Zou de Dom dan niet links moeten staan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:17 schreef Neelix het volgende:
Dat is best een mooie foto....Moest even denken waar die nou genomen is, maar dit is volgens mij het zicht vanaf de Viebrug richting de dom, toch?
You're rightquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:17 schreef Neelix het volgende:
Dat is best een mooie foto....Moest even denken waar die nou genomen is, maar dit is volgens mij het zicht vanaf de Viebrug richting de dom, toch?
Bijna, het is vanaf de Jansbrug, brug met tram is de Bakkerbrugquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:37 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
You're right
[ afbeelding ]
Ha, toen reed er tenminste een tram door het centrumquote:Op woensdag 1 september 2010 03:09 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Bijna, het is vanaf de Jansbrug, brug met tram is de Bakkerbrug
(verkapte TVP)
En niet zomaar een, toen was het een echte paardentramquote:Op woensdag 1 september 2010 07:43 schreef TMan het volgende:
[..]
Ha, toen reed er tenminste een tram door het centrum
Er reden tot 1949 trams door het centrum.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:43 schreef TMan het volgende:
[..]
Ha, toen reed er tenminste een tram door het centrum
Meer door het centrum dan dit kan je niet rijden:quote:Op woensdag 1 september 2010 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Er reden tot 1949 trams door het centrum.
toen was de binnenstad nog overzichtelijk maar nu vind ik het echt een ramp.quote:
Ja, daar word je vrolijk van, loop eens een uurtje rond op de Lijnbaan of Hoogstraat. Of in die shabby expeditiestraatjes die daar overal zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef rubje het volgende:
[..]
toen was de binnenstad nog overzichtelijk maar nu vind ik het echt een ramp.
net 020 maar dan goedkoper. nee, dan is rotterdam binnenstad een metropool in de zin des woords.
Dit uitzicht is trouwens zo goed als niet veranderd.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef rubje het volgende:
[..]
toen was de binnenstad nog overzichtelijk maar nu vind ik het echt een ramp.
Tot een jaar of 5 geleden reed bus 2 ook nog onder de Dom door. Ik stapte dan wel eens in op het Ledig Erf en de bus reed dan via de Wijde Doelen en de Lange Nieuwstraat richting Domplein, daar linksaf onder de Dom door, over de Zadelstraat richting Mariaplaats en dan naar het station.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:02 schreef The6thgate het volgende:
Wat vet! Bizar hoe het toch kan veranderen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |