Zeg sneu figuur, ga ergens anders stoer lopen doenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:38 schreef Swedencalling het volgende:
[..]
Zitterd? Dat verklaart heel veel, daar woont alleen maar uitschot
Take that bitch, Geleen, Zweden en Australia ggwn de best (y)
Ik heb tenminste zelfkennisquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef Swedencalling het volgende:
'sneu'.. dat zegt iemand die zichzelf gevaarlijk noemt..
Sure..
Heb je eigenlijk wel goed gekeken in welk topic je postquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:37 schreef Swedencalling het volgende:
hahahahahahaa
wat zijn jullie zielig
ik snap niet wat mis is met geleen?
Behalve dat alles hier wegword gehaalt voor sittard wat een bodemloze put blijkt te zijn
De faciliteiten zijn 0 en dus word van zo'n weareldsjtad als geleen alles afgenomen.
Jaloers, jaloers..
Kunnen jullie niks aan doen, in sittard zijn ze allemaal hatelijk en jaloers omdat ze zelf niks hebben
veel plezier nog in jullie vuilnisbelt
Inderdaad... De planning is hier ook aangepast, we zijn de woonkamer maar aan het verven... Geen Parcours vandaag voor mijquote:Op zondag 12 september 2010 13:09 schreef oh-oh het volgende:
Wat een pisweer vandaag.
Er is hier van alles te doen voor kinderen, rommelmarkt, kermisje en zo, nou, tis meer buitenzwemmenmetklerenaan geloof ik
Ik heb ze alleen maar ff grof bekeken, er zitten een aantal goede tussen. Straks maar eens bewerken, heb toch lang weekend.quote:
Ik gooi ze iig op m'n fotodump en op facebook.quote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Ben benieuwd, ik neem aan dat je ze wel met ons deelt toch?
Lang weekend, heerlijk hoor. Het weer lijkt alweer wat te betrekken...
Nee, ik ben alleen bij dit concert geweest, was wat laat op gang. Rebzjie heb ik een paar maanden geleden gezien, in de muziekgieterij. Ze moeten nog iets rijpen maar hebben potentie. Zeker nu Pikkatrilaz er mee ophoudt.quote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:Mooie plaatjes!
Ben je toevallig niet bij Repzije , of hoe ze ook psies heten geweest, in den Himmel?
Das de zoon van een collega van me
Dat mag in grote letters hoor, hai !quote:
Aangepastquote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat mag in grote letters hoor, hai !
Ja! Houden die ermee opquote:Op maandag 13 september 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Pikkatrillaz vind ik dan wel weer echt supertof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |