en ik echt minuten wachten tot iemand de 300e post maaktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:20 schreef TAV74 het volgende:
We zaten echt minutenlang te wachten tot je eindelijk het topic eens dicht zou gooien. Dat kan veel scherper Braam
Wat leuk krakke! Goed dat je dat doet. Het is leuk om dingen bij te leren. Oók Office!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Het is je alweer gelukt Braam!![]()
Latislos, ik heb de pink panther gemist, leuk hem weer te zien!
En een hoop vakantie-voorpret. Ik ga iets anders leuks doen, na 25 jaar ga ik weer naar school!![]()
OK, ik begin rustig, met een cursus Office, maar toch...... Ik heb er zin in!
Cool dat je dat gaat doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Het is je alweer gelukt Braam!![]()
Latislos, ik heb de pink panther gemist, leuk hem weer te zien!
En een hoop vakantie-voorpret. Ik ga iets anders leuks doen, na 25 jaar ga ik weer naar school!![]()
good ol' office! welke? 97, 2k 2k3 2k7 2k10?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
-knip-
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Cool dat je dat gaat doen![]()
Zodra je ontdekt hebt wat het idee is achter de totaal onwerkbare menu's in de nieuwe office versies hoor ik het graag
Ik moet wel. Ik zit dus in de bijstand en heb geen enkel beroepsdiploma.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat leuk krakke! Goed dat je dat doet. Het is leuk om dingen bij te leren. Oók Office!
Hoi Lielie en SOL!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hopelijk alles goed hier met iedereen
Ik moest heel hard denken, maar 2k3 denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:33 schreef latislos het volgende:
[..]
good ol' office! welke? 97, 2k 2k3 2k7 2k10?
Nee, ik heb 2 jaar geleden de eerste 2 lessen in 1 les gedaan. Maar daarna klonk het toch heul veul serieuzer dan jouw cursus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:41 schreef SeaOfLove het volgende:
krakke, wat tof! hopelijk geen cursus waar je eerst leert hoe je met de muis om moet gaan enzo
Ik red me meer dan prima met alle onderdelen die me interesseren en me van dienst zijn. Ik heb niets tegen Windows, zeker niet tegen windows 7, maar de nieuwe menu's (of liever: het gebrek er aan) die Microsoft in veel programma's gebruikt zijn echt bizar onhandig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tav, ik weet niet hoe het nu is, maar 2 jaar geleden gaven ze les in Office 2003 omdat dat het meest gebruikt werd. Omdat het handiger was ofzo.
Ik weet niet hoe computertechnisch je bent.... Maar mijn vader werkte vanaf de jaren '70 met computers en vond Win 3.0 al vreselijk. Hij heeft zijn oude pc met Win 3.0 nog jaren gebruikt om heerlijk DOS te kunnen gebruiken. Ik wist weet weinig van computers, maar met trial, error en wat intuitie kwam ik er vaak wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |