Waarquote:
quote:
Dat is al uit weet jequote:
Jaquote:
Jou moeder rijdt verrotquote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef xyzyx het volgende:
Ik ga maar eens naar Zwolle.. Ik hoop dat die kerel geen automaat in zijn auto heeft want dat rijd echt verrot
Prutser.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef xyzyx het volgende:
Ik ga maar eens naar Zwolle.. Ik hoop dat die kerel geen automaat in zijn auto heeft want dat rijd echt verrot
Hehehehehe.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jou moeder rijdt verrot [ afbeelding ]
Ik ben schakelbak gewend + automaat is voor omaatjes..quote:
Moet je maar geen oude wijven neukenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jou moeder rijdt verrot [ afbeelding ]
Wat is daar nou verrot aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef xyzyx het volgende:
Iets met oude fiets.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moet je maar geen oude wijven neuken
Nee. Nerd.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat is daar nou verrot aan.
Aan/Uit is je keuze.
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:22 schreef -SG- het volgende:
Volgens mij vergis jij je met cruiss control.
Als je een automaat hebt kan je echt niet in iedere auto ook handmatig schakelen droplul. Integen deel.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:25 schreef VASND het volgende:
[..]nee qua schakelen pannekoek.
Verder is het alleen gassen of remmen.
jazekersquote:Op woensdag 1 september 2010 12:33 schreef VASND het volgende:
euj fietsert, nog steeds aan het genieten van je kubusje?
Jij mongoliër dat is toch precies wat ik zeg.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je een automaat hebt kan je echt niet in iedere auto ook handmatig schakelen droplul. Integen deel.
Tis een kittenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens wel grote oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |