abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86921838
Mjah, alle inzendingen lijken het op "veilig" te spelen, het lijkt alsof mensen het verhaal eigenlijk niet vooruit willen brengen, maar liever blijven hangen in dezelfde situatie.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_86924932
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef PhalanX het volgende:
Mjah, alle inzendingen lijken het op "veilig" te spelen, het lijkt alsof mensen het verhaal eigenlijk niet vooruit willen brengen, maar liever blijven hangen in dezelfde situatie.
Eensch.. Maar vind het moeilijk om commentaar te leveren als ik mijn bijdrage nog niet geleverd heb..
Hopelijk zijn we tegen die tijd toch wel iets verder in het verhaal...

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 27 september 2010 @ 23:37:51 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86926289
het komt gewoon goed, er zitten best mooie stukjes tussen hoor :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_86926384
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef PhalanX het volgende:
D'r viel voor mij gewoon moeilijk wat te verzinnen, ik heb wel geprobeerd de boel een beetje spannend te houden maar ik vind het ook moeilijk me in deze persoon in te leven maar ach komt wel goed. :)
Hallon!
  maandag 27 september 2010 @ 23:46:34 #130
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_86926571
Ik denk dat Ferdinand wel een sidekick kan gebruiken. Iemand die hem bijstaat of waar hij in kan vertrouwen ofzo.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_86930643
bijna al mijn latijn komt uit www.histotheek.nl Vertalingen van Asterix en Obelix :D Vertalingen in het nederlands vond ik in een persoonlijk dagboek niet nodig
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  dinsdag 28 september 2010 @ 09:40:43 #132
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_86932174
wordt tijd dat iemand tante gerda laat bungeejumpen zonder touw zodat er weer wat vaart in het verhaal komt... het slaat een beetje dood zo ;(
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 28 september 2010 @ 09:45:21 #133
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_86932293
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:40 schreef Jumparound het volgende:
wordt tijd dat iemand tante gerda laat bungeejumpen zonder touw zodat er weer wat vaart in het verhaal komt... het slaat een beetje dood zo ;(
Eensch.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_86933076
Hmmm. doe ik mijn best om haar zolangzamerhand m zeep te laten brengen met ghb is het nog niet goed
pi_86933225
quote:
Hmmm. doe ik mijn best om haar zolangzamerhand m zeep te laten brengen met ghb is het nog niet goed
Oh noemen ze dat zo... ik dacht dat het gewoon weer een Gerda-sex-scene was waarbij GHB betrokken was.

quote:
wordt tijd dat iemand tante gerda laat bungeejumpen zonder touw zodat er weer wat vaart in het verhaal komt... het slaat een beetje dood zo
Het "to do"-lijstje was mijn manier om mensen een paar manieren te geven om wat gerichter met de zaken om te gaan.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_86933534
[quote]Op dinsdag 28 september 2010 10:22 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Oh noemen ze dat zo... ik dacht dat het gewoon weer een Gerda-sex-scene was waarbij GHB betrokken was.
[..]

Hij heeft haar alleen maar in die waan gelaten he
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:15:10 #137
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_86934840
Ja maar, hoe lang kan je dit rekken? Het verhaal blijft draaien om tante gerda en ranzige neuksex ipv om Onze HoofdHeld...
Ik snap dat het to-tolijstje een aanzet is... maar het is geen oplossing en bied tot in de lengte der dagen aanknopingspunten om wéér met TG verder te gaan :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_86935822
Tante Gerda moet dood zodat F. die 4 ton kan opstrijken! Maar dan moet ze m wel even in haar testament opnemen
pi_86936821
Je kunt in dit soort stukjes wel een opzet maken, maar je kunt er donder op zeggen dat de schrijver na jou er niet mee doet wat jij in gedachten had. Als je wilt dat er iets gebeurt moet je het dus zelf laten gebeuren, in je eigen stukje.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_86937342
Ws maakt de volgende er een droom van :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:45:08 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86950603
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:42 schreef dagboekwedstrijd het volgende:
Donderdag 14 oktober,

Aut viam inveniam, aut faciam("Of ik vind een weg, of ik maak er één")

Terwijl het geluid van de brandweersirene steeds sterker werd, liep ik om het blok huizen heen. De aansteker smeet ik in het rioleringsputje. Halverwege de straat , half verscholen achter de bosjes, had ik een goed zicht. De brandweerwagen stond voor het huis van buurman Van Balen. Er was maar weinig bedrijvigheid. Ineens hoopte ik dat de vlammen uit zichzelf gedoofd waren; zoveel foto’s lagen er niet in buurman zijn huis.
Om niet teveel op te vallen besloot ik rustig naar huis te lopen. Op dat moment hoorde ik de brandweerwagen vertrekken. Een oudere heer die erbij had gestaan, wandelde mijn kant op. Aan hem vroeg ik schijnheilig of er brand was geweest?
“Ja”,maar het was de moeite van het uitrukken niet waard geweest. Snel liep ik naar het huis waar ik woonde met tante Gerda.
Helemaal over de zeik was ze, ze ratelde maar door: “haar man was gedood in de brand, en de kat van de buren was ook dood, de buurman die haar altijd hielp had haar en de politie hele rare foto’s laten zien, maar dat geloofde ze niet want ze konden tegenwoordig zoveel met die enge computers….En zij had een briefje gevonden toen ze vanochtend wakker werd.
Ik moest van haar maar even naar de buurman want ik stond ook op die (Nep)foto’s……….

Shoet, had die klerelijer die foto’s dus niet in het kastje met andere foto’s liggen. Ik ging er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vanuit dat hij ze onder zijn koffietafel had liggen.
Waarschijnlijk had hij ze afgegeven bij de politie. Wie hadden nog meer foto’s? die vreselijke Peepee en nu de politie dus ook?!
Ach ik met mijn geweldige brein kon me er wel uit lullen bij de politie, tante Gerda geloofde in elk geval al niets van die foto’s, domme heks!

De combinatie GHB en dementie was ook niet wat ik er van verwacht had. Had gehoopt dat ze helemaal van de wereld zou zijn, of zelfs het loodje zou leggen. Onkruid vergaat niet vanzelf, dat moet je doodtrappen!!!

Gelukkig was er nog wat van die vieze stinkkaas en GHB over. Vanavond toch maar wat meer druppels erop en een paar korrels Crofty bij de makreel gooien.
Het idee dat ik weer die tena-lady uit moet trekken doet me walgen, maar Age quod agis("Doe je ding" ) dat is wat ik ga doen.

Ingezonden door Franka
*O*
pi_86950744
Franka, je bent geweldig!
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:10:57 #143
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_86951479
Ik vind het wel mooi hoe Ferdinand zich als een uberpsycho ontwikkelt *O* Goed stukje Franka! ^O^
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 07:36:25 #144
262 Re
Kiss & Swallow
pi_87049654
stukje van motorbloempje komt iets later...
pi_87091006
ik ga zo aan de slag :@
vind dat 't verhaal wel écht een vervelende kant op is gegaan :@ maargoed, ga 's kijken wat ik er mee kan

[ Bericht 46% gewijzigd door motorbloempje op 02-10-2010 10:37:14 ]
Ja doei.
pi_87135366
Hoe kan Tha_Erik nou zo snel een stukje erbij geschreven hebben?
Ben ik nu aan de beurt?
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:19:57 #147
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87135455
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:17 schreef Biancavia het volgende:
Hoe kan Tha_Erik nou zo snel een stukje erbij geschreven hebben?
Ben ik nu aan de beurt?
MoBlo had een stukje uitloop, en ik heb 'r op een gegeven moment ge-pm'd of ze het al af had, omdat ik (zaterdagavond) aan de slag wilde, dus toen heeft ze mij alvast dat stukje gestuurd en kon ik die avond doorgaan en nu liggen we weer op schema volgens mij.

Ik vind het trouwens een onmogelijk verhaal :'). Erg ingewikkeld enzo.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87135681
Ja, ik denk dat ik eerst weer twee uur kwijt ben met nalezen, waar het nou ook al weer gaat. :')
pi_87159058
ik kon het ook gewoon niet meer volgen.. echt, leuk zo'n project, maar ik vind 't erg jammer dat 't moet verzanden in allerlei absurde wendingen :@ waarom het niet gewoon bij een mogelijke realiteit houden, ondanks het uitgesproken karakter.. :@ ?
Ja doei.
pi_87159101
Ik ga het nog veel ingewikkelder maken. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')