quote:has lived in France since she was nineteen, has brought up her three children in Paris, and says she considers herself more French than English.
Ik ook niet, vandaar dat ik haar waarschijnlijk ook niet ken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Nou moet ik weer gaan Googlen, want ik kijk niet veel films met Hugh Grant.
O, dan is dat vast Four Weddings and a Funeral.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Eén film met meneer Grant. Die ik helaas wel ken, ja
Klopt. Ik ken haar van deze film (bonuspunten voor de titelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
O, dan is dat vast Four Weddings and a Funeral.
Ik ken van Prince alleen Purple Rain.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt. Ik ken haar van deze film (bonuspunten voor de titel), die haar tweede film ooit blijkt te zijn.
[ afbeelding ]
Deze was zo mogelijk nóg slechter. Heb 'm in de bioscoop gezienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken van Prince alleen Purple Rain.
Als ik wist hoe dat zou werken in mijn bovenkamer dan zou ik daar volgens mij goed gebruik van kunnen maken, m.a.w.: géén idee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Als je haar echt niet kent, hoe kom je dan aan Hugh Grant?
quote:is a frequent subject on the British motoring programme Top Gear. She was used as a standard of reference for "good taste," such as during the "Cool Wall" segment of the programme. Presenter Jeremy Clarkson would rate a car's coolness based mostly on what he thinks
level of distaste for it would be.
She made her long-awaited appearance as the "Star in a Reasonably Priced Car" on the episode broadcast on 25 February 2007. On this episode, amid excessive kowtowing from Clarkson and joking from Richard Hammond and James May because Clarkson has shown much affection for her in the past, she proceeded to rubbish most of the decisions Clarkson had made over the past years of the Cool Wall. She also ridiculed the car that he had just ordered, a Lamborghini Gallardo Spyder.
She completed her lap in a time of 1min 54secs, placing her just above Phillip Glenister, although still near the bottom of the leaderboard.
It has also been mentioned on Top Gear that Jeremy Clarkson owns a donkey called "Donkey", named after
.
Trustenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, denk dan maar na over de naam van mevrouw.
![]()
O ja, nu je het zegtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
En de Prince-film is Under the cherry moon.
Conny Stuart. Laurent Fignonquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze vallen de laatste tijd bij bosjes, tong
Van Duinhoven, Geesink ... twee reuzen, ieder op hun eigen gebied.
Jij bent niet meer uit de keuken weg te slaan, hoorde ik.quote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Ik had dit topic ihelemaal niet meer in MyAT staan.
Andy Kaufman??quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:17 schreef tong80 het volgende:
Naam is hetzelfde als man on the moon
Van wie hoorde je dat? Ik mag al een paar dagen niet meer in de keuken komen. We zijn dinsdag begonnen met verven, vrijdag zaterdag en vandaag was de tegelzetter er. Morgenvroeg mogen we het weer echt gaan betreden!!quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent niet meer uit de keuken weg te slaan, hoorde ik.
Ziet er goed uitquote:Op zondag 5 september 2010 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van wie hoorde je dat? Ik mag al een paar dagen niet meer in de keuken komen. We zijn dinsdag begonnen met verven, vrijdag zaterdag en vandaag was de tegelzetter er. Morgenvroeg mogen we het weer echt gaan betreden!!
Kijk, zo zag hij er gisteren uit:
[ afbeelding ]
De komende week ga ik bezig met finishing touch.
Dankje!! Het is in het echt zo mooi geworden...quote:Op zondag 5 september 2010 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Vandaag Chinees gehaald?
quote:Op zondag 5 september 2010 21:33 schreef tong80 het volgende:
Het was Scott Glen.
Nu een nieuw plaatje.
Het liefst van een schaker. Dan kunnen we schaken in de keuken van Diaan.
Klittenband blijft niet zitten, de muur is erg glad!!quote:Op zondag 5 september 2010 21:41 schreef tong80 het volgende:
Met klittenband dan kunnen we ook op de muur schaken Diaan.
Echt leukquote:Op zondag 5 september 2010 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje!! Het is in het echt zo mooi geworden...Vandaag is het gevoegd enz.
Ik vind jou wel een type voor een Kever. Het Mercedes-logo heb je nog niet helemaal onder de knie, net één streepje teveelquote:Afgelopen vrijdag had ik personeelsdag van mn werk en heb Kever Cabrio geredenmaar ook een workshop Graffiti spuiten gedaan en kijk eens wat ik gemaakt heb:
[ afbeelding ]
Het was echt superleuk!!
quote:Op zondag 5 september 2010 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt leuk
[..]
Ik vind jou wel een type voor een Kever. Het Mercedes-logo heb je nog niet helemaal onder de knie, net één streepje teveel
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op zondag 5 september 2010 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jij weet heus wel dat ik geen Mercedesfan ben...
Ik durf geen voorspelling te doenquote:Op zondag 5 september 2010 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad...wie zal de volgende zijn??
Nee, sorry. Ik heb er helemaal niets mee. Doe mij maar een Kever (cabrio).quote:
Ik vind het ook het meest foute merk dat er is, daarom heb ik er eentjequote:Op zondag 5 september 2010 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik heb er helemaal niets mee. Doe mij maar een Kever (cabrio).
Ja, maar jij hebt wel een oudere type toch? Dat vind ik minder "erg". Die nieuwe types vind ik echt niets.quote:Op zondag 5 september 2010 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het ook het meest foute merk dat er is, daarom heb ik er eentje
Die staat samen met Mercedes bij mij op de 1e plaats. Mn oom heeft ook een BMW, meer zo'n Jeepachtige, dat vind ik dan iets minder fout maar wel erg huge.quote:
http://maps.google.nl/map(...)um=1&ved=0CBcQ8gEwAAquote:Op zondag 5 september 2010 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt wel een oudere type toch? Dat vind ik minder "erg". Die nieuwe types vind ik echt niets.
Die witte hè? Woon jij daar?? Leuke huizen lijkt me.quote:Op zondag 5 september 2010 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)um=1&ved=0CBcQ8gEwAA
quote:
Nee, ik woon een klein stukje zuidelijker, in de Ruyschstraat.quote:Woon jij daar?? Leuke huizen lijkt me.
Ben ik toch ook?quote:Op zondag 5 september 2010 22:20 schreef wyccie het volgende:
Oeh, ik dacht dat Diaan zei dat Scrut zelf een ouder type was.
Nee, dat was een paar honderd meter verderopquote:En dat Googlemapkaartje is zeker de plaats waar die auto ontploft was.
Die vind ik best leuk!!quote:
Ow daar is het nog mooier zo te zien...quote:Nee, ik woon een klein stukje zuidelijker, in de Ruyschstraat.
Anders doe ik er nog wel één.quote:Op zondag 5 september 2010 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben driftig naar een plaatje op zoek of er een te bedenken, maar het schiet nog niet echt op.
Nope....quote:Op zondag 5 september 2010 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Een textiel-tycoon uit het ooooosten van het land?
Andere richting moet je denken, meer mijn richting...quote:Op zondag 5 september 2010 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmmm, Karl Benz was ook zo'n snor'nbieter, maar daarvan ken ik alleen foto's als oude grijze man.
Trustenquote:Op zondag 5 september 2010 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed... morgen weer werken. Slaap lekker![]()
De Nederlandse Steliosquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe plaatje is Henny vd Most?
En 'm dan niet gelijk weer vies maken, hè?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
De keuken is zo goed als klaarAlleen nog wat "aankleden".
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En 'm dan niet gelijk weer vies maken, hè?
Welk geel?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dat geel verrassend goed passen bij het iets oranjere van de tegels.
Nope, die zijn ook oranje. Op de foto is dat niet zo goed te zien... ze zijn wel ietsjes lichter dan de kastjes. We hadden eigenlijk dezelfde kleur gewild, maar dat is erg moeilijk.quote:
Maar de tegels zijn wel iets oranjerderder. Ik vind dat verschil juist wel goed uitpakken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
is het op deze foto beter te zien?
[ afbeelding ]
Klopt...quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar de tegels zijn wel iets oranjerderder. Ik vind dat verschil juist wel goed uitpakken.
Over kleur gesproken: ik wil graag deze poster (heel groot) voor op m'n slaapkamer. Past vast goed op een diep donkerblauwe wand.
[ afbeelding ]
Nee. Ik weet ook niet of-ie te koop is. Ik was gister onderweg naar het museum hier een paar honderd meter vandaan maar kwam iemand tegen die ik al bijna twee jaar niet gezien had. Nadat ik even met haar bijgekletst had was het museum al gesloten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt...
Mooie poster... heb je die poster ook al dan? Dat zal wel mooi staan
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Ik weet ook niet of-ie te koop is. Ik was gister onderweg naar het museum hier een paar honderd meter vandaan maar kwam iemand tegen die ik al bijna twee jaar niet gezien had. Nadat ik even met haar bijgekletst had was het museum al gesloten.
Mwah, ik was al aan de late kant.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
dat even was dus een behoorlijke tijd.
Trustenquote:Ik ga maar eens slapen. Morgen weer werken, een halve dag, morgenmiddag wel vrij om nog wat in huis te doen.
Wie? Justin Bieber?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heb je hem gezien met zwart tegen Bohm ?
Denk je eens in Tong, dat het krachtsverschil tussen Böhm (een meester, ooit bijna grootmeester) en een gemiddelde huis-tuin-en-keukenschaker zoals jij of ik, kleiner is dan tussen een weergaloos talent als Carlsen en onze brave schuiver Böhm ....quote:Op donderdag 9 september 2010 21:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heb je hem gezien met zwart tegen Bohm ?
Kasparov is ook wel een beetje een komediant, dat weet ik ook wel. Ik vond het sowieso een wat moeizame bedoeling bij P&W. Böhm moest meer dan eens maar weer het gesprek op gang brengen, de presentatoren slaagden daar niet erg in. Zo'n programma is niet erg geschikt voor een dergelijke, ook nog buitenlandse, gast. Ze zitten daar toch voor het grootste gedeelte voor Magnus met de korte achternaam bij. "Who the fuck is Rutte, who is Tjeenk?"quote:Op donderdag 9 september 2010 21:52 schreef pyl het volgende:
Dat was geen serieuze match hoor, wel een paar demonstratiepartijen met verkorte bedenktijd. Leuk om te zien, zeker, ofschoon het circusgehalte nogal hoog was (waarvan ook de dommige vragen van P&W blijk gaven). Ze hadden beter kunnen vragen naar de grootste bedreiging van Carlsen, die niet in de huidige, oudere wereldtop zit, maar er snel aankomt: de 16-jarige Anish Giri ....
Dat is éénquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:20 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Volgens mij herken ik Anton Corbijn.
Zijn laatste film is een groot succes in Amerika. Heeft het daar mee te maken ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je dat zou zeggen![]()
Maar het is niet goed.
Nee, het heeft te maken met een fotoshoot voor een Nederlands jeansmerk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn laatste film is een groot succes in Amerika. Heeft het daar mee te maken ?
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vind je niet dat-ie op Justin Bieber lijkt?
quote:
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nou dat word je niet met een "nieuwe" keuken hoor... Ik zal binnenkort even nieuwe foto's plaatsen.
Ow, goed nieuws vandaag. De chemokuren hebben goed aangeslagen bij mn oma.De kankerhaarden in het buikvlies zijn minder geworden, maar ze willen nog wel tzt gaan opereren als de longarts groen licht geeft. Dat is nog wel even spannend. Maar de oncoloog was blij verrast, ze had dit niet verwacht. Maandag begint de 4e chemokuur.
Dat kloptquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Die knul met Corbijn is trouwens Schaakgenie Magnus Carlsen jongste nummer 1 ooit.
Shit nog een topic over geopendquote:
Ik leef er van Peacemanquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:01 schreef peaceman het volgende:
Denk je? Ach jij bent wel een beetje van de records hier op fok, toch?
Volgende keer blijven we 5 dagen weg oke?quote:
Neequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgende keer blijven we 5 dagen weg oke?
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, dat was wel even schrikken gisteravond toen ze het zeiden bij Voetbal International.
By the way: HUP TWENTE, SLOOP INTER
Moah, daar dacht mijn familie toch heel anders over toen ik dat 3 jaar geleden deed. Bijna allemaal de nodige verwijten ingesproken op m'n voice-mail destijds.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
Je hoeft toch niet verplicht thuis te zitten?? Ze zien wel of je er bent. Op je verjaardag moet je gewoon doen waar JIJ zin in hebt!!
Binnen een half uur begint het te regenen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Hier is het de hele ochtend zonnig geweest. Het begint nu een beetje te betrekken...
Het wordt bij jullie een heel klein buitje, zie ik op buienradar.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
Hier denk je? Ik wil nog even in de voortuin aan het werk. Die ziet er echt niet meer uit.
Dat is waar maar met dikke buien, die waar je liever niet in terecht komt, zitten ze er zelden naast.quote:
Wat een onzin. Zij worden boos omdat jij niet thuis bent op je verjaardag? Ik zou nog niet eens thuis blijven als de koningin me wil feliciteren. Ben blij dat mijn familie gewoon mijn verjaardag vergeet.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, daar dacht mijn familie toch heel anders over toen ik dat 3 jaar geleden deed. Bijna allemaal de nodige verwijten ingesproken op m'n voice-mail destijds.
Dat zijn mobiele telefoons ook. Hoef je niet meer thuis te blijvenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een prachtige uitvinding is die buienradar ook
Tof. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Op beide vragen is het antwoord JA!
ketjap met koffiemelk, kit een plint en keukenrol als toetje. Dit was het lijstje van vorige week trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ketjap met koffiemelk, kit een plint en keukenrol als toetje. Dit was het lijstje van vorige week trouwens.
en iemand moet de kost verdienenquote:Thuis is trouwens een ziekenboeg: Lennon is herstellende van een keelontsteking en is nog humeurig e.d, Peace heeft al 3 dagen koorts en sinds gisterenavond stevige hoofdpijn. Mijn moeder is ook ziek waardoor Lennon en Twan vandaag daar niet naartoe kunnen en dus thuis bij Peace zijn. Arme Peace. ik kon geen vrij krijgen omdat ik vandaag de hele dag alleen op de afdeling zit
Yeps en gaan we ook doen! Ze hebben ze alleen niet in zwart, dus we moeten een lichtere nemen en die gaan verven... komt goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die plint moet onder de kastjes, zeker? In dat geval zou ik hem hoogglans zwart doen
[..]
Tja, als het had gekund, dan had ik een dagje vrijgenomen, ik heb nog wel wat uurtjes staan.quote:en iemand moet de kost verdienen
Mooi geworden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Kijk:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Er moet alleen nog een plint onderlangs en een nieuwe Senseo, de rode staat niet meer zo mooi.
Josephine van Dalsum ook.quote:Op maandag 20 september 2010 20:32 schreef peaceman het volgende:
pfff begin eindelijk iets op te knappen lijkt het..
Tupperware avondquote:
Josine, om precies te zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 20:34 schreef tong80 het volgende:
Josephine van Dalsum
En dat is natuurlijk ook juist. Ik ken hem niet als vreselijk joch, ik ken helemaal niet eigenlijk. Was deze week in een oncologisch centrum waar ik in de wachtkamer een interview met hem (en nog iemand die zijn moeder aan kanker verloren had) las. Die ander plaats ik een andere keer, misschien ken jij hem wel.quote:
Is tong geband of zo? Is dit goed of kunnen we anders een hint krijgen?quote:
Tja, tong moet het zeggen en hij is missing in action.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:26 schreef brother52 het volgende:
Hij lijkt wel heel erg veel op Eddie Vedder.
Hij laat zich bij daglicht ook zelden zien.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope... niet gezien eigenlijk.
Misschien is hij wel weer ziek en te ziek om te kunnen fok!enquote:Op donderdag 23 september 2010 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij laat zich bij daglicht ook zelden zien.
Migrainequote:Op donderdag 23 september 2010 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien is hij wel weer ziek en te ziek om te kunnen fok!en
Dat is vreselijk ja, ik heb er helaas ervaring mee. Dan staat je hoofd niet na computeren.quote:
Te laat om het opsporingsbericht in te trekken. Dat wordt nu toch gewoon na het 8-uur journaal uitgezonden.quote:
Ik had hem nog niet verzonden... dus dat komt goed.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Te laat om het opsporingsbericht in te trekken. Dat wordt nu toch gewoon na het 8-uur journaal uitgezonden.
Ik kijk altijd MTV. Ik probeer me dan in te leven in een 16-jarige die de heleboel bij elkaar krijst op een feest van een een paar ton omdat de bekleding in de cadeau gekregen Range Rover of Bentley niet het juiste kleur stiksel heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Kijk voor het eerst weer eens een langere tijd naar MTV. Wat een baggerzender is dat geworden.
quote:
V2?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is daar een nieuwe serie van?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is daar een nieuwe serie van?
Opsturen? Ik kom hem wel halenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en is erg goed. Al heb ik de oude serie nooit gezien, maar Peace vindt het erg goed en die heeft de oudere serie meerdere keren gezien.
Wij hebben hem wel op dvd, als wij deze afgezien hebben, stuur ik hem wel naar je op!! Als je wil...
Goedemorgen![]()
Dat is ook prima... over een paar weken ben ik jarig!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Opsturen? Ik kom hem wel halen
Ja, daarom. De komende weken heb ik toch weinig tijd om te kijken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook prima... over een paar weken ben ik jarig!!
Een uurtje.quote:
Ik schrok me eerst inderdaad kapot.Dacht wat heb ik nu weer gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ze dat aandurvenVoor hetzelfde geld had je een toeval gekregen van zoveel onrecht.
Nou ja, in ieder geval is het voor mij persoonlijk op dit punt in mijn carrière de nekslag.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef peaceman het volgende:
Tja ik vind het ook niks. Al is niet alles slecht.
200 miljoen bezuinigen op de PO en een hoger BTW-tarief in de hele kunst en cultuursector. Dat gaat mij de kop kosten. Gelukkig verheugde het Geert om dit te kunnen melden. De PVV-fractie viert het vandaag door het op een zuipen te zetten, waarschijnlijk zullen ze nog wel even proosten op die extra 100.000 werklozen die in de plannen voorzien zijn.quote:
Dat is dus een deel van het wisselgeld dat Wilders bedongen heeft.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:38 schreef peaceman het volgende:
Ja die bezuiniging snap ik ook niks van.
Ik geloof er niks van. Congres stemt zaterdag voor en de dissidenten kondigen maandag aan dat ze hun zetel opgeven.quote:Nu maar hopen dat het CDA congres nog roet in het eten gooit!
Misschien. Ik houd hoop tot die tijd.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof er niks van. Congres stemt zaterdag voor en de dissidenten kondigen maandag aan dat ze hun zetel opgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |