hahahha had je al pm gestuurd of jij hem wel zag, echt wat ik ook deed, de TT las ik niet heel vaag het spookt in mijn nieuwe pcquote:
wil weten wie me dit fliktquote:
Nee, eigenlijk heet die Bagheera maar dat korten we al honderd jaar af tot Geert of Geertje. Ontzettende irritante kat is het. We hebben echt altijd ruzie en ik heb het gevoel dat die me probeert dood te kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:20 schreef Toverheks het volgende:
je hebt je kat toch niet na G W genomend he, hij heten gewoon toch al geertje
Heb je daar geen spreuk voor paraat Heksie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha had je al pm gestuurd of jij hem wel zag, echt wat ik ook deed, de TT las ik niet heel vaag het spookt in mijn nieuwe pc
quote:
Zeg je het wel goed?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik melk in een pannenkoekenmix gestopt ipv water![]()
. Nu maar hopen dat ze toch een beetje smaken.
Ja, normaal koop ik ze waar je melk bij moet doen. Deze was in de aanbieding, maar er moet blijkbaar water in (staat 3x groot op de verpakking).quote:
Ah so maar het maakt idd weinig uit en melk is yum door pannenkoeken. Van melk krijg je alleen wallen. Dat is jammer want een glas koud melk bij patat is zo asociaal lekker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, normaal koop ik ze waar je melk bij moet doen. Deze was in de aanbieding, maar er moet blijkbaar water in (staat 3x groot op de verpakking).
Maar ze smaken prima, gelukkig.
als ik 't kanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
ik kan geen pannekoeken bakken...Maar wat Noek zegt!!
Pfweyyyyy!!!!!!!!!!!!11quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, normaal koop ik ze waar je melk bij moet doen. Deze was in de aanbieding, maar er moet blijkbaar water in (staat 3x groot op de verpakking).
Maar ze smaken prima, gelukkig.
Heeft het al wel ergens anders aan gehangen dan? Zijn er echt nog mensen die geloven dat er binnenkort een nieuw kabinet is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:05 schreef remlof het volgende:
Kabinetsformatie aan zijden draad - go Klink!
Ze maken die mixen niet voor niks. Het laatste redmiddel anders moest ik wel naar de winkel, nu stel ik 't nog een uurtje uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:26 schreef Gert het volgende:
Pannenkoeken = bloem, eieren, melk en een snufje zout.
That's all!
Heb je voor een euro 10 héééérrrrlijke pannenkoeken (exc. beleg maar da's niet duâh bij de turk)
/coosmodus
Nee dat klopt precies, wat je zegt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze maken die mixen niet voor niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |