Wat lief.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:01 schreef Franneh het volgende:
Lurk Lurk en nu een post.![]()
[ afbeelding ]
Mijn 2 bengels
aaa wat lief. Doen me denken aan een kater die ik vroeger hadquote:Op woensdag 1 september 2010 22:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Sjimmie aan het bijkomen op het balkon
[ afbeelding ]
Terwijl Sjors het niet kan winnen van een propje![]()
[ afbeelding ]
Sjimmie in standje schroevendraaier![]()
[ afbeelding ]
Mooie print!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:08 schreef junkiexp het volgende:
Voor de eerste keer bij ons thuis, ze voelt zich al helemaal thuis en is nu 7 weken oud :
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:08 schreef junkiexp het volgende:
Voor de eerste keer bij ons thuis, ze voelt zich al helemaal thuis en is nu 7 weken oud :
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 september 2010 11:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ga ook een kleine grote picspam doen van mijn lieve meiden!
Wat een mooie ogenquote:Op zondag 12 september 2010 12:09 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Schone slaper dEUS:
[ afbeelding ]
is dat een (afgeleide van) een maine coon?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:41 schreef Marlbora het volgende:
Ik slaap lief...
[ afbeelding ]
... en graag zacht
[ afbeelding ]
'Niet lief? Wie niet; ík niet?'
[ afbeelding ]
'Schuif die plank eens naar voren; ik kan niet verder'
[ afbeelding ]
Lijkt veel op onze kater ! :quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie meidenquote:Op zondag 12 september 2010 11:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ga ook een kleine grote picspam doen van mijn lieve meiden!
Dat doet een van onze katten ook altijd. Lekker verstoppen onder de dekens. We springen/duiken ook nooit meer letterlijk ons bed in, bang dat we Mara plettenquote:Op maandag 13 september 2010 14:29 schreef freshy98 het volgende:
Zoek de Koemba! Dit doet ze regelmatig. Druk bezig om er onder te komen, wat haar niet goed lukt, en dan kan ik er weer bij komen om de sprei op te tillen. Ben haar zo al eens kwijt geweest toen ze dat voor de eerste keer deed. Was ze helemaal in de dekens gezakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |