Ik wist gewoon echt niet wat ik met de notaris aanmoest... had er wel een verhaal omheen bedacht, maar om dat ook nog te verwerken was teveel gedoe, dus heb ik dat stuk maar vaag gehouden. Ik vond het ook weer niet kunnen om hem helemaal niet te vermelden...quote:Op maandag 1 november 2010 13:17 schreef Beach het volgende:
Maar nu kan de notaris zelf de erfenis houden
petje af hoor, ik vind het erg sterkquote:Op maandag 1 november 2010 15:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wist gewoon echt niet wat ik met de notaris aanmoest... had er wel een verhaal omheen bedacht, maar om dat ook nog te verwerken was teveel gedoe, dus heb ik dat stuk maar vaag gehouden. Ik vond het ook weer niet kunnen om hem helemaal niet te vermelden...
Je hoeft ook niet alles af te ronden toch... ik vond het al erg sterk hoe je hem toch nog achter de tralies hebt gekregen zonder dat hij dat zelf in zijn dagboek kon meldenquote:Op maandag 1 november 2010 15:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wist gewoon echt niet wat ik met de notaris aanmoest... had er wel een verhaal omheen bedacht, maar om dat ook nog te verwerken was teveel gedoe, dus heb ik dat stuk maar vaag gehouden. Ik vond het ook weer niet kunnen om hem helemaal niet te vermelden...
Thanks!quote:Op maandag 1 november 2010 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles af te ronden toch... ik vond het al erg sterk hoe je hem toch nog achter de tralies hebt gekregen zonder dat hij dat zelf in zijn dagboek kon melden
Ach hij had toch al iemand koud gemaakt... kon die andere er ook nog wel bijquote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Thanks!
Ik wilde hem vrijwel tot op het einde zichzelf nog laten 'redeemen', maar na jouw hoofdstuk moest Ferdy toch echt boeten voor zijn daden
iemand die heel erg zijn best heeft gedaan en het daarom wel verdient om een prijs te winnenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:38 schreef Zhenar het volgende:
Ben ik heel stom als ik moet vragen wat een "aanmoedigignsprijs" is?
dat valt daar ook idd zeker onderquote:Op woensdag 3 november 2010 15:42 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb het geïnterpreteerd als 'leuk en goed geschreven, maar net niet een van de andere categorieën gehaald'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |