Dat eet ik ook niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog nooit echt gekookt, hij bereidt wel voor... maar echt koken volgens mij niet. Ow, hij bereidt wel altijd chickenwings en die zijn - volgens de verhalen - overheerlijk. ik eet geen vlees met bot en/of vet.. dus heb ze niet geproefd
Precies! Al lust ik tegenwoordig wel biefstuk medium gebakken.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo ranzig... en dan ook nog met de handen afkluiven. Ieeuw.Dat is niet aan mij besteed. Ow ik eet ook geen (half) rauwvlees, alleen doorgebakken.
![]()
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dat zo ranzig... en dan ook nog met de handen afkluiven. Ieeuw.Dat is niet aan mij besteed. Ow ik eet ook geen (half) rauwvlees, alleen doorgebakken.
![]()
quote:
Waarom ik vind vlees best lekker hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij kunt maar beter een vegetarier worden. Beter voor jou en de vlees liefhebbers.
Alleen filet's en well done dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom ik vind vlees best lekker hoor.Alleen niet met vet, bot of (half) rauw.
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een tutjes hier zeg![]()
[ afbeelding ]
spareribs ftw
Well done biefstuk is gewoon zonde van je vlees, bestel dan een kindermenu met patatjes en kipnuggetsquote:
Biefstuk eet ik niet, vind ik gewoon geen lekkere smaak. Draadjesvlees daarentegenquote:
Draadjesvlees.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Biefstuk eet ik niet, vind ik gewoon geen lekkere smaak. Draadjesvlees daarentegenheerlijk. Verder ook wel rundervinken, gehaktballen, rundertartaar, varkenshaas, schnitzels naturel ik hou ook niet van gemarineerd/gekruid
En ieks spareribs..
Nou ja, varkenshaas is erg lekker, vooral met ontbijtspek eromheen gewikkeld. Welk vlees eet jij dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Draadjesvlees.![]()
Maar voor de rest.![]()
Elk soort vlees. Als het maar niet well done is.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ja, varkenshaas is erg lekker, vooral met ontbijtspek eromheen gewikkeld. Welk vlees eet jij dan?
Rundervinken en gehaktballen maak je van gehakt. Gelukkig er is mager gehakt te krijgen, dat nog steeds 20% vet mag bevattenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Biefstuk eet ik niet, vind ik gewoon geen lekkere smaak. Draadjesvlees daarentegenheerlijk. Verder ook wel rundervinken, gehaktballen, rundertartaar, varkenshaas, schnitzels naturel ik hou ook niet van gemarineerd/gekruid
En ieks spareribs..
Je weet wat de witte stukken zijn op een plakje ontbijtspek, right?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ja, varkenshaas is erg lekker, vooral met ontbijtspek eromheen gewikkeld. Welk vlees eet jij dan?
Yeps, maar dat lust ik dan weer welquote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je weet wat de witte stukken zijn op een plakje ontbijtspek, right?
Ik ga in een hoekje zitten huilen en dan slapen.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, maar dat lust ik dan weer wel![]()
Niet doen hoor....quote:Op woensdag 1 september 2010 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga in een hoekje zitten huilen en dan slapen.
Hoe weet je dan dat je het niet lekker vindt als er nog een stukje vet aan je karbonade of ribeye zit? Daarbij: smaken veranderen. Misschien lust je het nu welquote:Op woensdag 1 september 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, maar dat lust ik dan weer wel![]()
Ok, maar dan krijg je nog wel een dosis New Zealand militaire muziek.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet doen hoor....ik heb er echt geen last van en ik wil niet dat andere mensen daar wel last van hebben....
Heel af en toe eten we karbonade... en dan snij ik de vetrandjes er voor mij af. Heel soms zit er nog een stukje aan en als ik dat in de mond krijg, kan ik bijna wel van overgeven. Krijg ik echt niet weg.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je het niet lekker vindt als er nog een stukje vet aan je karbonade of ribeye zit? Daarbij: smaken veranderen. Misschien lust je het nu wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |