Oh stoer zegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:17 schreef Sjeen het volgende:
8 keer gestart, 7 uitgelopen... die ene keer moesten ze 'm zonodig afgelasten

Zonder training
  Zonder training   

Ben een keer gestart bij de Nacht van Gulpen, maar na 40 km ben ik linksaf geslagen en in bed gaan liggen
 Ben een keer gestart bij de Nacht van Gulpen, maar na 40 km ben ik linksaf geslagen en in bed gaan liggen  

quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:15 schreef Sjeen het volgende:
De Kennedymars, nee, da's niet voor mijBen een keer gestart bij de Nacht van Gulpen, maar na 40 km ben ik linksaf geslagen en in bed gaan liggen

I knowquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]

Kennedymars is 80.
En twas zo gezellig dat ik het niet eens door had
 Nacht van Gulpen 70 (heuvel op, heuvel af) Maar het tempo lag te hoog voor mij. De eerst 60 loop je in groep, was niet fijn...
 Nacht van Gulpen 70 (heuvel op, heuvel af) Maar het tempo lag te hoog voor mij. De eerst 60 loop je in groep, was niet fijn...

Oh ja heuvels zijn vreselijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
I knowNacht van Gulpen 70 (heuvel op, heuvel af) Maar het tempo lag te hoog voor mij. De eerst 60 loop je in groep, was niet fijn...

Das wel de leukste dag om te gaan kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:27 schreef numero_uno het volgende:
7 heuvelenweg is ook kut met de 4-daagse
tegenwoordig alleen maar een week lang tanken

Sadist!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das wel de leukste dag om te gaan kijken

Zuiplapquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:46 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Sadist!
Het leukste moment om te kijken vind ik nog steeds als ik rond 4.00 een kroeg uitgerold kom en dan naar de start van de 50 ga kijken

Alsof die Sjengen niet de hele nacht doorzuipen met carnavalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zuiplap
Bijnaaaaaaaaa weeeeeeeeeeekeeeeend

Nogmaals, ik ben geen Sjengquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Alsof die Sjengen niet de hele nacht doorzuipen met carnaval

quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:13 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Alsof die Sjengen niet de hele nacht doorzuipen met carnaval

Heer heeft altijd zijn arme en rijke kanten gehad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:41 schreef .ZilveR. het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Heer sterk aan het verpauperen is?

Ik vind Eyldergaard + Heer in t algemeen behoorlijk achteruitgegaan, totaalbeeld zeg maar.quote:

Ik doelde meer op het type mensen wat ik steeeeeeds vaker rond zie lopen....No offence...Maar de buurt lijkt in 2 jaar tijd sterk verandert.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 05:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat kan er natuurlijk aan liggen dat in Eyldergaard de bomen gerooid zijn, onder druk van de autobezitters.

Truequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:11 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb 4 jaar in Limmel gewoond dus in welke wijk ik ook ging wonen ik kon er alleen maar op vooruit gaan
 , behalve de Vinkenslag area.
, behalve de Vinkenslag area.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |