abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86250102
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb ook even vlug dating advies van jullie nodig. Over 2 weken (weekend van de 25ste) komt een vakantie scharrel langs. Ze moet tot 7 uur werken dus daarna moet ik haar utrecht laten zien. Utrecht in het donker vind ik het mooiste maar op dit moment kom ik niet verder dan de OG en daarna de Dom. Is er nog wat speciaals te zien s'avonds laat in Utrecht? En waar kan ik het beste zaterdagavond uitgaan? Als student zijnde ga ik nooit zaterdag avond uit dus ik heb geen flauw idee wat leuk is. Beurs vind ik een klote tent dus dat valt iig af voor mij ;)
Je kan de Trajectum Lumen route lopen, erg mooi als het donker is.

Daarna uit in de (Nieuwe) Dikke Dries. Altijd lollig en een gemengd publiek, volgens mij ook wel op zaterdag. Op die vrijdag is Eighties Verantwoord in Tivoli, zelf vind ik dit altijd wel een geslaagd feestje. En op zaterdag is Diep In De Groef in Ekko ook een goede avond dansavond.
pi_86250115
+ zaterdag Fun Lovin' Criminals in Tivoli. Als je het ding is, is dat natuurlijk ook een leuke optie. Wel wat duurder dan gewoon ergens gaan dansen.
pi_86253115
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:25 schreef Nielsch het volgende:
+ zaterdag Fun Lovin' Criminals in Tivoli. Als je het ding is, is dat natuurlijk ook een leuke optie. Wel wat duurder dan gewoon ergens gaan dansen.
Stick 'm up punk 8-)
Und ein frau ist ein frau
pi_86262424
Dat is zulke relaxte muziek, maar best duur zo'n kaartje.
pi_86262742
Ah moet ik ook nog even kopen inderdaad... ben al jaren fan van hun muziek
pi_86267055
Zou die foto uit het 1e bericht ook op posterformaat verkrijgbaar zijn?
pi_86268367
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 03:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)_Bakkerbrug_1900.jpg deze moet je wel ergens kunnen laten drukken (al is poster misschien weer net te groot, kwaliteit is niet super).

En anders ff checken of Catch niet iets vergelijkerbaars heeft (http://www.catch-projecten.nl/)
pi_86270763
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 03:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb hier aan de muur een groot canvasdoek hangen met een historisch aanblik van Utrecht. Ik heb bij het Utrechts Archief een mooie ansichtkaart gehaald met een foto uit pak 'em beet 1890. Die heb ik op een zeer hoge resolutie ingescand en daarna via de website van de HEMA op het grootste formaat canvas laten drukken. Stukken goedkoper dan bij een galerie en erg mooi.
pi_86280785
Busverkeer lag vanmiddag behoorlijk lam door een ongeluk op de Nobelstraat http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/254312

Eigenlijk is de situatie met bussen ook gewoon heel gevaarlijk. Ik zie het echt zooo vaak bijna fout gaan en ergens verbaasd het me dat het niet vaker echt mis gaat..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:49:03 #160
8369 speknek
Another day another slay
pi_86280983
Alweer? Dat was een paar dagen terug ook al iets verder (alhoewel het toen misschien twee auto's waren). Die bussen in de binnenstad zijn ook eigenlijk niks. Zeker het gebied nobelstraat-nachtegaalstraat-burgemeerster reigerstraat. Daar zitten ze allemaal ontzettend dicht op de andere weggebruikers, en utrechtste buschauffeurs zijn al niet de meest relaxte zondagsrijders (ongetwijfeld opjegaagd door de dienstregeling maar toch).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86281358
Ja.. deze bus week uit voor een lossende vrachtwagen en dat zag een overstekende mevrouw niet (althans, volgens RTV Utrecht ging het zo). En het is ook echt gevaarlijk, de combi van hardrijdende bussen die niet makkelijk kunnen stoppen en veeeeel voetgangers en fietsers die gewoon niet goed uitkijken en opletten. Burgemeester Reigerstraat is inderdaad ook gevaarlijk, als een bus daar twee naast elkaar rijdende fietsers inhaalt is het gewoon veel te krap.

Tijdens werkzaamheden voor de uni rijd ik wel eens hele dagen met een buschauffeur mee op de route van bus 11/12 en wat je dan vanuit het perspectief van de buschauffeur allemaal ziet gebeuren, pfff... mensen zijn soms echt zó dom bezig. En de buschauffeurs hebben inderdaad een enorme tijdsdruk vanwege de dienstregeling, worden daar ook op afgerekend, dus dat helpt ook niet.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_86284570
weet iemand waarom de binnenstad vol met markoaanse jeugd stond vandaag? en extra politie overal.. is er een demo ofzo?
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:38:26 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_86284998
Suikerfeest :'). Dat betekent dus t/m zondag niet de binnenstad in en zeker niet naar de bioscoop.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86285931
Of wel. als je van popcorn in je nek houdt.
Und ein frau ist ein frau
pi_86285983
Ah de eerste brug over de catherijnesingel is er niet meer (vanaf de ASW gezien).
Too much is never enough!
pi_86286899
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef The6thgate het volgende:
Ah de eerste brug over de catherijnesingel is er niet meer (vanaf de ASW gezien).
Zag ik ook vandaag, lekkere puinhoop is het daar nu.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_86290600
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:38 schreef speknek het volgende:
Suikerfeest :'). Dat betekent dus t/m zondag niet de binnenstad in en zeker niet naar de bioscoop.
Oh, dank voor de waarschuwing, was het idd vergeten (er wilde iemand zaterdag met me naar de bioscoop).
pi_86293900
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:38 schreef speknek het volgende:
oh ja natuurlijk...
  maandag 13 september 2010 @ 14:09:43 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_86380985
Gisteren bij Amberes gegeten op de Burg. Reigerstraat. Staat standaard op nr 1 op iens.nl. Pokkeduur, maar erg lekker. Het wijnarrangement was ook puik.

[ Bericht 3% gewijzigd door speknek op 13-09-2010 14:26:10 ]
pi_86381320
drie gangen voor 42 euro is aardig aan de prijs, maar ik zoek nog een dergelijk restaurant om mijn vrouw eens op te trakteren; wat was je kwijt inclusief wijnarrangement?
  maandag 13 september 2010 @ 14:25:48 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_86381458
190 euro voor twee personen :').

Ik geloof dat de Cremant vooraf een moneysink was (weet niet exact, mijn vriendin trakteerde mij), dus daar zou je nog vanaf kunnen zien. Met viergangenmenu en wijnarrangement kom je denk ik uit op 75 euro per persoon.
pi_86381603
Nou ja als het eten echt goed is, en de wijn ook, dan moet dat af en toe kunnen vind ik...

Zuinig zijn kan altijd nog als je een keer werkloos bent!
  maandag 13 september 2010 @ 14:34:58 #173
62913 Blik
The one and Only!
pi_86381745
Ach, afgelopen weekend was mijn schoonmoeder zo'n 900 euro kwijt voor 3 personen :') (was dan wel in het "beste restaurant van Nederland", maar het is wel echt een bak geld waar je u tegen zegt)
  maandag 13 september 2010 @ 14:41:52 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_86381965
Karel V?

Voorgerechten die beginnen bij 50 euro _O_.
pi_86382617
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:41 schreef speknek het volgende:
Karel V?

Voorgerechten die beginnen bij 50 euro _O_.
In een restaurant met 1 ster? Vind ik vrij pretentieus (als ze geen goedkopere hebben).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')