abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 november 2010 @ 20:59:43 #276
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_88489138
Dit vind ikzelf een van de mooiste foto van de Witte

wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
  maandag 8 november 2010 @ 21:00:49 #277
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_88489196
De Rooi is dol op sneeuw, hij speelt er echt in
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:20:08 #278
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88505058
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef photolex het volgende:
@Murmeli: Dank je! Het is een zwarte Maine Coon. Beetje verkleurd, omdat ze altijd buiten is. De kortere haartjes bij snoet en poten is nog wel diepzwart en daardoor zelden goed te fotograferen.

@bl0em: Niet verder vertellen: ze is een deeltje Pers... O-)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ahhh nog meer mooie foto's!
Wat grappig dat ze verbleekt in de zon O+ Wel echt een mooie. Is het nou lastig, haar vacht goed houden? hoe vaak moet je haar borstelen/kammen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:20:23 #279
50430 Yuki
Student Midwife
pi_88506509
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 14:19 schreef heaven7 het volgende:
Mag ik jullie voorstellen! Siep :)

Op deze foto precies een uurtje bij ons thuis:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_88507027

Henk

Frans
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 november 2010 @ 13:24:55 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88512876
Probeerseltje met de videocamera :P

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:29:02 #282
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88513036
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:38 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Henk
[ afbeelding ]
Frans
O+ O+ O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88513410
Die foto voor de spiegel, wat leuk :)
en die in de sneeuw _O_
En allemaal heerlijke beestjes O+
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:25:04 #284
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_88527083
Hoi iedereen! Ik ben sinds zaterdag een trotse eigenaar van een heerlijk lieve kitten: Yuffie. Ze is ongeveer 9 weekjes uit en erg lief, aanhankelijk en spint? de hele tijd van gezelligheid.

Het is mijn eerste huisdier dus als jullie nog bruikbare tips hebben, altijd welkom.



pi_88527225


Ik met mijn Prinses Belle O+ met vies oog :(
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:29:09 #286
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88527306
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hoi iedereen! Ik ben sinds zaterdag een trotse eigenaar van een heerlijk lieve kitten: Yuffie. Ze is ongeveer 9 weekjes uit en erg lief, aanhankelijk en spint? de hele tijd van gezelligheid.

Het is mijn eerste huisdier dus als jullie nog bruikbare tips hebben, altijd welkom.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op www.ikzoekbaas.nl staat een hele handleiding voor als je een kat wilt nemen, wellicht heb je daar nog wat aan? :) Staan ook dingen in over gedrag, voeding, al dat soort zaken :D ;)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_88527325
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hoi iedereen! Ik ben sinds zaterdag een trotse eigenaar van een heerlijk lieve kitten: Yuffie. Ze is ongeveer 9 weekjes uit en erg lief, aanhankelijk en spint? de hele tijd van gezelligheid.

Het is mijn eerste huisdier dus als jullie nog bruikbare tips hebben, altijd welkom.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG O+
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:34:21 #288
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_88527602
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:29 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Op www.ikzoekbaas.nl staat een hele handleiding voor als je een kat wilt nemen, wellicht heb je daar nog wat aan? :) Staan ook dingen in over gedrag, voeding, al dat soort zaken :D ;)
Cool! Ik ben sowieso al wat aan het "studeren" maar ik moet toegeven: Ze is echt heel erg makkelijk tot nu toe. Ze is niet bang of schuw, vanaf het moment dat ik haar in mijn woonkamer neerzette ging ze vrolijk op ontdekking. Als er mensen langskomen, en dat gebeurd bij mij vrij veel, dan komt ze vrolijk erbij zitten en springt het liefst boven op iemand om daar lekker in slaap te sussen, gecombineerd met veel gesnorrrr. Zindelijk, gaat helemaal goed en komt naast me gekropen op bed en slaapt net zo lang tot ik besluit eruit te gaan. Spelen vind ze ook heel leuk en daarna is ze weer lekker rustig :)

Enige is dat ze wel eens in de plantenbak wilt klauteren maar daarvoor heb ik nu een plantensproeier als wapen :D Ik ben echt super blij tot dusverre, ik zal jullie wel op de hoogte houden van de ontwikkeling en probleempjes die ik vast tegenkom. Oh en wat foto's later ;)
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:40:27 #289
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88527935
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:34 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]



Cool! Ik ben sowieso al wat aan het "studeren" maar ik moet toegeven: Ze is echt heel erg makkelijk tot nu toe. Ze is niet bang of schuw, vanaf het moment dat ik haar in mijn woonkamer neerzette ging ze vrolijk op ontdekking. Als er mensen langskomen, en dat gebeurd bij mij vrij veel, dan komt ze vrolijk erbij zitten en springt het liefst boven op iemand om daar lekker in slaap te sussen, gecombineerd met veel gesnorrrr. Zindelijk, gaat helemaal goed en komt naast me gekropen op bed en slaapt net zo lang tot ik besluit eruit te gaan. Spelen vind ze ook heel leuk en daarna is ze weer lekker rustig :)

Enige is dat ze wel eens in de plantenbak wilt klauteren maar daarvoor heb ik nu een plantensproeier als wapen :D Ik ben echt super blij tot dusverre, ik zal jullie wel op de hoogte houden van de ontwikkeling en probleempjes die ik vast tegenkom. Oh en wat foto's later ;)
Goed zo! :) Mooi dat het zo goed gaat ;) Ik denk dat je ook wel consequent moet zijn mocht ze ongewenst gedrag gaan vertonen, ik heb een asielkat (geadopteerd met 5 jaar, vorig jaar), hij is nu 6, en dingen die hij niet mag heeft hij ook snel afgeleerd doordat wij duidelijk waren over wat hij wel en niet mocht. :Y Ja precies, dat kan ook ;) Leuk!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_88529343
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef photolex het volgende:
@Murmeli: Dank je! Het is een zwarte Maine Coon. Beetje verkleurd, omdat ze altijd buiten is. De kortere haartjes bij snoet en poten is nog wel diepzwart en daardoor zelden goed te fotograferen.

@bl0em: Niet verder vertellen: ze is een deeltje Pers... O-)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar komt ze vandaan? het is net onze Zorro.
pi_88543330
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef photolex het volgende:
@Murmeli: Dank je! Het is een zwarte Maine Coon. Beetje verkleurd, omdat ze altijd buiten is. De kortere haartjes bij snoet en poten is nog wel diepzwart en daardoor zelden goed te fotograferen.

@bl0em: Niet verder vertellen: ze is een deeltje Pers... O-)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
hihi, ze heeft inderdaad de wollige ondervacht van een pers zo te zien, lekker zacht O+
En een mooie statige houding heeft ze ook!

Verder nog allemaal meer lieve poesjes O+
Vooral de mooie witte Bella van Roosje springt eruit!
En die mini's zijn ook echt heel schattig!
  Moderator woensdag 10 november 2010 @ 15:50:22 #292
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88558891
Hier ook maar even voor diegene die overwegen een maine coon aan te schaffen :')

Ik was rustig bezig in huis, afwassen, plantjes water geven, de was, etc
Tot ik dacht:.....Wat hoor ik nou?
Ik ging dus kijken, ..wat ik aantrof? Nou dit:



In mijn ooghoek zag ik iets achter het gordijn bewegen, wat dat was? Nou dit:

Wat? Wat is er?


Oh, oh dat.....


Nee, geen idee hoe dat daar komt :N


}:|
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_88559049
_O-
pi_88559059
@Murmeli: Borstelen hoeft nauwelijks. Voordeel van de Maine Coon moeder. Wel krijgt ze klitten in oksels en liezen. Nadeel van de Pers vader...

@ferrari_rood: Lola is een Amsterdamse. Albert Cuyp om precies te zijn :)

@bl0emetjE: Klopt! 't Is echt een knuffelbeest, zo zacht en zachtaardig is ze!

@senesta: LOOOOOOOOOOOL :D
  PR/Manusje van alles woensdag 10 november 2010 @ 16:07:23 #295
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_88559501
_O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 10 november 2010 @ 16:52:47 #296
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88561336
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:50 schreef senesta het volgende:
Hier ook maar even voor diegene die overwegen een maine coon aan te schaffen :')

Ik was rustig bezig in huis, afwassen, plantjes water geven, de was, etc
Tot ik dacht:.....Wat hoor ik nou?
Ik ging dus kijken, ..wat ik aantrof? Nou dit:

[ afbeelding ]

In mijn ooghoek zag ik iets achter het gordijn bewegen, wat dat was? Nou dit:

Wat? Wat is er?
[ afbeelding ]

Oh, oh dat.....
[ afbeelding ]

Nee, geen idee hoe dat daar komt :N
[ afbeelding ]

}:|
_O-_O- :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_88566786
Leuk he coons senes. Die van ons hebben menigmaal de kiwiplant uitgegraven. Nu is de zeester uit de kaarsenvaas de pineut.
Rossi had gisteren een glow in the dark staafje gevonden. Hij rende zo snel weg dat ik al door had dat hij iets had wat niet de bedoeling was.
  woensdag 10 november 2010 @ 21:48:48 #298
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88573465
Leuk he, katten O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Moderator donderdag 11 november 2010 @ 10:37:29 #299
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_88586156
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuk he coons senes. Die van ons hebben menigmaal de kiwiplant uitgegraven. Nu is de zeester uit de kaarsenvaas de pineut.
Rossi had gisteren een glow in the dark staafje gevonden. Hij rende zo snel weg dat ik al door had dat hij iets had wat niet de bedoeling was.
Ja, ik ken dat hier ook hahaha
Stouterds zijn het maar ze zijn zo ontwapenend dat ik er steeds zo vreselijk om moet lachen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_88590532
Haha, Hummer !! De opvangkittens van vorig jaar hebben ook wel eens zo'n bloembed aangelegd in onze woonkamer :D

Flynn maakt altijd snurkgeluiden als hij slaapt, niet vanuit zijn neus maar omdat zijn adem fluit langs het object wat hij voor z'n neus houdt. Meestal een pootje, in dit geval z'n staart.



Multitasking; spelen vanuit z'n luie stoel en ook nog eens een buiten beeld rondrennd kitten in de gaten houden:



Ernesto en dEUS



Mimosa komt van de boerderij, maar zelf ontkent ze dat. Ze probeert ons hier duidelijk te maken dat ze een designer-kat is :D ;

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')