Wat is dat voor Star Craft thema!quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:21 schreef LeonH het volgende:
http://events.q-dance.nl/2010-11_27-november_qlimax/
Misschien toch weer eens keertje gaan
Je kan in ieder geval Ruffian, Psyko punkz en evil activities in die trailer herkennen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:25 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat is dat voor Star Craft thema!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:56 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval Ruffian, Psyko punkz en evil activities in die trailer herkennen.
Tis echt wel Zatoxquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:19 schreef de_huig het volgende:
ah hier is het grote raad-festijn ook begonnen
wie ik sowieso zie zijn:
noisecontroller-bas/pavelow --> helemaal links
ruffian
tussen ruffian en bas dachten wij aan stephanie, maar dat klinkt nou niet echt logisch :p
boven ruffian technoboy en tuneboy
rechts daarvan wildstylez lijkt me
daarnaast dbstf (dacht eerst aan digital punk en profyler, maar dbstf kan niet ontbreken lijkt me)
verder denk ik geen zatox, aangezien het meer een klep is dan een pet
maar goed, toch maar een hele kleine kans dat ik naar qlimax ga dit jaar.
Ik tel al 5 duo's dus dat kanquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ik tel 16 mensen op het plaatje, 1 daarvan is de MC, dus 15 artiesten totaal
Qlimax heeft 9 uur te vullen (22.00-07.00), dus dat zou betekenen dat er wat lui samen draaien of dat een live-act komt (aangezien die vaak maar een half uur duren)
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
the open ones:
Left: pavelow?
left duo: ??
Center up: Brennan Heart? Wildstylez denk ik.....
Right with cap: Nosferatu? Zatox?
5 duo's + 5 enkele = 10 acts, zou goed kunnenquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik tel al 5 duo's dus dat kan
En als mijn namen klloppen staan ze ook van links naar rechts in de goede draaivolgorde. beginnen met pavelow eindigen met hardcore.
Ik denk dat ik je gelijk ga gevenquote:
Zolang de pysko punkz niet stiekem showtek is, vind ik alles best.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
alleen ik vind ze niet lijken op luna en crypsis en mijn theorie van links naar rechts in hardheid gaat dan zeker niet op
QFT!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zolang de pysko punkz niet stiekem showtek is, vind ik alles best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |