Ik spreek je over een jaar welquote:Op donderdag 2 september 2010 16:34 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha, nooooou, ik was echt niet van plan om dik te worden
Dan ben je geen actief lidquote:Op donderdag 2 september 2010 16:34 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha, nooooou, ik was echt niet van plan om dik te worden
Zijn jullie zelf allemaal netjes op gewicht gebleven in je studententijd?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:12 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ah, de beruchte "Freshman Fifteen" . Zie je vooral bij verenigingsmeiden idd.
Bij mij is het daarna pas begonnen.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zijn jullie zelf allemaal netjes op gewicht gebleven in je studententijd?
Ik rookte toen nog, dan is het niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zekerr, gewoon blijven sporten.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, het vele bier drinken compenseerde ik destijds met slechte, weinig voedbare magnetronmaaltijden. Sinds ik samenwoon met een vrouw eet ik en voedzaam en drink ik nog steeds, waardoor het gewicht toeneemt...quote:Op donderdag 2 september 2010 17:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hèhè herkenbaar. Alhoewel ik moet zeggen dat het bij mij maar om een paar kilo gaat. Ik sport nog elke week een paar keer dus het blijft bij mij aardig op peilquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, het vele bier drinken compenseerde ik destijds met slechte, weinig voedbare magnetronmaaltijden. Sinds ik samenwoon met een vrouw eet ik en voedzaam en drink ik nog steeds, waardoor het gewicht toeneemt...
Jij pakt meteen de trein naar je veilige huis natuurlijk.quote:
Nee, pak de bus om na 4 haltes uit te stappen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:54 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jij pakt meteen de trein naar je veilige huis natuurlijk.
Wat is er mis met een beetje chillen met een biertje na colleges?
En dan veilig naar binnen rennen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:55 schreef s0k het volgende:
[..]
Nee, pak de bus om na 4 haltes uit te stappen.
Waarom fietsen als je gratis OV hebt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En dan veilig naar binnen rennen natuurlijk.
Tevens, een afstand van 4 haltes niet gaat fietsen.
Troll.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom fietsen als je gratis OV hebt?
Omdat er in de binnenstad geen gras ligt misschienquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:11 schreef s0k het volgende:
Natuurlijk niet. Maar waarom zou ik in godsnaam in de uithof in het gras gaan liggen terwijl de stad veel leuker is. Is mij volstrekt onduidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |