Je kan de Trajectum Lumen route lopen, erg mooi als het donker is.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb ook even vlug dating advies van jullie nodig. Over 2 weken (weekend van de 25ste) komt een vakantie scharrel langs. Ze moet tot 7 uur werken dus daarna moet ik haar utrecht laten zien. Utrecht in het donker vind ik het mooiste maar op dit moment kom ik niet verder dan de OG en daarna de Dom. Is er nog wat speciaals te zien s'avonds laat in Utrecht? En waar kan ik het beste zaterdagavond uitgaan? Als student zijnde ga ik nooit zaterdag avond uit dus ik heb geen flauw idee wat leuk is. Beurs vind ik een klote tent dus dat valt iig af voor mij
Stick 'm up punkquote:Op donderdag 9 september 2010 18:25 schreef Nielsch het volgende:
+ zaterdag Fun Lovin' Criminals in Tivoli. Als je het ding is, is dat natuurlijk ook een leuke optie. Wel wat duurder dan gewoon ergens gaan dansen.
http://upload.wikimedia.o(...)_Bakkerbrug_1900.jpg deze moet je wel ergens kunnen laten drukken (al is poster misschien weer net te groot, kwaliteit is niet super).quote:Op vrijdag 10 september 2010 03:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zou die foto uit het 1e bericht ook op posterformaat verkrijgbaar zijn?
Ik heb hier aan de muur een groot canvasdoek hangen met een historisch aanblik van Utrecht. Ik heb bij het Utrechts Archief een mooie ansichtkaart gehaald met een foto uit pak 'em beet 1890. Die heb ik op een zeer hoge resolutie ingescand en daarna via de website van de HEMA op het grootste formaat canvas laten drukken. Stukken goedkoper dan bij een galerie en erg mooi.quote:Op vrijdag 10 september 2010 03:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zou die foto uit het 1e bericht ook op posterformaat verkrijgbaar zijn?
Zag ik ook vandaag, lekkere puinhoop is het daar nu.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef The6thgate het volgende:
Ah de eerste brug over de catherijnesingel is er niet meer (vanaf de ASW gezien).
Oh, dank voor de waarschuwing, was het idd vergeten (er wilde iemand zaterdag met me naar de bioscoop).quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:38 schreef speknek het volgende:
Suikerfeest. Dat betekent dus t/m zondag niet de binnenstad in en zeker niet naar de bioscoop.
oh ja natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:38 schreef speknek het volgende:
Suikerfeest. Dat betekent dus t/m zondag niet de binnenstad in en zeker niet naar de bioscoop.
In een restaurant met 1 ster? Vind ik vrij pretentieus (als ze geen goedkopere hebben).quote:Op maandag 13 september 2010 14:41 schreef speknek het volgende:
Karel V?
Voorgerechten die beginnen bij 50 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |