Het is echt een schitterend land. Een tropisch Noorder Eiland en een ruig "Scandinavisch" Zuider Eiland.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow cool zeg!! Ik kan het me wel voorstellen...
Staat op #4 van mijn to do lijst.quote:Wat let je?? Gewoon doen!!
Hou maar op, ik ben al overtuigdquote:Op woensdag 1 september 2010 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is echt een schitterend land. Een tropisch Noorder Eiland en een ruig "Scandinavisch" Zuider Eiland.![]()
Wij woonden op het Noorder Eiland in Whangarei. Werkelijk schitterend. Gelegen aan een mooie baai met mooie heuvels. En met echte "Bounty" stranden.
[..]
Wat zijn de nummers 1, 2 en 3?quote:Staat op #4 van mijn to do lijst.
Wat voor dingen staan er op 1, 2 en 3?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is echt een schitterend land. Een tropisch Noorder Eiland en een ruig "Scandinavisch" Zuider Eiland.![]()
Wij woonden op het Noorder Eiland in Whangarei. Werkelijk schitterend. Gelegen aan een mooie baai met mooie heuvels. En met echte "Bounty" stranden.
[..]
Staat op #4 van mijn to do lijst.
Een vakantie naar Nieuw Zeeland zal jullie niet teleurstellen.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hou maar op, ik ben al overtuigdHet lijkt me echt geweldig.
1: Een 52 daagse reis met de bark "Europa" van Zuid-Amerika via Antarctica naar Zuid-Afrika.quote:Wat zijn de nummers 1, 2 en 3?
het zal nog wel even duren... de kinderen moeten eerst wat groter zijn. En we moeten er natuurlijk geld voor hebben, het is denk ik best duur.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een vakantie naar Nieuw Zeeland zal jullie niet teleurstellen.![]()
[..]
Klinken ook goed!! Al trekt nummer 2 mij weer niet zo.quote:1: Een 52 daagse reis met de bark "Europa" van Zuid-Amerika via Antarctica naar Zuid-Afrika.
2: De Trans-Siberië Express
3: Een tocht met de "Castor" naar Schotland.
Ook per se in die volgorde? Nummer 1 lijkt me namelijk wel lastig te regelen, zou jammer zijn als je daardoor de andere opties mist.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een vakantie naar Nieuw Zeeland zal jullie niet teleurstellen.![]()
[..]
1: Een 52 daagse reis met de bark "Europa" van Zuid-Amerika via Antarctica naar Zuid-Afrika.
2: De Trans-Siberië Express
3: Een tocht met de "Castor" naar Schotland.
Een paar jaar wachten kan in jouw geval geen kwaad. Maar hou de site van Singapore Airlines en Air New Zealand in de gaten. Die hebben vaak mooie aanbiedingen.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
het zal nog wel even duren... de kinderen moeten eerst wat groter zijn. En we moeten er natuurlijk geld voor hebben, het is denk ik best duur.
Jij zou dan ook met twee jengelende kinderen in de coupe zitten.quote:Klinken ook goed!! Al trekt nummer 2 mij weer niet zo.
Nee, niet per se in die volgorde. Maar het regelen van de eerste zal erg afhangen van het wel of niet aangaan van een nieuwe grote uitzending voor Defensie.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook per se in die volgorde? Nummer 1 lijkt me namelijk wel lastig te regelen, zou jammer zijn als je daardoor de andere opties mist.
Ik ben helemaal niet zo gek op in de trein zitten... ook niet alleen. We zijn ooit met de trein naar Parijs geweest, vond ik niet echt fijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een paar jaar wachten kan in jouw geval geen kwaad. Maar hou de site van Singapore Airlines en Air New Zealand in de gaten. Die hebben vaak mooie aanbiedingen.
[..]
Jij zou dan ook met twee jengelende kinderen in de coupe zitten.
Als ik jouw zou vragen wat je wel fijn zou vinden, qua eten/drinken/reizen, krijg ik zeker een erg kort lijstje?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo gek op in de trein zitten... ook niet alleen. We zijn ooit met de trein naar Parijs geweest, vond ik niet echt fijn.
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik jouw zou vragen wat je wel fijn zou vinden, qua eten/drinken/reizen, krijg ik zeker een erg kort lijstje?
Nee hoor... ik ben eigenlijk dol op reizen, het liefst per vliegtuig, ik wil ook nog heel veel landen zien. En ik heb er ook al een aantal gezien.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik jouw zou vragen wat je wel fijn zou vinden, qua eten/drinken/reizen, krijg ik zeker een erg kort lijstje?
Eten en drinken ondergeschikt!?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor... ik ben eigenlijk dol op reizen, het liefst per vliegtuig, ik wil ook nog heel veel landen zien. En ik heb er ook al een aantal gezien.
Met kinderen is het wel iets anders op reis gaan dan met zn tweetjes. Dus daarop passen we voorlopig de vakanties even aan, dus: auto en camping. Is ook erg lekker hoor. En geniet ik ook zeker van.
Wat eten/drinken betreft, komt het altijd wel goed. Ik ben een keer in Kenia op vakantie geweest en heb volgens mij nog nooit zo lekker gegeten op vakantie als daar. Het is alleen zo dat ik eten/drinken niet zo belangrijk vind op vakantie, is ondergeschikt.
quote:Ik ben niet het type dat in alle landen de keukens ga uit proberen...
quote:
schaamquote:Op woensdag 1 september 2010 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eten en drinken ondergeschikt!?Dat is toch een groot deel van de beleving?
[..]
Ga je schamen.
dat gaat zelfs mij te ver. In Turkije heb ik gewoon gegeten wat de pot van het hotel schaftte. Maar uitgebreid (uit)eten op vakantie doe ik niet. En ik ben meer gevoelig voor omgeving enz. Dat is mijn beleving.quote:Dus jij bent wel op je plaats in Turkije of Benidorm. Waar Broodje van Kootje en Ad Patat ook te vinden is?
De omgeving beleven.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
schaammaar het is wel zo.. het interesseert me echt niet zo.
![]()
[..]
dat gaat zelfs mij te ver. In Turkije heb ik gewoon gegeten wat de pot van het hotel schaftte. Maar uitgebreid (uit)eten op vakantie doe ik niet. En ik ben meer gevoelig voor omgeving enz. Dat is mijn beleving.
Drinken, is meestal Cola Ligt/zero.En dat is in alle landen hetzelfde.
Het grappige is dat ik er zelf helemaal geen last van heb... je hoeft dus echt geen medelijden met me te hebben hoor. Het is gewoon helemaal goed, ik ben niet zielig.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De omgeving beleven.![]()
Maar voor de rest, ik ga het maar weer eens zeggen, ik heb best wel medelijden met je.
Ik weet het. Daar hebben we tijdens de meet over gesproken.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik er zelf helemaal geen last van heb... je hoeft dus echt geen medelijden met me te hebben hoor. Het is gewoon helemaal goed, ik ben niet zielig.
quote:
True...quote:Op woensdag 1 september 2010 10:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet het. Daar hebben we tijdens de meet over gesproken.![]()
quote:Maar toch.......
quote:
Ik blijf hopen.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
ooit was het nog veel erger, misschien wordt het ooit wel beter... we zullen het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |