Zou de Dom dan niet links moeten staan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:17 schreef Neelix het volgende:
Dat is best een mooie foto....Moest even denken waar die nou genomen is, maar dit is volgens mij het zicht vanaf de Viebrug richting de dom, toch?
You're rightquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:17 schreef Neelix het volgende:
Dat is best een mooie foto....Moest even denken waar die nou genomen is, maar dit is volgens mij het zicht vanaf de Viebrug richting de dom, toch?
Bijna, het is vanaf de Jansbrug, brug met tram is de Bakkerbrugquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:37 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
You're right
[ afbeelding ]
Ha, toen reed er tenminste een tram door het centrumquote:Op woensdag 1 september 2010 03:09 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Bijna, het is vanaf de Jansbrug, brug met tram is de Bakkerbrug
(verkapte TVP)
En niet zomaar een, toen was het een echte paardentramquote:Op woensdag 1 september 2010 07:43 schreef TMan het volgende:
[..]
Ha, toen reed er tenminste een tram door het centrum
Er reden tot 1949 trams door het centrum.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:43 schreef TMan het volgende:
[..]
Ha, toen reed er tenminste een tram door het centrum
Meer door het centrum dan dit kan je niet rijden:quote:Op woensdag 1 september 2010 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Er reden tot 1949 trams door het centrum.
toen was de binnenstad nog overzichtelijk maar nu vind ik het echt een ramp.quote:
Ja, daar word je vrolijk van, loop eens een uurtje rond op de Lijnbaan of Hoogstraat. Of in die shabby expeditiestraatjes die daar overal zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef rubje het volgende:
[..]
toen was de binnenstad nog overzichtelijk maar nu vind ik het echt een ramp.
net 020 maar dan goedkoper. nee, dan is rotterdam binnenstad een metropool in de zin des woords.
Dit uitzicht is trouwens zo goed als niet veranderd.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef rubje het volgende:
[..]
toen was de binnenstad nog overzichtelijk maar nu vind ik het echt een ramp.
Tot een jaar of 5 geleden reed bus 2 ook nog onder de Dom door. Ik stapte dan wel eens in op het Ledig Erf en de bus reed dan via de Wijde Doelen en de Lange Nieuwstraat richting Domplein, daar linksaf onder de Dom door, over de Zadelstraat richting Mariaplaats en dan naar het station.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:02 schreef The6thgate het volgende:
Wat vet! Bizar hoe het toch kan veranderen eigenlijk
Heb jij je nou nog ergens ingeschreven tijdens de UIT? (of was jij dat nietquote:Op woensdag 1 september 2010 14:13 schreef Eva4Evah het volgende:
Utregik kom het topic ook weer gezellig volgen.
gezellig en station gaan niet samen. ik zit met collega's na vijf uur wel eens bij The Guardian (vlak buiten station). Maar eigenlijk alleen omdat daar wél een zonnig terras is.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:07 schreef dreamzk het volgende:
Weet iemand van jullie of je ergens op het station een beetje gezellig wat kan drinken? Vrijdag komt een vriendin die reist van groningen naar eindhoven, maar aangezien ze moet overstappen op CS hadden we het goede plan om iets te gaan drinken. Normaal zou ik haar de stad mee intrekken, maar ze heeft niet zo heel veel tijd. Dus als iemand wat weet, tell me
Bij welke bank werkte jij ookal weer?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:26 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
gezellig en station gaan niet samen. ik zit met collega's na vijf uur wel eens bij The Guardian (vlak buiten station). Maar eigenlijk alleen omdat daar wél een zonnig terras is.
Bij geen enkelequote:Op woensdag 1 september 2010 18:31 schreef lost95 het volgende:
[..]
Bij welke bank werkte jij ookal weer?
Tot voor kort kon je nog gaan drinken bij The Copperfield Pub, dat was altijd wel gezellig. Maar goed, die is dicht dus dat gaat niet meer. Cafe Hoog Centraal was ook nog wel okee, maar is nu ook weg (zit nu de Starbucks).quote:Op woensdag 1 september 2010 18:07 schreef dreamzk het volgende:
Weet iemand van jullie of je ergens op het station een beetje gezellig wat kan drinken? Vrijdag komt een vriendin die reist van groningen naar eindhoven, maar aangezien ze moet overstappen op CS hadden we het goede plan om iets te gaan drinken. Normaal zou ik haar de stad mee intrekken, maar ze heeft niet zo heel veel tijd. Dus als iemand wat weet, tell me
Ik mis de Copperfield. Ik heb daar mijn eerste FOK!-meets gehad.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tot voor kort kon je nog gaan drinken bij The Copperfield Pub, dat was altijd wel gezellig. Maar goed, die is dicht dus dat gaat niet meer. Cafe Hoog Centraal was ook nog wel okee, maar is nu ook weg (zit nu de Starbucks).
Ik werk bij een bank aan de Croeselaan en ik ben maar één keer met collega's in de Guardian geweest. De hele Mineurslaan aflopen doe je dan ook je ergste vijanden nog niet aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:00 schreef lost95 het volgende:
[..]
En dan toch naar de Guardian? Schande!
Kzal even kijken, Oliver lijkt me niet heel verstandig aangezien mn ex daar werkt en die zal niet zo heel erg blij zijn als ik daar met een andere vrouw kom zittenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tot voor kort kon je nog gaan drinken bij The Copperfield Pub, dat was altijd wel gezellig. Maar goed, die is dicht dus dat gaat niet meer. Cafe Hoog Centraal was ook nog wel okee, maar is nu ook weg (zit nu de Starbucks).
Je kan naar Cafe De Tijd (in de stationshal). Echt heel gezellig is het niet, maar als het je puur om het kletsen en drinken gaat is dat een prima optie.
Als je iets meer tijd hebt kun je naar de La Place in de V&D lopen, helemaal bovenin gaan zitten en ook nog eens genieten van het uitzicht. Maar als je toch richting La Place gaat, kun je echter beter nog even doorlopen, bij de Blokker HC verlaten, direct rechtsaf en aan het einde van dat straatje (Achter Clarenburg) wat gaan drinken bij Cafe Olivier! Lekker Belgisch bier en een supermooi cafe!
[ afbeelding ]
Ja dat was ik jaquote:Op woensdag 1 september 2010 14:19 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Heb jij je nou nog ergens ingeschreven tijdens de UIT? (of was jij dat niet)
Niemand is anoniem op internet.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:36 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ja dat was ik jaIk ben nu inderdaad lid van een studentenvereniging, welke dat is zeg ik liever niet omdat ik toch zo anoniem mogelijk wil blijven
Laatst zei iemand ook al tegen me van "ben jij Eva4Evah van dat forum" brrrr, ik wil dat echt nie he, ik wil lekker anoniem zijn op internet.
Raboquote:Op woensdag 1 september 2010 19:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk bij een bank aan de Croeselaan en ik ben maar één keer met collega's in de Guardian geweest. De hele Mineurslaan aflopen doe je dan ook je ergste vijanden nog niet aan..
Haha, dat interieur staat daar volgens mij ook al vanaf de opening van HCquote:Op woensdag 1 september 2010 23:08 schreef okiokinl het volgende:
als je rechtdoor loopt vanuit het station, eerste pleintje op HC, daar zit hoog brabandt. wel een ouwe mensen tent, maar daar kun je wat drinken.
Boh gewoon doen!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kzal even kijken, Oliver lijkt me niet heel verstandig aangezien mn ex daar werkt en die zal niet zo heel erg blij zijn als ik daar met een andere vrouw kom zitten
Bang voor augurken in je bier?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kzal even kijken, Oliver lijkt me niet heel verstandig aangezien mn ex daar werkt en die zal niet zo heel erg blij zijn als ik daar met een andere vrouw kom zitten
Voor diehard hackers misschien, maar voor de gewone man kun je best anoniem blijven als je oppast met profielen, e-mailadressen en bv Fokquote:
Het bier daar is duur. Hetzelfde bier in Kafe België is de helft van de prijs.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:53 schreef zatoichi het volgende:
Olivier is echt prima, maar vooral voor de zware belgische bieren uiteraard; meestal loop ik niet helemaal recht meer als ik daar ben geweest...
andere vereniging geworden dan gepland of niet? Anders zie ik je vast nog wel eensquote:Op woensdag 1 september 2010 21:36 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ja dat was ik jaIk ben nu inderdaad lid van een studentenvereniging, welke dat is zeg ik liever niet omdat ik toch zo anoniem mogelijk wil blijven
Laatst zei iemand ook al tegen me van "ben jij Eva4Evah van dat forum" brrrr, ik wil dat echt nie he, ik wil lekker anoniem zijn op internet.
UVSV toevallig?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef The6thgate het volgende:
[..]
andere vereniging geworden dan gepland of niet? Anders zie ik je vast nog wel eensanonimiteit is overrated
Hoe weet jij om welke vereniging het gaatquote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef The6thgate het volgende:
[..]
andere vereniging geworden dan gepland of niet? Anders zie ik je vast nog wel eensanonimiteit is overrated
Als het dezelfde vereniging is en je vorige week op intro was wel jaquote:Op donderdag 2 september 2010 11:09 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
(of misschien heb ik je al ontmoet, dat zou wel bizar zijn)
Omdat je de naam wel eens hebt genoemd in een eerder topic.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:09 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Hoe weet jij om welke vereniging het gaatHeb ik me toch ergens verluld... haha. Maar nee, dan zien we elkaar misschien nog wel
(of misschien heb ik je al ontmoet, dat zou wel bizar zijn)
Grappig om m'n werkplek in aanbouw te zien. Wanneer is dat kantorencomplex er neergezet eigenlijk?quote:Op donderdag 2 september 2010 08:56 schreef Hansieworst het volgende:
[ afbeelding ]
Daar waar alles om draait.
Oh, dat weet ik al niet eens meer.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat je de naam wel eens hebt genoemd in een eerder topic.
Mijn vrouw werkt in hetzelfde gebouw, alleen niet bij conclusion...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Grappig om m'n werkplek in aanbouw te zien. Wanneer is dat kantorencomplex er neergezet eigenlijk?
Rennen bedoel je? Als je te langzaam loopt word je neergestoken.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:25 schreef Q. het volgende:
Ja, daar word je vrolijk van, loop eens een uurtje rond op de Lijnbaan of Hoogstraat. Of in die shabby expeditiestraatjes die daar overal zijn..
Zitten nog best veel bedrijven daar. Werk zelf ook niet in de toren, maar in de laagbouw er achterquote:Op donderdag 2 september 2010 13:00 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt in hetzelfde gebouw, alleen niet bij conclusion...
Jaar of 2 / 3 geleden.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Grappig om m'n werkplek in aanbouw te zien. Wanneer is dat kantorencomplex er neergezet eigenlijk?
Da's toch de vrouwelijke tegenhanger van het corps met al die lekkere wijven?quote:
Nu wellicht. In mijn tijd was het voor uffen nog stoer om dik te zijn...quote:Op donderdag 2 september 2010 14:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Da's toch de vrouwelijke tegenhanger van het corps met al die lekkere wijven?
Oi, dat wil je inderdaad niet hebben nee.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nu wellicht. In mijn tijd was het voor uffen nog stoer om dik te zijn...
Is nog steeds een beetje zo. In het 1ste jaar zijn ze allemaal rammend geil. Dan vanaf het tweede jaar splitst de groep zich op. Je krijgt de eindbazen die je altijd bezopen in de stad ziet, die worden dus dik. Dan heb je ook de bieb-uffen, die zitten hele dag in de bieb, halen hun punten en sporten er ook nog eens bij. Dat zijn de goede vrouwen, maar ze zijn moeilijk te regelen aangezien je ze nooit in de stad ziet. Dat is ook een van de redenen waarom ik zo graag naar de bieb ga in mn soepele outfitquote:Op donderdag 2 september 2010 15:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, de beruchte "Freshman Fifteen" . Zie je vooral bij verenigingsmeiden idd.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha heb je die link doorgelezen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:12 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ah, de beruchte "Freshman Fifteen" . Zie je vooral bij verenigingsmeiden idd.
Zolang het binnen de perken blijft vind ik het niet erg hoor
Ja, daardoor krijgen die verenigingsmeiden het gevoel dat het normaal is om aan te komen. Er is zelfs wetenschappelijk onderzoek naar gedaanquote:Op donderdag 2 september 2010 16:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha heb je die link doorgelezen?
Haha, nooooou, ik was echt niet van plan om dik te wordenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:18 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Maak je borst maar nat Eva4evah
Ik spreek je over een jaar welquote:Op donderdag 2 september 2010 16:34 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha, nooooou, ik was echt niet van plan om dik te worden
Dan ben je geen actief lidquote:Op donderdag 2 september 2010 16:34 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha, nooooou, ik was echt niet van plan om dik te worden
Zijn jullie zelf allemaal netjes op gewicht gebleven in je studententijd?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:12 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ah, de beruchte "Freshman Fifteen" . Zie je vooral bij verenigingsmeiden idd.
Bij mij is het daarna pas begonnen.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zijn jullie zelf allemaal netjes op gewicht gebleven in je studententijd?
Ik rookte toen nog, dan is het niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zekerr, gewoon blijven sporten.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, het vele bier drinken compenseerde ik destijds met slechte, weinig voedbare magnetronmaaltijden. Sinds ik samenwoon met een vrouw eet ik en voedzaam en drink ik nog steeds, waardoor het gewicht toeneemt...quote:Op donderdag 2 september 2010 17:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hèhè herkenbaar. Alhoewel ik moet zeggen dat het bij mij maar om een paar kilo gaat. Ik sport nog elke week een paar keer dus het blijft bij mij aardig op peilquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, het vele bier drinken compenseerde ik destijds met slechte, weinig voedbare magnetronmaaltijden. Sinds ik samenwoon met een vrouw eet ik en voedzaam en drink ik nog steeds, waardoor het gewicht toeneemt...
Jij pakt meteen de trein naar je veilige huis natuurlijk.quote:
Nee, pak de bus om na 4 haltes uit te stappen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:54 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jij pakt meteen de trein naar je veilige huis natuurlijk.
Wat is er mis met een beetje chillen met een biertje na colleges?
En dan veilig naar binnen rennen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:55 schreef s0k het volgende:
[..]
Nee, pak de bus om na 4 haltes uit te stappen.
Waarom fietsen als je gratis OV hebt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En dan veilig naar binnen rennen natuurlijk.
Tevens, een afstand van 4 haltes niet gaat fietsen.
Troll.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom fietsen als je gratis OV hebt?
Omdat er in de binnenstad geen gras ligt misschienquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:11 schreef s0k het volgende:
Natuurlijk niet. Maar waarom zou ik in godsnaam in de uithof in het gras gaan liggen terwijl de stad veel leuker is. Is mij volstrekt onduidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |