en ik echt minuten wachten tot iemand de 300e post maaktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:20 schreef TAV74 het volgende:
We zaten echt minutenlang te wachten tot je eindelijk het topic eens dicht zou gooien. Dat kan veel scherper Braam
Wat leuk krakke! Goed dat je dat doet. Het is leuk om dingen bij te leren. Oók Office!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Het is je alweer gelukt Braam!![]()
Latislos, ik heb de pink panther gemist, leuk hem weer te zien!
En een hoop vakantie-voorpret. Ik ga iets anders leuks doen, na 25 jaar ga ik weer naar school!![]()
OK, ik begin rustig, met een cursus Office, maar toch...... Ik heb er zin in!
Cool dat je dat gaat doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Het is je alweer gelukt Braam!![]()
Latislos, ik heb de pink panther gemist, leuk hem weer te zien!
En een hoop vakantie-voorpret. Ik ga iets anders leuks doen, na 25 jaar ga ik weer naar school!![]()
good ol' office! welke? 97, 2k 2k3 2k7 2k10?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
-knip-
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Cool dat je dat gaat doen![]()
Zodra je ontdekt hebt wat het idee is achter de totaal onwerkbare menu's in de nieuwe office versies hoor ik het graag
Ik moet wel. Ik zit dus in de bijstand en heb geen enkel beroepsdiploma.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat leuk krakke! Goed dat je dat doet. Het is leuk om dingen bij te leren. Oók Office!
Hoi Lielie en SOL!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hopelijk alles goed hier met iedereen
Ik moest heel hard denken, maar 2k3 denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:33 schreef latislos het volgende:
[..]
good ol' office! welke? 97, 2k 2k3 2k7 2k10?
Nee, ik heb 2 jaar geleden de eerste 2 lessen in 1 les gedaan. Maar daarna klonk het toch heul veul serieuzer dan jouw cursus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:41 schreef SeaOfLove het volgende:
krakke, wat tof! hopelijk geen cursus waar je eerst leert hoe je met de muis om moet gaan enzo
Ik red me meer dan prima met alle onderdelen die me interesseren en me van dienst zijn. Ik heb niets tegen Windows, zeker niet tegen windows 7, maar de nieuwe menu's (of liever: het gebrek er aan) die Microsoft in veel programma's gebruikt zijn echt bizar onhandig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tav, ik weet niet hoe het nu is, maar 2 jaar geleden gaven ze les in Office 2003 omdat dat het meest gebruikt werd. Omdat het handiger was ofzo.
Ik weet niet hoe computertechnisch je bent.... Maar mijn vader werkte vanaf de jaren '70 met computers en vond Win 3.0 al vreselijk. Hij heeft zijn oude pc met Win 3.0 nog jaren gebruikt om heerlijk DOS te kunnen gebruiken. Ik wist weet weinig van computers, maar met trial, error en wat intuitie kwam ik er vaak wel uit.
die was echt ergquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 jaar geleden de eerste 2 lessen in 1 les gedaan. Maar daarna klonk het toch heul veul serieuzer dan jouw cursus.
Mijn vader kende allerlei talen, oa Pascal. Ik heb hem weleens voorgesteld om bij zo'n gilde van gepensioneerden te gaan, waar mensen raad kunnen vragen. Hij dacht dat niemand wat aan zijn nostalgische kennis had. Maar toen ik met IT kennissen praatte, bleek dat de NASA nog Pascal gebruikte.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik red me meer dan prima met alle onderdelen die me interesseren en me van dienst zijn. Ik heb niets tegen Windows, zeker niet tegen windows 7, maar de nieuwe menu's (of liever: het gebrek er aan) die Microsoft in veel programma's gebruikt zijn echt bizar onhandig.
Dos is wel heel nostalgisch trouwens, maar ik zou me er nog steeds wel mee redden. Ben nog opgegroeid met DOS, WP 5.1, DBase en andere cultproducten
Die was (dat zeg ik niet gauw) debiel. Ik snap niet dat de gemeente je daar wilde hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die was echt ergEn dan nieteens een papiertje van betekenis krijgen of vooruit mogen werken
Hoi!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:48 schreef flying-dutchman het volgende:
Daar is ik weer
Net terug uit Utrecht. Vandaag boekenkast + meeste inhoud verhuist. Nu kan ik weer mijn woonkamer vol met dozen gaan zetten voor de volgende ronde
de doos met kookboeken was echt niet te tillen (thanks zo oa larousse, zilveren lepel, 1080 recepten (spaans) en the joy of cooking)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een klus he Mans..![]()
Lekker naar boven vast.. lezen
Graag gedaan en geeft niks!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:52 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en tnx voor je lieve kaartje krakke. wilde kaartje terugsturen maar het is hier een soort van geordende chaos waar ik de enige ben die niks meer kan vindenVrijdag neemt mijn moeder haar foto-toestel mee en ga ik voor en na foto's maken en uiteindelijk een k&w topic openen. Jammer dat ik dat niet heb gedaan voor ik begon met het eerste sloopwerk
Voelt het echt als moeten, of vind je het ook wel leuk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik moet wel. Ik zit dus in de bijstand en heb geen enkel beroepsdiploma.
Had je genoeg gegeten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
blegh ben misselijk ineens. Voor training voelde ik me niet lekker, tijdens training ging t goed. Nu thuis ineens misselijk. Oja, ben over n eend gereden maar zag dat hij daarna opstond en verder liep.. (kon niet remmen want iemand achter me net na snelweg)
Het zou in juli klaar zijn toch?quote:
uhuh, kwartje van kok is er ook nog steeds. Haags = duurt langquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het zou in juli klaar zijn toch?
jeweets, komt goedquote:
1 juli toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
begin juni toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
2 Jaar geleden, voor mijn hernia had ik de eerste les gedaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Voelt het echt als moeten, of vind je het ook wel leuk?
jazeker, begon om half 5 dat ik niet lekker werd maar heb gewoon gegeten (AGV). Morgen is de weg afgesloten dus moet een half uur eerder wegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Had je genoeg gegeten?
Gelukkig viel het mee met de eend!
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jeweets, komt goedmaar ben hier ook niet zo vaak meer en ook niet tegelijkertijd met jou en mijn pm heb ik al in geen tijden geopend
Dat klinkt goed. Ik denk dat het ook alleen maar werkt als je er zelf blij van wordt. Goed joh, ga ervoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
2 Jaar geleden, voor mijn hernia had ik de eerste les gedaan.
Ik werd er helemaal blij van, ik was vergeten dat leren voor mij net zoiets is als eten en drinken. Dus ja, ik vind het leuk.
En het voorstel van de gemeente was om na te denken over vrijwilligerswerk. Maar ik denk niet dat ik daar verder mee kom, noch voor mezelf, noch om een baan te vinden.
Ik wil diploma's. Het liefst om een baan te vinden, maar zeker ook voor mezelf.
dat is goede keuze vind ik. Eerst een baan/studie en evt later (gedeeltelijk) vrijwilligerswerk. Logisch dat gemeente wil dat je vrijwillig werk doet...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
2 Jaar geleden, voor mijn hernia had ik de eerste les gedaan.
Ik werd er helemaal blij van, ik was vergeten dat leren voor mij net zoiets is als eten en drinken. Dus ja, ik vind het leuk.
En het voorstel van de gemeente was om na te denken over vrijwilligerswerk. Maar ik denk niet dat ik daar verder mee kom, noch voor mezelf, noch om een baan te vinden.
Ik wil diploma's. Het liefst om een baan te vinden, maar zeker ook voor mezelf.
9 juni dacht ik!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:03 schreef SeaOfLove het volgende:
de verkiezingen zijn al zo lang geleden ik weet nieteens wanneer t was
In juni, want toen was ik op vakantie. Wel laten stemmen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:03 schreef SeaOfLove het volgende:
de verkiezingen zijn al zo lang geleden ik weet nieteens wanneer t was
wie zei dat ook alweer? JP toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In juni, want toen was ik op vakantie. Wel laten stemmen.![]()
En sinds wanneer nemen jullie beloftes/voorspellingen van politici serieus? Ik en velen met mij wachten nog steeds op het beloofde 'zoet'......
Ik ga pas vrijwilligerswerk doen als ik energie over heb.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is goede keuze vind ik. Eerst een baan/studie en evt later (gedeeltelijk) vrijwilligerswerk. Logisch dat gemeente wil dat je vrijwillig werk doet...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie zei dat ook alweer? JP toch?
quote:
Is goed, heeft geen haast.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
@krakke, ik lees morgen even mijn pm. duurt me nu te lang om daar te komen via pokkelientje
snap je helemaal! Is ook het beste voor jequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga pas vrijwilligerswerk doen als ik energie over heb.
Ik heb veel voor een ander over, maar dat kan ik het beste doen als ik mezelf kan bedruipen.
En op dit moment heb ik energie nodig om voor mezelf te zorgen.
Net was er aan het einde van het Journaal een update: De Deur was nog Dicht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Voorlopig is alleen de Deur van de CDA-Fractiekamer interessant. Er is nog niemand uit De Deur gekomen.
Alsof de paus wordt gekozen. Wachtend op witte rookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Net was er aan het einde van het Journaal een update: De Deur was nog Dicht.
Klussers blijven blunderen (deel IV)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef SeaOfLove het volgende:
zou iemand het blundertopic van k&w hier kunnen linken
Deze? Klussers blijven blunderen (deel IV)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:15 schreef SeaOfLove het volgende:
zou iemand het blundertopic van k&w hier kunnen linken
tnxquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Klussers blijven blunderen (deel IV)
Waarvoor gebruik je dat Lie ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vandaag gerookt zoet paprikapoeder gehaald, het ruikt zó lekker
Dat weet ik nog nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waarvoor gebruik je dat Lie ?
op de pizza?
Er was nog meer dan de helft over van de tiramisu en de buren waren net toe aan de toet.
Dat kwam goed uit !
Ja!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Alsof de paus wordt gekozen. Wachtend op witte rook
Trusten! Sterkte met inpakken!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:21 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik ga nog even Prince Of Persia kijken en dan slapentruste allemaal
Mooi zo!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:17 schreef AnneX het volgende:
yeah for Krakke : you go girl.
Fijn dat je er zin in hebt om te gaan leren.
En digibeet ben jij niet in ieder geval want je fokt.
Kaviaar bij het ontbijt ! lees ik.
Verder zag ik laarzen met een pink panther.
Onze vakantiemevrouw krijgt het niet voor elkaar om 3 + 1 nacht om te boeken in 2 + 2 nachten op 2 plaatsen.
Omdat ik het linkje had gezien van verblijf voor 1 nacht: het zag er zo leuk uit dat het zó blijft.
Ik zit echt niet in spanning. Het is net zo'n zooi als altijd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja!
En het idee dat we na die faalverkiezingen allemaal in spanning zitten over nota bene Het Laatste Oordeel van het CDA.
Gek land. Je schaamt je soms kepót.
* latislos download aanzetsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:21 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik ga nog even Prince Of Persia kijken en dan slapentruste allemaal
Ik vond het eigenlijk nooit zo'n zooi als dit. Ja dat gedoe met LPF en zo was nou ook niet om over naar het buitenland te schrijven, maar de kniebuigingen die nu gaande zijn, vind ik zorgwekkender.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zit echt niet in spanning. Het is net zo'n zooi als altijd.
Golfer, jullie zijn best laat voor jullie doen! Toch? Meestal vrij snel thuis vanwege niet te lang kunnen zitten? Ik ga zeker jullie recensie lezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
*burb*
Weer thuis.
Erg lekker gegeten.![]()
Recensie en foto's volgen later.
Wel bekome het jullie!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
*burb*
Weer thuis.
Erg lekker gegeten.![]()
Recensie en foto's volgen later.
Dat vraag ik me ernstig af, de hijgerige CDA'ertjes bekijkende.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef krakkemieke het volgende:
Het stond al ergens op Fok. Maar als de PVV mee gaat doen, als is het alleen maar aan de zijlijn, zullen ze consessies moeten doen. En aan achterkamertjes mee moeten doen. Ik denk niet dat de kiezers ze dan blijven steunen.
Het is 25 jaar geleden dat ik in Amsterdam op school zat, maar toen was het erg leuk om door de buurt te dwalen van de Hartestraat, de Berenstraat enzo. Daar had je winkels die alleen maar tandeborstels verkochten of vliegerspullen ofzo. Voordat vintage in was, was Lady Day in de Hartenstraat al bekend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Golfer, jullie zijn best laat voor jullie doen! Toch? Meestal vrij snel thuis vanwege niet te lang kunnen zitten? Ik ga zeker jullie recensie lezen.
Heb jij nog tips van absolute DO's in Amsterdam, komende lang weekend? Leuke speciale culinaire winkeltjes ed?
Niet alle cda'ers hijgen toch mee?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ernstig af, de hijgerige CDA'ertjes bekijkende.
Als je van bier houdt moet je eens de bierkoning bekijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef Duderella het volgende:
Heb jij nog tips van absolute DO's in Amsterdam, komende lang weekend? Leuke speciale culinaire winkeltjes ed?
Hahaha! Afgezien van je vader en moeder snap ik het al niet. Jij bent degene die goed kan schoonmaken!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef SeaOfLove het volgende:
gepost in blundertopicik begrijp niet waar die kneuzigheid vandaan komt aangezien mijn moeder en vader zo erg slim zijn met dat soort dingen
Lady Day ken ik nog ja!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is 25 jaar geleden dat ik in Amsterdam op school zat, maar toen was het erg leuk om door de buurt te dwalen van de Hartestraat, de Berenstraat enzo. Daar had je winkels die alleen maar tandeborstels verkochten of vliegerspullen ofzo. Voordat vintage in was, was Lady Day in de Hartenstraat al bekend.
Nee, maar die lopen weg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet alle cda'ers hijgen toch mee?
Het standbeeld van André Hazes?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je van bier houdt moet je eens de bierkoning bekijken.
Trusten en zorg goed voor jezelf he. Anders kom ik je opzoeken en in bed stoppen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
oh toch nog een drukke week; kreeg werkschema door
naast kantoorwerk donderdag 16u tot 22u promowerk in den haag
vrijdag 22u tot 2u skihut in heemskerk
zaterdag 19u tot 20.30u promowerk in den haag
zaterdag 23u tot 3u discotheek dieka in markelo
zondag 13u tot 17u promowerk in den haag
en daarna naar verjaardag van vriendin die het zaterdag viert maar dan kan ik dus niet.
morgen om 7u het wekkertje dus ik ga gauw slapen en hopelijk voel ik me morgen goed.
welterusten iedereen!![]()
ps. Golfer; fijn dat jullie hebben genoten! lees graag meer erover
Kreeg je er bijna nóg meer van langs joh!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef SeaOfLove het volgende:
gepost in blundertopicik begrijp niet waar die kneuzigheid vandaan komt aangezien mijn moeder en vader zo erg slim zijn met dat soort dingen
Slaaplekker FF!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
oh toch nog een drukke week; kreeg werkschema door
naast kantoorwerk donderdag 16u tot 22u promowerk in den haag
vrijdag 22u tot 2u skihut in heemskerk
zaterdag 19u tot 20.30u promowerk in den haag
zaterdag 23u tot 3u discotheek dieka in markelo
zondag 13u tot 17u promowerk in den haag
en daarna naar verjaardag van vriendin die het zaterdag viert maar dan kan ik dus niet.
morgen om 7u het wekkertje dus ik ga gauw slapen en hopelijk voel ik me morgen goed.
welterusten iedereen!![]()
als het me uitkomtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hahaha! Afgezien van je vader en moeder snap ik het al niet. Jij bent degene die goed kan schoonmaken!
Ja maar ik zoek wel iets van na 1930 krakkie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
Vroegah had je op de Nieuwedijk ook zo'n leuke fruithandel. Appels en peren, maar ook de gekste exoten die je in ons dorp niet vond....... Nam ik cactusperen ofzo mee.
Dan mot je linken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Neu de winkel de Bierkoning. Waar ze echt bier hebben.
Als ik enorm ga schoonmaken, structureel, ga ik een Solletje doen. Sinds jij dat met je keuken deed, is dat een uitdrukking.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als het me uitkomtMaar ben nu al een tijdje goed bezig, vandaar een eigen k&w topic binnenkort, heb nu de tijd, ruimte en zekerheid.
Heu! Ik kwam er in de jaren 80!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar ik zoek wel iets van na 1930 krakkie.![]()
En ik houd van eten, drinken en interior design (kleine ontwerpers). Dus in dát segment.
Ik ga ook nog wel even rondneuzen op internet hoor.
Het voelt alsof ik een decennium niet in Amsterdam ben geweest, terwijl ik er tot vijf jaar geleden wekelijks kwam en bivakkeerde. Raar.
?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als het me uitkomtMaar ben nu al een tijdje goed bezig, vandaar een eigen k&w topic binnenkort, heb nu de tijd, ruimte en zekerheid.
http://uniekewinkeltjes.com/29/bierkoningquote:
ik snap dat soort apparaten nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kreeg je er bijna nóg meer van langs joh!
Ik zag 'm ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:56 schreef z80 het volgende:
[..]
?
een baan?
en de blunder valt toch wel mee.
heb ze wel eens beter langs zien komen.
Die blunder stelt echt niks voor. Voor zover ik gelezen heb, gaat het over gapende wonden, instortende kozijnen en boren in gasleidingen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:56 schreef z80 het volgende:
[..]
?
een baan?
en de blunder valt toch wel mee.
heb ze wel eens beter langs zien komen.
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt walhálla zoals jij het zegt!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:59 schreef DarkElf het volgende:
marathonskypesessie met mijn zus gehad![]()
Oh jee! Ik voel een klustopic aankomen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik snap dat soort apparaten nietMaar heb wel een crea-gevoel bij mij getriggerd...
Maar waarom krijg je het er dan van langs eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik snap dat soort apparaten nietMaar heb wel een crea-gevoel bij mij getriggerd...
Het went. Heus. Na 25 jaar kan ik krantekoppen met fouten lezen zonder met m'n hoofd tegen de muur te bonken. En ik was nog wel correctrice. Adem in, adem uit. Het is allemaal een kwestie van geld. Daarom was ik ook te duur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zag 'm ook niet helemaal.
Borisz: dank je wel!Wel een d/t-fout in de eerste link, maar daar zet ik me overheen ( * Lalalalaaaalalalaaa * Met hoofd tegen muur bonkt).
Klinkt goed DE!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:59 schreef DarkElf het volgende:
Omdat haar ouders handig zijn en niet begrijpen dat ze het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar waarom krijg je het er dan van langs eigenlijk?
Recensie net op de blog gezet, zie onderschrift golfer. Best nog een gedoetje altijdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
Wel bekome het jullie!
Het gaat me niks aan maar doen jullie nog iets met Nieuwjaar binnenkort?
lekker positief..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Omdat haar ouders handig zijn en niet begrijpen dat ze het niet begrijpt.
dat dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Leuker dan uren bellen tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:59 schreef DarkElf het volgende:
Mits je niet haar officiële woordvoerder bent, hoor ik het toch graag even van SOL zelf.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh wat leuk DE!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:10 schreef DarkElf het volgende:
de marathonsessie was met de laptop, skype aan en dan videobellen duspot thee ernaast en veel veel kletsen
(en een erg goed echt gesprek gehad ook nog)
ja gelukkig wel, tis een hele blije vrolijke knulquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh wat leuk DE!
Goed tijdverdrijf ook, als de mister zo verweg is. Wat fijn om zo'n leuke zus te hebben.
Gaat het nu goed met je neefje?
LieLiequote:
ik denk dat krakke het prima begreepquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mits je niet haar officiële woordvoerder bent, hoor ik het toch graag even van SOL zelf.
Daarnaast denk ik niet dat je de vraag tot in de finesse begrijpt.
Gelukkig maar. Ook heerlijk voor je zus dat die spannende tijd goed is afgelopen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, tis een hele blije vrolijke knul
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
Kreeg je er bijna nóg meer van langs joh!
Wat SOL zegt en bovendien. Sol heeft handige ouders, ik had een wiskundige vader. Voor hem was wiskunde simpel, voor mij een diep, duister geheim. Ik weet dus iets van ouders voor wie iets simpel is, en voor mij niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mits je niet haar officiële woordvoerder bent, hoor ik het toch graag even van SOL zelf.
Daarnaast denk ik niet dat je de vraag tot in de finesse begrijpt.
Ik bedoelde Golfers nieuwjaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat krak een ander Nieuwjaar bedoelde dan ik met mijn kouwe duik
Ja, wat hebben we het gezellig lang uitgehouden DudekeHet waren prima stoelen en zo af en toe een wandelingetje naar de wc ( niet dat we persé moeten, maar ff bewegen idd) en natuurlijk ook mensen observeren... een heul oud koppel waarbij de man kennelijk regelmatig daar kwam eten en glutenvrij is, maar het steeds maar na vroeg of het wel echt glutenvrij was tot vervelens toe
)
Het koppel was niet getrouwd, want hij zei een aantal keer : oh wat gezellig dat je me gezelschap houdt! Maar dan ook meteen weer zeikte over de gluten. Wij hadden al visioenen van Edating/Alzheimerdating met of zonder gluten etc etc
Ja!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat SOL zegt en bovendien. Sol heeft handige ouders, ik had een wiskundige vader. Voor hem was wiskunde simpel, voor mij een diep, duister geheim. Ik weet dus iets van ouders voor wie iets simpel is, en voor mij niet.
Na te lezen:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Goed gezelschap!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat krak een ander Nieuwjaar bedoelde dan ik met mijn kouwe duik
Ja, wat hebben we het gezellig lang uitgehouden DudekeHet waren prima stoelen en zo af en toe een wandelingetje naar de wc ( niet dat we persé moeten, maar ff bewegen idd) en natuurlijk ook mensen observeren... een heul oud koppel waarbij de man kennelijk regelmatig daar kwam eten en glutenvrij is, maar het steeds maar na vroeg of het wel echt glutenvrij was tot vervelens toe
)
Het koppel was niet getrouwd, want hij zei een aantal keer : oh wat gezellig dat je me gezelschap houdt! Maar dan ook meteen weer zeikte over de gluten. Wij hadden al visioenen van Edating/Alzheimerdating met of zonder gluten etc etc
Dat doen we altijd, één van de leuke bijkomstighedenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:26 schreef Duderella het volgende:
Maar leuk om zo om je heen te kijken en de verhalen te volgen. En dan samen verzinnen hoe het zou zitten!![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
voor dude: ik heb je nu al vaak genoeg gezegd dat je via pm altijd antwoord krijgt en via fok ookpm kan wat langer duren.
Wij ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doen we altijd, één van de leuke bijkomstigheden
CF en drank? Da's een leuke combo kwam ik zaterdag achterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:45 schreef ColdFeet het volgende:
De Westmalle Tripel hakt er hier in, zeg
Ik bedacht me zondag dat het niet de eerste keer is dat ik naar de drank grijp als ik verdrietig benquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CF en drank? Da's een leuke combo kwam ik zaterdag achter
en warme voeten? zal Los wel lekker vindenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ben je mal, niet van één WestmalleIk krijg wel warme wangen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedacht me zondag dat het niet de eerste keer is dat ik naar de drank grijp als ik verdrietig benVolgens mij heb ik aanleg voor alcoholisme
En je zult het niet geloven, maar ik heb het weleens een stuk bonter gemaakt - ik weet in ieder geval alles nog, dit keerquote:Op woensdag 1 september 2010 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zolang je het maar niet alleen gaat doen maar in gezelschap kan er weinig misgaan denk ik
Trusten DE!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En je zult het niet geloven, maar ik heb het weleens een stuk bonter gemaakt - ik weet in ieder geval alles nog, dit keer
Slaap lekker DE
Oh.. ik geloof je directquote:Op woensdag 1 september 2010 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En je zult het niet geloven, maar ik heb het weleens een stuk bonter gemaakt - ik weet in ieder geval alles nog, dit keer
Ik kom vast uit een heel vreemd milieu (journalisten), maar ik vind het niet zo heel schokkend als mensen aangeschoten zijn op feestjes. Ik ben dus ook best verbaasd over het commentaar daarover. Ik weet niet wat jullie op borrels vanaf circa 16 uur doen, maar ik drink er ook geen cola.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedacht me zondag dat het niet de eerste keer is dat ik naar de drank grijp als ik verdrietig benVolgens mij heb ik aanleg voor alcoholisme
Ik begrijp je commentaar niet. ColdFeet zegt dat ze bang is om emoties te verdrinken in alcohol. Jij zegt dat het vaak gebeurt dat mensen aangeschoten zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik kom vast uit een heel vreemd milieu (journalisten), maar ik vind het niet zo heel schokkend als mensen aangeschoten zijn op feestjes. Ik ben dus ook best verbaasd over het commentaar daarover. Ik weet niet wat jullie op borrels vanaf circa 16 uur doen, maar ik drink er ook geen cola.
Mocht ik niet onder OV-restricties zijn gevallen afgelopen weekend, dan was ik lekker beschonken geworden hoor. Jemig, als dat al niet meer kan?
En als ik verdrietig ben heeft al helemáál iedereen zijn grote mond te houden![]()
Het was een ingewikkelde dag voor je, klaar. Jémig!![]()
Zusjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef ColdFeet het volgende:
Is al tijden 1 van mijn favo's. Wilde of lijngevangen, dat wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker maaltje trouwens, ome golfer! Ik geloof dat zeebaars mijn nieuwe favo visje is
Ik vond het te begrijpen en gelukkig hadden/hebben we altijd we meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:51 schreef ColdFeet het volgende:
Blijf cullen Lossie, gezelligquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:54 schreef latislos het volgende:
enniehoeoe. bijgelezen en ik ga maffen
Ik vind en vond gewoon dát.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond CF haske stoer dat ze gewoon na Opa's afscheid... bij ons gewoon haar boontjes stond te doppen in alle drukte. En lief en kwetsbaar ook op haar slippertjes eerst en daarna wat lekkere drankjes op. Kweenie, maar voor mij ben je dan gewoon een mens.
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Oe ik zie ineens de datum met het omdraaien net van onze soepkalender ( in het toilet![]()
)
Donderdag zijn we gewoon alweer 5 jaar
Jij snapte er geen bal van. Maar dan ook níks.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik begrijp je commentaar niet. ColdFeet zegt dat ze bang is om emoties te verdrinken in alcohol. Jij zegt dat het vaak gebeurt dat mensen aangeschoten zijn.
Kan jij bij die Office-cursus ook een begrijpend Nederlands lezen cursus aanvragenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik begrijp je commentaar niet. ColdFeet zegt dat ze bang is om emoties te verdrinken in alcohol. Jij zegt dat het vaak gebeurt dat mensen aangeschoten zijn.
Jaquote:
Oh ja, die hebben we nog hier staan. Die fles saké. Gekregen van een Japanner.quote:
wat ben je weer beledigend. Zal ik dat ook eens zijn? Dude je bent gewoonweg een domme kutquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja!
Hier gaat dat allemaal niet over. Never mind. Ik weet werkelijk niet waarover je orakelt.
Ik ga even met andere mensen in de SC praten nu.
welk boek? heb nu bijna mijn 2de boek uit deze week. Volgende wordt wat moeilijker denk ik, alhoewel ik van die schrijfstijl hou.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:22 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgenzo eens naar de het ziekenhuis voor wat uitslagen. (eindelijk) en controles.
Ik neem maar een boek mee
Ja, die twist in het verhaal daarna ontgaat mij ook even.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:15 schreef Duderella het volgende:
Gezellig!
Ik nam het nota bene op voor CF!![]()
ben benieuwd!quote:Op woensdag 1 september 2010 07:22 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgenzo eens naar de het ziekenhuis voor wat uitslagen. (eindelijk) en controles.
wat staat er op die poster?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:14 schreef SeaOfLove het volgende:
voor Lein een dikkeIn het kader van hoe krijg je woorden met je vriendje: ik heb jouw poster opgehangen bij de voordeur
Heel veel succes Elfje! Duimen dat het positief is!quote:Op woensdag 1 september 2010 07:22 schreef DarkElf het volgende:
boys are stupid , gooi eens wat stenen naar zequote:Op woensdag 1 september 2010 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat staat er op die poster?
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
boys are stupid , gooi eens wat stenen naar ze
Leintjuh jarigquote:Op woensdag 1 september 2010 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MARJOLEINTJUHHHH![]()
Spannendquote:Op woensdag 1 september 2010 07:22 schreef DarkElf het volgende:
de dag is om voordat je het weet en de wereld vergaat denk ik niet als die incidentjes niet vandaag worden opgelostquote:Op woensdag 1 september 2010 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen trouwensBen bang dat het vandaag een dagje hard werken wordt
En mensen ongelukkig maken
Ik heb nu 29 cases in mijn incidentenlijst staan en een aantal kan ik niet oplossen omdat we een applicatie geupdated hebben die niet goed blijkt te werken
En terug kunnen we niet want de ontwikkelaar is ziek
En de ontwikkelaar heeft ook bugfixes gedaan maar die kan-ie niet in productie zetten want....u raadt het al.....hij is ziek
Kortom....dikke shit hier
thanksquote:Op woensdag 1 september 2010 09:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij bent de volgende die t krijgt![]()
diep ademhalen. wat niet gaat gaat niet. is allemaal overmacht. jammer voor de klanten dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen trouwensBen bang dat het vandaag een dagje hard werken wordt
En mensen ongelukkig maken
Ik heb nu 29 cases in mijn incidentenlijst staan en een aantal kan ik niet oplossen omdat we een applicatie geupdated hebben die niet goed blijkt te werken
En terug kunnen we niet want de ontwikkelaar is ziek
En de ontwikkelaar heeft ook bugfixes gedaan maar die kan-ie niet in productie zetten want....u raadt het al.....hij is ziek
Kortom....dikke shit hier
Dat kloptquote:Op woensdag 1 september 2010 09:56 schreef latislos het volgende:
de dag is om voordat je het weet en de wereld vergaat denk ik niet als die incidentjes niet vandaag worden opgelost
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:
griep moet wegheb het veels te druk deze week om de griep te hebben
Laat even zo'n strenge foto zien van jou met knotjequote:Op woensdag 1 september 2010 10:00 schreef Duderella het volgende:
FF, geef nou eens aan je griep toe.![]()
Moet.![]()
Van de juf.
Met mijn aanwijsstok erbij!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat even zo'n strenge foto zien van jou met knotjeZoeentje waar je de strenge juf uithangt. Werkt vast heel goed
Vast wel. En anders is het gewoon een coole fotoquote:Op woensdag 1 september 2010 10:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Met mijn aanwijsstok erbij!
Zou het werken?![]()
Ik en stress?quote:Stad in! Fijne ochtend allemaal en voor Petje hopelijk niet te veel werkstress.![]()
kan niet, sorry jufquote:Op woensdag 1 september 2010 10:00 schreef Duderella het volgende:
FF, geef nou eens aan je griep toe.![]()
Moet.![]()
Van de juf.
juffrouw Bulstronkquote:Op woensdag 1 september 2010 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat even zo'n strenge foto zien van jou met knotjeZoeentje waar je de strenge juf uithangt. Werkt vast heel goed
¤ 72,- per maand voor internet?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:41 schreef Windigo het volgende:
Hoi Mensen
Mijn verhuizing is gelukt, maar mn internetprovider verschuift de datum steeds dat mn internet thuis wordt aangesloten want ze hebben een ''administratief probleem''.. Daar betaal je dan 72 euro voor!
Jullie horen weer van me wanneer ik thuis weer internet heb, maar dat kan dus nog wel even duren..
Niet per maand, maar voor de verhuizingquote:Op woensdag 1 september 2010 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
¤ 72,- per maand voor internet?das best veel
ooh ok, nou ja zeker melden bij ze..quote:Op woensdag 1 september 2010 10:48 schreef Windigo het volgende:
[..]
Niet per maand, maar voor de verhuizing
Ik heb ze al 12 keer gebeld, allemaal gesrpekken van 15 minuten voor 15 ct per minuut, en iedere keer dat ik bel komen er een paar dagen aan wachttijd bijquote:Op woensdag 1 september 2010 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ok, nou ja zeker melden bij ze..
oh echt hequote:Op woensdag 1 september 2010 11:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb ze al 12 keer gebeld, allemaal gesrpekken van 15 minuten voor 15 ct per minuut, en iedere keer dat ik bel komen er een paar dagen aan wachttijd bij
Ja dat doen ze sowieso volgens mij, maar dat vind ik nog t minst belangrijk van alles. Dat ze me 3 weken laten wachten en steeds op geen enkele vraag antwoord kunnen geven omdat mijn dossier op een andere afdeling ligt waar ze het publiek niet naar mogen verwijzen is veel frustrerender, vooral omdat het probleem niet wordt opgelostquote:Op woensdag 1 september 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh echt hevolgens mij laten ze iedereen standaard een paar minuten wachten, ook al is er een lijn vrij
Steer, grijp je kansquote:Op woensdag 1 september 2010 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
Als er nu nog gauw iemand met een ander iemand naar bed gaat en die weer met een ander is het weer een goeie ouwe CUL SC![]()
MoggelWerken en schrijven vandaag.
En eindelijk danssneakers kopen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....vanmorgen in alle vroegte een omeletje staan bakken met kaas, uien, mais en spekkiesEn daarvan de helft mee naar kantoor. Morgen de andere helft. Net een paar boterhammetjes op met dat spul en het was serieus de moeite waard van het werk vanmorgen
Volgende keer misschien nog wat kruiden toevoegen, maar dit was al errug
bewaar je de andere helft voor morgen?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....vanmorgen in alle vroegte een omeletje staan bakken met kaas, uien, mais en spekkiesEn daarvan de helft mee naar kantoor. Morgen de andere helft. Net een paar boterhammetjes op met dat spul en het was serieus de moeite waard van het werk vanmorgen
Sorry, ik koppel mijn eigenwaarde niet aan de hoeveelheid mensen met wie ik naar bed ben geweest.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bewaar je de andere helft voor morgen?
goedzo!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Aantal incidenten van 29 naar 12. Brood opNu lekker wandelen
kort pittig kapselquote:Op woensdag 1 september 2010 12:14 schreef Sarabi het volgende:
Tweede werkdag ook weer overleefd![]()
Nu naar de kapper, ik wil eigenlijk iets nieuws maar weet niet wat
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:27 schreef DarkElf het volgende:
Daar was ik weer
goeie nieuws is dat ik niet meer terug hoef naar de vaatchirurgzit nog een restje trombose maar das al minder dan t restje wat er in mei zat dus dat gaat prima.
Met de pancreas gaat t ook goed
Mindere nieuws is dat mijn suiker zich toch op t randje begeeft van niet goed. Das nog zeker geen diabetes maar tis wel een voorbode.....Moet in jan terugkomen voor weer een mri (zucht) en een suikertest (op nuchtere maag een suikeroplossing drinken en dan gaan ze gedurende 3 uur elke 15 minuten prikken om te zien hoe het gaat met mijn suikers en insuline..... aan de hand van die uitslag kijken ze dan weer verder: gewoon zo doorgaan. Dieetaanpassingen (ook al eet ik als heel keurig blijkbaar) of medicijnen om mijn insulineproductie op te porren..
eniewee, ben er moe van. Was er om half negen en nu pas thuis dus t ging weer allemaal vlotjes![]()
oh en dude ik bedoelde de manier waarop tegen krakke gesproken werdthat's all.... nevermind verder.
How bizarquote:Op woensdag 1 september 2010 12:03 schreef borisz het volgende:
Golferhttp://www.volkskrant.nl/(...)and_na_mislukte_slag
Goed bezigquote:Op woensdag 1 september 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
is dat zo??quote:Op woensdag 1 september 2010 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Vandaar dat je van die aanvallen van moeheid hebt Elf, ook voorbode van diab
Yep, we hebben lekker zitten smsen ondertussenquote:Maarvoor de vaatjes & alvleesklier !! Niet onbelangrijk!!
Moest je nu alleen omdat de mr in buitenland zit?
Fijn dat ze het naar hun zin hebben!quote:Kaartje van Lein binnen : tis daar prachtig en lekker warm en mooie meisjes
Hey that's mequote:Op woensdag 1 september 2010 12:42 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh leuk!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:37 schreef Bluezz het volgende:
Straks Babi J. van de opvang ophalen & bij hun thuis lekker meeëten
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:27 schreef DarkElf het volgende:
goeie nieuws is dat ik niet meer terug hoef naar de vaatchirurgzit nog een restje trombose maar das al minder dan t restje wat er in mei zat dus dat gaat prima.
Met de pancreas gaat t ook goed
quote:Mindere nieuws is dat mijn suiker zich toch op t randje begeeft van niet goed. Das nog zeker geen diabetes maar tis wel een voorbode.....Moet in jan terugkomen voor weer een mri (zucht) en een suikertest (op nuchtere maag een suikeroplossing drinken en dan gaan ze gedurende 3 uur elke 15 minuten prikken om te zien hoe het gaat met mijn suikers en insuline..... aan de hand van die uitslag kijken ze dan weer verder: gewoon zo doorgaan. Dieetaanpassingen (ook al eet ik als heel keurig blijkbaar) of medicijnen om mijn insulineproductie op te porren..
Slaap lekkerquote:eniewee, ben er moe van. Was er om half negen en nu pas thuis dus t ging weer allemaal vlotjes![]()
[/sub]
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Kaartje van Lein binnen : mooie meisjes
Ik ga zo een eindje hardlopenquote:
Lekkerquote:Op woensdag 1 september 2010 12:50 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga zo een eindje hardlopenLekker mijn koppie door laten waaien en leeg maken.
Ook lekkerquote:en daarna ga ik lekker in bad!
Ah....de Mr. wordt weer verwend vanavondquote:en daarna lekker koken, dat stoofpotje van Gino met aubergine en tomaat en weet ik het allemaal..
Wat duurt dat allemaal weer lang he bij het ziekenhuis? waar moest je heen? antwerpen?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef DarkElf het volgende:
Yep, we hebben lekker zitten smsen ondertussen5 jan moet ik voor die testen en de mri probeer ik ook op die dag te doen, dan ga ik wel alleen want dat is een hele dag zkh maar 12 jan gaat hij mee naar de dokter voor alle uitslagen
das wel fijn.
Heb met de dr afgesproken dat we dit pas in t nieuwe jaar doen omdat ik t dan nog even kan geven om te zien of het nog bijtrekt zeg maarquote:Op woensdag 1 september 2010 12:52 schreef latislos het volgende:
[..]
Wat duurt dat allemaal weer lang he bij het ziekenhuis? waar moest je heen? antwerpen?
maar...goed dat het meeste in orde is.
balen van de suiker.
wel een mooie dag voor die testen
Weet ik, maar toch: het voelt is echt een fijne gedachte, misschien omdat het dan ook minder je leven 'beheerst' ofzo. Maar dat is misschien vage blaat. Afijn, ik hoop dat het meevalt!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:49 schreef DarkElf het volgende:
post krijgen, kaartjes dus, is sowieso leuk maar zeker als het onverwacht komt
@CF: ja dat is ook zo en ik wil dus ook nog een paar kilo kwijt, hoe beter je gewicht des te beter is het al is dat op zich iets meer voor type 2 en ik neig naar type 1 maar goed; goed gewicht en gezond leven is áltijd goed
zekers, zekers!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Lossie, beetje zin in die bijzondere reis![]()
Nogal jaquote:
Dweilen dan maarquote:Op woensdag 1 september 2010 13:32 schreef LieLie het volgende:
ook weer op het werk, blijkbaar lekkage geweest in het pand, maar niemand heeft ons even gebeld
oh handigquote:Op woensdag 1 september 2010 13:32 schreef LieLie het volgende:
ook weer op het werk, blijkbaar lekkage geweest in het pand, maar niemand heeft ons even gebeld
raar, dan bel je toch iemand om te fixen?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:32 schreef LieLie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |