Ik krijg zowat niks naar binnen.. Dus neem ik vloeibaar fruitontbijtquote:Op woensdag 1 september 2010 16:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
's ochtends eet ik ook gewoon een koek
Zo blifjt het speciaal!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:34 schreef tubacloud het volgende:
ik doe er maanden over om met een chick te zoenen, komt de achternicht van een vriend van mij op het feest van die vriend van mij, staat gelijk met 2 chicks te tongen
gvd.
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zo blifjt het speciaal!
zij is gewoon een sloerie
de achternicht van die vriend van mijquote:Op woensdag 1 september 2010 16:35 schreef Hyman het volgende:
Wacht even, je achternicht staat 2 chicks af te lebberen?
dat verandert de zaak
Ja, maar dat is niet erg om naar te kijkenquote:Op woensdag 1 september 2010 16:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
de achternicht van die vriend van mij
op het feest van die vriend van mij
nee klopt, alleen het is wel zuur dat ik toen zin had om te zoenen, en zij gewoon 2 chicks achter elkaar doetquote:Op woensdag 1 september 2010 16:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet erg om naar te kijken
Is je vriend een homo?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:38 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nee klopt, alleen het is wel zuur dat ik toen zin had om te zoenen, en zij gewoon 2 chicks achter elkaar doet
de enige 2 chicks op het feestje naast zij dan
Wat blijft zitten? Die vriend? Of die scope?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:29 schreef Hyman het volgende:
whehe, ik heb mn buks met scope weer terug, zo eens kijken bij een vriend of ie een beetje wil blijven zitten
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat blijft zitten? Die vriend? Of die scope?
Handigg, adres en postcode van Heiman de Vrijmanquote:Op woensdag 1 september 2010 18:32 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Die service van BuyInCoins is wel goed, ze geven je zelfs een foto van je pakketje
Kunnen jullie op de thee komenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Handigg, adres en postcode van Heiman de Vrijman
Dan kom ik op mijn werkschoenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |