Op donderdag 28 oktober 2010 23:07 schreef Re het volgende:Donderdag 28 oktoberBij mezelf ten rade gaande had ik dit natuurlijk aan moeten zien komen.
Oké, deze zin klopt van geen meter maar ik denk dat de grote hoeveelheden bier, Wodka, Tequila en een combinatie van speed, XTC en GHC van vanmorgen daar debet aan zijn.
Teruglezend wat ik gisteravond in mijn dagboek heb gepend voordat mijn rukbunker verliet:
De ontdekking dat van Balen's dochter (het harteloze Ijskonijn.. je vader is dood, en je probeert er een slaatje uit te slaan?) een vinger in de pap heeft is een dusdanige grote schok geweest dat ik van schrik de eerste de best kroeg ga induiken om niet alleen dronken, maar gewoon comateus te worden.
Daarna gaat het tijd worden om de echte wereld te confronteren. Ten eerste, op naar het Ijskonijn om een deal te maken. Ten tweede, de foto's oppikken bij PeePee's zus die inmiddels wel klaar is voor de sociëteit. Tenminste, als ze de laatste test ook met vlag en wimpel doorstaat… En dan ten slotte, de erfenis binnenhengelen. Gnagnagna (ik was erg ingenomen met mijzelf).
Het uur van de waarheid was aangebroken en, sadomasochist als ik ben (remember tante Greta) zijn de details uiteraard terug te vinden in mijn Lief Dagboek, dit uiteraard ter meerdere eer en glorie van mijn persoon.
Op naar Ijskonijn. Ze deed lichtelijk aangeschoten de deur open. Aangeschoten! Om 9 uur 's ochtends! Het is toch potdomme geen student! "Hi Fritzie" fluisterde ze hees, “Jij bent snel terug, kom maar snel binnen knul, dan zullen we afmaken waar we gister aan begonnen zijn...”
Hoewel mijn manlijkheid al tekenen van (geveinsde) herkenning begon te vertonen begon er in mijn achterhoofd een onaangenaam vermoeden te ontstaan. Waarom zo opgewekt? En hoezo, nu al terug?
Ijskonijn ging mij voor en trok terwijl ze liep speels wat kledingstukken uit om ala Hans en Grietje een spoor achter te laten wat ik niet kon missen.
Ondertussen begon ik mij door bloedtekort in mijn hersenen mij lichtelijk licht in het hoofd te voelen en de onaangename vermoedens verdwenen dan ook als sneeuw voor de zon.
Zo blij als een ei begon ik van geil plezier bijna te huppelen ware het niet dat deze beweging onmogelijk werd gemaakt door een soort van éénpotige driepoot in mijn buik. 2 Trappen afdalen en op de muur verschenen mooie symmetrische symbolen (vermoeden: afdalen? De meeste slaapkamers zijn toch boven? Manlijk Lid: Afdalen! Neuken! Afdalen! Neuken! Likken! Likken! Likken!) Nog 2 trappen afdalen en de trap werd verlicht door mooie authentieke fakkels en uiteindelijk deed Ijskonijn, nu geheel ontkleed, een grote zware eikenhouten deur open.
Hoewel het moeite kostte om mijn ogen van haar gepiercte tepels en uit haar in een intrigerende pentagram geschoren schaamstreek te houden ontwaarde ik een aangezicht dat mij lang gaat bijblijven.
In het midden op een altaar wat stond in een pentagram met op alle hoeken kaarsen was Marinus naakt vastgebonden als een op zijn kop gekruisigde Jezus.
Zijn gezicht was getrokken in een hoopvolle grimas, maar zodra Ijskonijn in beeld kwam werd het een blik van hopeloze doodsangst. Het weerloze hoopje mens probeerde uit alle macht om onzichtbaar te worden maar door de sterke boeien kon hij geen kant op.
Om hem heen hingen foto's van Van Balen met Tante Greta en Marinus die hand en spandiensten aan het verlenen was voor het in innige omhelzing verkerende verliefde koppeltje.
Brandwonden, blauwe plekken en uitgerukte nagels vertelde een verhaal met een grimmige ondertoon en ergens verwachtte ik een martelwerktuig te zien staan waarmee hij zichzelf uit zijn lijden kon verlossen.
Ik bedacht mij geen moment, gaf Ijskonijn een knietje in haar welgevormde buik waardoor ze even struikelde en trok met alle macht de deur dicht. Het resulterend misselijkmakend geluid van een verbrijzelende schedel galmde door het doodsstille trappenhuis en spookt nog steeds door mijn hoofd.
Mijn god, wat heb ik gedaan.
Ingezonden door Jumparound