Goed, alleen nog steeds geen vrede helaasquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het met het nieuwe huisgenootje?![]()
Ik wil wel weer een keer hard werken, dan gaat de tijd wat sneller, ik had nu t gevoel dat ik er 8,5 uur was, en het waren er maar 4quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Want van de 8.5 uur die ik vandaag gewerkt heb moest ik ze allemaal heel hard werken
Ik heb er mijn hobby van gemaaktquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Hihi. Bij dezen dan:
Hoi mooi lief suikertaartje![]()
.
Zou je voortaan niet meer in mijn quotes willen strepen?
Opa hield van boekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In één keer 15 dozen vol boeken in zijn gang leuk? Hihi..die gekke opa's ook altijd
Nou zoals vandaag hoeft niet want dan wil de tijd ook niet echt vlottenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed, alleen nog steeds geen vrede helaas![]()
Maar hijs wel een schatje
[..]
Ik wil wel weer een keer hard werken, dan gaat de tijd wat sneller, ik had nu t gevoel dat ik er 8,5 uur was, en het waren er maar 4
mijn pauze bestond uit brood achter de pc etenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog pauzes waar in ik dat kan doen
Hun concert 360° was echt geweldigquote:
Pak een andere stoel!quote:
Fucking hell ik post ergens anders iets en hier staan weer 7 erbijquote:
Zo gaat datquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fucking hell ik post ergens anders iets en hier staan weer 7 erbij
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey!
Neh, beetje ziekig. Maar verder wel okéEn jij?
Jammer van de geen vredequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed, alleen nog steeds geen vrede helaas![]()
Maar hijs wel een schatje
[..]
Ik wil wel weer een keer hard werken, dan gaat de tijd wat sneller, ik had nu t gevoel dat ik er 8,5 uur was, en het waren er maar 4
Freelancequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon, administratie, maar ik mag niet alles, ben uitzendkracht.
Ik wil graag naar het concert van 30 seconds to mars, maar dat is zo ver wegquote:
Vindt ik zielig..quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
en die poes is ook zo zwaar dat je hem niet kan optillen?
Verkoop de kat!quote:
30 seconden maar, da valt toch meequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wil graag naar het concert van 30 seconds to mars, maar dat is zo ver weg![]()
Thanksquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]balen... Beterschap
Lekker rustig aan gedaan en nog even afgesproken met een vriendin
[..]
Jammer van de geen vredeHopen dat dat snel komt
En schattig is altijd goed
![]()
Oh gossie...dat is sip.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Opa hield van boekenNu kan ie niet meer lezen en herinneren ze hem alleen maar daaraan, dus heeft ie ze liever niet in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |