als ik zulke platen zou maken zou ik ook tyfus aan m'n trommelvliezen krijgen jaquote:sick at home...ear infection again:-(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:38 schreef de_huig het volgende:
brennan heart twitter:
[..]
als ik zulke platen zou maken zou ik ook tyfus aan m'n trommelvliezen krijgen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het valt me inderdaad nog mee dat het alleen maar een infectie is.
gr gr
eindbazenquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:38 schreef de_huig het volgende:
brennan heart twitter:
[..]
als ik zulke platen zou maken zou ik ook tyfus aan m'n trommelvliezen krijgen ja
whahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik quote hem gewoon nog een keer, staat nu keihard aan hierquote:Op woensdag 1 september 2010 01:01 schreef eQuaL het volgende:
Was deze al langsgekomen??
Heel simpel maar daarom ook briljant nummer![]()
dan doe ik dat gewoon nóg een keerquote:Op woensdag 1 september 2010 11:43 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik quote hem gewoon nog een keer, staat nu keihard aan hier
Het is allemaal een beetje matig als ik eerlijk mag zijn. Allemaal supervrolijk en inspiratieloos als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:37 schreef Grrommit het volgende:
http://q-dance.com/q/even(...)/list_messages/11472
wedstrijdje voor Defqon australie anthem (Was nog niet gepost toch?)
Eerste 2 geluisterd en die vond ik niks hebben. Even de rest kijken.
Zo'n happy deuntje is wat de meerderheid verwacht van een Defqon anthem, zeker in Australië.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje matig als ik eerlijk mag zijn. Allemaal supervrolijk en inspiratieloos als je het mij vraagt.
Dat terwijl er best wel "andere" producties tussen zaten.
Voorbeeld:
Disclaimer: is ook niet mijn favoriet, maar toch niet zo'n happy deuntje erin.
B-Frontquote:Op woensdag 1 september 2010 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
eerste nummer is de nieuwe B-frontgetilteld inner creativity
![]()
Gotta love the red![]()
Set is inderdaad echt bizar vet! Ik had hem al gehoordquote:Op woensdag 1 september 2010 17:24 schreef T-Force het volgende:
You need to give uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupWat is Alphaverb een held
![]()
Inderdaad, ik kan niet kiezen. En dat is geen luxeprobleem.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:15 schreef Baronpilsener het volgende:
Oh oh oh wat zijn die remixes voor het defqon anthem slechtHad ik toch maar mee moeten doen... Anyways, gestemt op profite!
quote:
ik kan niet anders dan het gruwelijk met je eens zijn Sethjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:38 schreef Sethje het volgende:
wat klinken die nieuwe tracks ook gruwelijk zeg jezus wat een helden
mwoah...quote:Op woensdag 1 september 2010 01:01 schreef eQuaL het volgende:
Was deze al langsgekomen??
Heel simpel maar daarom ook briljant nummer![]()
* ReMcOrE loves the redquote:Op woensdag 1 september 2010 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
eerste nummer is de nieuwe B-frontgetilteld inner creativity
![]()
Gotta love the red![]()
die drive is echt zo fijn hè!!quote:
die zit ook in AVIO Podcast 7, aan de tekst te lezenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:24 schreef T-Force het volgende:
You need to give uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupWat is Alphaverb een held
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |