerofdeath
pi_85979912
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

is nu tijdelijke stop op aanvragen van ClubCards, in verband met de verkoop van passe-partouts...
scheelt dat ik er vandaag toch niet aan toe kom :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 11:42:35 #215
Rawr
pi_85980105
Zeu :9 vretn
pi_85980106
Justin \m/
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 11:47:59 #217
Rawr
pi_85980264
David \m/
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 11:56:25 #218
Rawr
pi_85980536
Zijn er Tukkers die dit weekend bij mij willen komen chillen? :7
pi_85980619
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heel verrassend; maar ik moet werken :P
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 2 september 2010 @ 12:03:34 #220
148588 rulerofdeath
pi_85980745
en in haaksbergen hebben we de schuttersfeesten
pi_85981296
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef rulerofdeath het volgende:
en in haaksbergen hebben we de schuttersfeesten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85981326
Zoooo, paar Xbox spellen verkocht :s)
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 12:25:51 #223
Rawr
pi_85981413
Over een uurtje opent de bieb :P
pi_85981441
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een uurtje opent de bieb :P
Dus over een uurtje al die lege bierflesjes weggewerkt hebben :9
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 2 september 2010 @ 12:28:25 #225
148588 rulerofdeath
pi_85981480
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dus over een uurtje al die lege bierflesjes weggewerkt hebben :9
_O-
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 12:31:47 #226
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85981587
quote:
Ik ben zaterdag in Utrecht. :7

Goedemiddag allemaal :W
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85981661
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:28 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

_O-
Ja, met Justin weet je het nooit :P
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 12:42:39 #228
Rawr
pi_85981867
Whehehe
pi_85981954
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 12:53:43 #230
Rawr
pi_85982208
Zeu, even geswitcht naar TotalRock London \m/
pi_85982259
Zaterdag Outsiderz jubileum party en zondag Japanse Autosport Festival *O*
pi_85982360
zeu nog een uur en dan ben k weer in mestreech
pi_85983456
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:58 schreef norich het volgende:
zeu nog een uur en dan ben k weer in mestreech
Eindhoven _O_ O+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85983470
Proberen Xbox om te bouwen :7
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 2 september 2010 @ 13:54:42 #235
148588 rulerofdeath
pi_85984109
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
succes, vernaggel 'm niet
pi_85984330
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eitje, ik heb t ook gedaan :)
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 14:07:23 #237
Rawr
pi_85984517
Heb ineens last van mn onderrug joh :{
pi_85984789
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Eitje, ik heb t ook gedaan :)
Hej 'n Linkje voor de software? O-)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85985036
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ineens last van mn onderrug joh :{
;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85985041
Ben ik weer :W

Even naar school geweest
ben nu alweer toe aan vakantie :')

Men eej wat een drukte net op school, allemaal newbies
  donderdag 2 september 2010 @ 14:30:43 #241
259233 GimmeGore
pi_85985454
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:30 schreef GimmeGore het volgende:
Wat doe je voor opleiding?
Grafisch vormgeven, 2e leerjaar
op 2 na ben ik oudste van de klas :')
  donderdag 2 september 2010 @ 14:38:03 #243
259233 GimmeGore
pi_85985524
Ow, waarschijnlijk ben ik de oudste van de klas vanaf morgen :')
En dan ook met een paar jaar verschil met de een na oudste.
pi_85985723
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:38 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe oud ben je dan?

De oudste is 25, (die gaat trouwen in oktober) :D mooi feest dus haha
daarna 23
daarna ik, 20,5 :')

en de jongste is nu 17 sinds kort
pi_85985730
quote:
Pass it to da left... :7
pi_85985757
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:19 schreef Assiej het volgende:

[..]

Nog wat foto's gemaakt die je hier wilt delen?
Genoeg foto's, maar niks om te delen... ;)
pi_85985770
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Genoeg foto's, maar niks om te delen... ;)
To bad.
PM dan maar ? :D :')
pi_85985917
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:45 schreef Assiej het volgende:

[..]

To bad.
PM dan maar ? :D :')
Een foto van m'n goddelijk gebruinde lichaam die een 'bommetje' doet in de Adriatische Zee? 8-)
pi_85986143
is t al weekend? }:|
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 14:56:30 #250
Rawr
pi_85986168
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

;(
Als het nou van een potje moshen kwam had ik er vrede mee, maar nu tast ik in het duister :{
pi_85986306
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Een foto van m'n goddelijk gebruinde lichaam die een 'bommetje' doet in de Adriatische Zee? 8-)
Does gek
pi_85986430
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:38 schreef GimmeGore het volgende:
lol :')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_85986680
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:00 schreef Assiej het volgende:

[..]

Does gek
pi_85986699
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:55 schreef Intelligence het volgende:
is t al weekend? }:|
werkweek bijna voorbij, morgen nog dagje school :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85986906
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

werkweek bijna voorbij, morgen nog dagje school :P
Morgen, another day at the office ... alleen. Al mijn kamergenoten (3) zijn vrij :) Vandaag ook
pi_85986944
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:19 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Morgen, another day at the office ... alleen. Al mijn kamergenoten (3) zijn vrij :) Vandaag ook
dus dan wordt je net zo druk als vandaag? :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 15:23:14 #257
Rawr
pi_85987020
Nog iets meer dan 2 uur, en dan noar huus :Y)
pi_85987278
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dus dan wordt je net zo druk als vandaag? :')
Nog drukker ... morgen is er ook bier w/
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 15:56:35 #259
Rawr
pi_85988173
Hm hm hmmm
pi_85988844

quote:
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii ... et spiritus sancti.
  donderdag 2 september 2010 @ 16:20:45 #261
148588 rulerofdeath
pi_85988961
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:17 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

_O_
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 16:21:59 #262
Rawr
pi_85988997
quote:
[ afbeelding ]
[..]

Hell yeah _O_
pi_85989274
quote:
[ afbeelding ]
[..]
Boondock Saints _O_ tekst is ook gebruikt in Headhunterz - The Sacrifice :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 2 september 2010 @ 16:30:17 #265
148588 rulerofdeath
pi_85989280
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef Intelligence het volgende:
Dit is echt te grappig:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=127185813
nu ook in ONZ: Geil of niet?
  donderdag 2 september 2010 @ 16:53:37 #266
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_85990103
Hoi :)
|| justdiggit.org ||
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 16:56:04 #267
Rawr
pi_85990207
Hoi :W
pi_85990332
  donderdag 2 september 2010 @ 17:07:03 #269
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_85990540
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:59 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
Congrats! ^O^
|| justdiggit.org ||
pi_85991055
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Congrats! ^O^
Thnx! ~O>
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 17:26:07 #271
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85991134
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:59 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
Twee keer maar?

Nath, Justin en Patrick :W
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85991228
Naar huis :W
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:26 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Twee keer maar?

Nath, Justin en Patrick :W
Plaatje heb ik bij ons van de site geript ... ik ben zelf uiteraard unstoppable :Y)
  donderdag 2 september 2010 @ 17:29:58 #273
213010 haakon
pi_85991241
The Outside Agency
  donderdag 2 september 2010 @ 17:33:33 #274
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_85991349
Selma :W
|| justdiggit.org ||
pi_85991985
Hoi :W
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85992002

quote:
:Y wanneer? *O*

quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:43 schreef Assiej het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?

De oudste is 25, (die gaat trouwen in oktober) :D mooi feest dus haha
daarna 23
daarna ik, 20,5 :')

en de jongste is nu 17 sinds kort
Ik was ook met afstand de oudste in mijn klas (instroom in het 4e jaar) Ik was 27 :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 18:07:49 #277
Rawr
pi_85992288
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:57 schreef omearos het volgende:
[..]

:Y wanneer? *O*
Van zaterdag op zondag? :P
pi_85992403
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Van zaterdag op zondag? :P
dan kan ik niet, helaasch -O-
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 18:14:11 #279
Rawr
pi_85992482
Vrijdag op zaterdag is eigenlijk ook geen probleem :)

Any takers? :7
  donderdag 2 september 2010 @ 18:16:43 #281
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_85992561
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:15 schreef Assiej het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)-rivier/m1fzmdtf8jd3

100% gestoord :{
Arme hondjes
WTF!
|| justdiggit.org ||
pi_85992685
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vrijdag op zaterdag is eigenlijk ook geen probleem :)

Any takers? :7
*O*
wordt zo wel romantisch met z'n 2en ;)
  donderdag 2 september 2010 @ 18:28:26 #283
213010 haakon
pi_85992912
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:15 schreef Assiej het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)-rivier/m1fzmdtf8jd3

100% gestoord :{
Arme hondjes
Hierdoor kan ik echt agressief worden.
Dan heb ik gewoon zin om dat soort mensen kapot te slaan.
The Outside Agency
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 18:37:02 #284
Rawr
pi_85993204
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:20 schreef omearos het volgende:

[..]

*O*
wordt zo wel romantisch met z'n 2en ;)
pi_85993268
Zeu, ook thuis :9
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 18:41:14 #286
Rawr
pi_85993364
Kearl :W
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 18:48:46 #287
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85993615
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:28 schreef haakon het volgende:

[..]

Dat heb ik al zonder dat ik naar dat filmpje ga kijken.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85993723
:W zometeen lekker trainen :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 19:07:51 #289
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85994279
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 19:11:27 #290
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85994421
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85994510
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik vind dit toch iets fijner om te luisteren O-)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 2 september 2010 @ 19:19:05 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85994737
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Dat heb ik al zonder dat ik naar dat filmpje ga kijken.
That! Dierenmishandeling is zó nutteloos... Dat soort mensen moet je in de samenleving goed onder de loep blijven houden.
  donderdag 2 september 2010 @ 19:20:43 #293
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85994792
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:28 schreef haakon het volgende:

[..]

Ik help je graag O+
pi_85995056
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik help je graag O+
Die vrouw zoeken ze ook

en dan ook hoe ze die beestjes gooit, verkoop ze desnoods en vang er wat geld voor :{ Jeez..
En dan ook nog vrolijk filmen alsof ze stenen in het water lopen te gooien, mijn god...
Arme beestjes
pi_85995083
richting sporthal :W
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_85995272
*O* een date met Justin *O*
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 19:39:30 #297
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85995455
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:34 schreef omearos het volgende:
*O* een date met Justin *O*
*O*
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2010 @ 19:41:54 #298
Rawr
pi_85995546
*O*
  donderdag 2 september 2010 @ 19:49:37 #299
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_85995819
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:27 schreef Assiej het volgende:

[..]

Die vrouw zoeken ze ook

en dan ook hoe ze die beestjes gooit, verkoop ze desnoods en vang er wat geld voor :{ Jeez..
En dan ook nog vrolijk filmen alsof ze stenen in het water lopen te gooien, mijn god...
Arme beestjes
Meisje... Dat is nog een jong kind -O-

En terecht dat ze haar zoeken. Echt ontzettend sneu voor die diertjes ;(
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2010 @ 19:55:10 #300
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85996045
Lalalalalalalaalaaaaaa :( (liedje wat ik zing als ik iets niet wil (lezen), horen of zien)

Kijk ik expres niet naar dat filmpje, gaan jullie tot bijna in details vertellen wat er gebeurd is :'(
En ik begon juist wat aardiger te doen tegen de medemens. He Justin? O-)
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85996153
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')