Ow hij is wel los/erg druk met schilderen, dus geen klagen. HIj neemt alleen geen tijd om even pauze te nemen.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
Gewoon dat liedje van Eliza Doolittle laten horen. Dan komt ie wel los.

Dat zijn ook wel twee uitersten natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef Whiteguy het volgende:
Transsib express lijkt mij juist waanzinnig tof...
een stuk leuker dan tussen de hollanders op een all-in resort in Turkije zitten iig

Naturlijk, de keuken.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hij is wel los/erg druk met schilderen, dus geen klagen. HIj neemt alleen geen tijd om even pauze te nemen.

quote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef Whiteguy het volgende:
Transsib express lijkt mij juist waanzinnig tof...
een stuk leuker dan tussen de hollanders op een all-in resort in Turkije zitten iig

quote:Op woensdag 1 september 2010 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Naturlijk, de keuken.
Ik maakte meteen de connectie met eten maken.
Maar hij is aan het klussen.

mijn vader en eten maken?? hahaha. Gelukkis is hij beter in klussen.

Hij kan niks lekkers maken?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]

Succes.quote:En nu naar de kapper

Wat is de bestemming?quote:

In de buurt van Strasbourg.quote:

Het Europapark ben ik wel benieuwd naar! Laat je weten hoe dat is?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
In de buurt van Strasbourg.
We gaan 4 dagen weg met in elk geval ook Sirda (beste vriend van Sven) en misschien nog iemand. En 1 dag naar het Europapark in Duitsland.

Strasbourg...... Ik kan je alleen vertellen dat ik, qua eten, veel heb gehad aan de markt in Offenburg. Maar ik weet niet meer op welke dag die markt is.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
In de buurt van Strasbourg.
We gaan 4 dagen weg met in elk geval ook Sirda (beste vriend van Sven) en misschien nog iemand. En 1 dag naar het Europapark in Duitsland.
 Sorry.
  Sorry.

Doe ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het Europapark ben ik wel benieuwd naar! Laat je weten hoe dat is?

Maakt niet uit. Eten zat.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Strasbourg...... Ik kan je alleen vertellen dat ik, qua eten, veel heb gehad aan de markt in Offenburg. Maar ik weet niet meer op welke dag die markt is.Sorry.

quote:

En je zult blij zijn. Ik heb geen kattenvlees gezien op die markt.quote:

Volgens mij heeft hij nog nooit echt gekookt, hij bereidt wel voor... maar echt koken volgens mij niet. Ow, hij bereidt wel altijd chickenwings en die zijn - volgens de verhalen - overheerlijk. ik eet geen vlees met bot en/of vet.. dus heb ze niet geproefdquote:
Geluktquote:Succes.
 zn haar is weer gefatsoeneerd.
 zn haar is weer gefatsoeneerd. 

quote:Op woensdag 1 september 2010 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog nooit echt gekookt, hij bereidt wel voor... maar echt koken volgens mij niet. Ow, hij bereidt wel altijd chickenwings en die zijn - volgens de verhalen - overheerlijk. ik eet geen vlees met bot en/of vet.. dus heb ze niet geproefd

quote:Geluktzn haar is weer gefatsoeneerd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |