Hij heeft geen halsbandje om. Nu heb ik zelf geen kat dus ik weet niet precies hoe die beesten zich gedragen. Want mocht het een zwerfkat zijn, is het dan logisch dat die altijd hier rondloopt?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:35 schreef ukga het volgende:
kijk of ie een halsband om heeft, check of er een dingetje aanhangt met een telefoonnummer er in.
geef hem een schop wegens poepen in mijn tuin btw
Dit ja. Voor dit soort "gevallen" is de dierenambulance 24/7 beschikbaar. Leg eventueel de poes even in een doosje ofzo en zet hem in de voortuin, bij de deur of zoiets. Morgen zullen er mensen zijn die zich 3 keer in de rondte zoeken naar poes en "blij" zullen zijn dat dit netjes is afgehandeld.quote:
Ik vond een tijdje terug ook een doodgereden poes. Heb de dierenambulance gebeld en die kwamen hem halen. Dan controleren ze ook meteen of'ie gechipt is en lichten de asiels en amivedi in.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:39 schreef Frishe het volgende:
Dierenambulance bellen en zeggen dat het beestje bijna dood is.
Dode dieren komen ze niet meer halen... Moet je de gemeente voor bellen en die zijn nu niet meer te bereiken.
Succes!
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:37 schreef MissBliss het volgende:
Ja bellen natuurlijk, luldebehanger dat je bent.
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:51 schreef dirkjo het volgende:
Zojuist de dierenambulance gebeld. Ze komen hem morgen vroeg ophalen, hebben het adres en nummer dus weten waar die te vinden is.
Hoop toch dat de poes van niemand is, nooit leuk.
Da's niet leuk. Maar nooit te weten wat er met je poes is gebeurd en in twijfel en hoop zitten is veel erger. Als poes buiten loopt, weet je dat je dit soort risico's hebt. Maar wekenlang naar poes zoeken is velen malen erger dan te weten dat het een fataal ongeluk was. Die baasjes kunnen nu iets afsluiten en weten iig wat er gebeurt is.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:51 schreef dirkjo het volgende:
Zojuist de dierenambulance gebeld. Ze komen hem morgen vroeg ophalen, hebben het adres en nummer dus weten waar die te vinden is.
Hoop toch dat de poes van niemand is, nooit leuk.
Huisdieren vergelijken met kinderen.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:48 schreef Vanky het volgende:
Dierenambulance kennen wij hier eigenlijk niet!
Ik zou hem nu even in een doos leggen en zorgen dat hij niet nat wordt van de regen en morgen eens bij je onmiddellijke buren vragen of ze geen weet hebben van iemand met zo'n kat.
Wie weet kun je het morgen of overmorgen nog bezorgen aan die mensen.
Zomaar weggooien mag je niet doen! Dat is nog altijd iemands huisdier!
Ze zouden jou zoon of dochter eens moeten weggooien na een aanrijding!
Tevens bevordert dat ook nog eens het burencontact.
Soms betekenen ze evenveel voor iemand....quote:Op woensdag 1 september 2010 01:44 schreef Gochme het volgende:
[..]
Huisdieren vergelijken met kinderen.
Dat het niet kan dat je iemands huisdier weggooit, daar ben ik het met je eens, maar die onderste zin gaat toch wel erg ver.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:48 schreef Vanky het volgende:
Zomaar weggooien mag je niet doen! Dat is nog altijd iemands huisdier!
Ze zouden jou zoon of dochter eens moeten weggooien na een aanrijding!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |