abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85886182
Het valt me elke keer weer op. Vettel is snel ja...en ja ik ben ook fan van hem !

Maar ik heb er steeds meer twijfels bij of hij wel in de F1 past. Je kan best een ruwe en agressieve rijstijl hebben, maar Olav had het ooit over een knikker in de kop van Montoya....Wtf moet Vettel dan wel niet in zijn kop hebben ? Een skippybal ? Bolletje kwik misschien ?

Zodra Vettel op een auto aanrijd en de gedachte "aangezet" word dat hij kan gaan inhalen, verschijnt er iets voor zijn ogen alsof het een stier is die op een matador afstormt. Hij gaat compleet los...elk stukje ervaring wat hij al heeft, word overboord gezet en komt hij in een soort Arcade mode terecht.

Onverantwoord
Onbeheerst
Onbedacht
Onproffesioneel.

Het is niet de eerste keer dat hij iemand de wedstrijd uit ramt, zichzelf soms totaal voor schut zet met zijn stupide acties. Als ik hem zo steeds zie rijden, is Nascar of DTM meer iets voor hem. De gaten die hij ziet, die zijn er niet, de controle die hij denkt te hebben, die heeft hij niet.

En misschien zie ik het wel verkeerd, maar ik ben wel benieuwd hoe jullie er dan over denken. Van mij part mag Vettel in de winter op training bij Prost of Alesi. Breng die jongen, hoe graag ik hem ook als coureur zie rijden, alsjeblieft wat meer proffesionaliteit bij.... het is een kluns :{
pi_85886431
Als hij geen F1 materiaal is dan 75% van de rijders niet. :P

Ik hou het op jong en onbezonnen.
pi_85887164
Ja, maar als je het jong en onbezonnen vind, hoe lang accepteer je dit gedrag dan nog, voor een rijder die al sinds (Inval van Kubica amerika 2007 niet meegerekend) 2008 mee rijdt ? Dit is zijn 3e volle seizoen. Jong en onbezonnen past bij een coureur die net een seizoen mee rijd...ik mag toch van een coureur als Vettel wel verwachten dat zijn onbezonnenheid eens verdwijnt ?

Neem nu Kobajassie... Die is ook jong en onbezonnen in een soort van, maar hij groeit heel snel en je kan hem al als een ervaren coureur gaan zien. Doet het beter dan vele andere rookies (imo). Nee, ik vind Vettel, hoe snel en getalenteerd hij ook is, steeds minder in de F1 passen. Een beetje zelfde waar Villeneuve last van had... Die had dat ook om gaten te dichten die er of niet waren, of hij had een bril nodig....gelukkig heeft hij dat 2e dus zelf ook doorgehad.

kort door de bocht conclussie: Vettel moet dus aan de bril :')
pi_85887852
Ik erger me ook steeds weer aan Vettel. Vooral die actie met Webber een aantal races geleden (dat ze er samen af gingen). Dat was echt te dom voor woorden. :|W

Vettel kan situaties absoluut niet goed inschatten. In z'n eentje rondrijden is geen probleem (die kwalificaties...) maar als het op inhalen aankomt dan bakt hij er helemaal niets van. En er zit daar ook geen verbetering in.

Denk dat Red Bull er goed aan zal doen om Vettel eruit te schoppen en een betrouwbaardere coureur te nemen. Vettel heeft de kans om bij te leren al lang gehad en behoorlijk verprutst.
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:54:40 #5
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_85888739
Om Vettel nou gelijk uit de F1 te verbannen is een beetje overdreven. Hij heeft bewezen zeer snel te zijn, alleen als hij onder druk staat wil er nog wel eens iets mis gaan. Overmoedige acties bijvoorbeeld. Vergeet niet dat hij toch nog steeds erg jong is. Hij zal de boel weer op de rails moeten krijgen en ervoor moeten zorgen dat hij in de toekomst niet dezelfde fouten begaat.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_85890209
Ik vindt Vettel geen F1 materiaal meer, hij heeft zijn kansen vergooid met zulke acties.
Zo zal hij zeker geen wereldkampioen meer worden, bij geen enkel team. Misschien zou red bull hem wel moeten ontslaan en een deal sluiten met Jarno Trulli.
Vettel in een Lotus, misschien leert hij het daar wel in om zichzelf te beheersen.
  woensdag 1 september 2010 @ 18:11:37 #7
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_85956510
Wat een gezeur. Vettel is een prima coureur met veel pech. Als hij dit jaar geen kampioen wordt dan is het volgend jaar wel. Hem beoordelen op enkele momenten dit jaar is niet alleen kortzichtig maar ook zeer oneerlijk. Iemand's carrière voor mislukt verklaren omdat hij twee botsingen heeft gehad is al helemaal belachelijk Als je met de criteria gesteld in de OP Hamilton zou beoordelen had die in 2008 al uit de F1 gegooid moeten worden.

Met andere woorden, kijk eens verder dan je neus lang is. Het lijkt wel of de meeste F1 fans in de waan van de dag leven en dingen alleen beoordelen op momentopnames of slechts zelfbenoemde 'experts' napraten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_85956553
quote:
Zodra Vettel op een auto aanrijd en de gedachte "aangezet" word dat hij kan gaan inhalen, verschijnt er iets voor zijn ogen alsof het een stier is die op een matador afstormt. Hij gaat compleet los...elk stukje ervaring wat hij al heeft, word overboord gezet en komt hij in een soort Arcade mode terecht.
Coulthard had datzelfde, zelfs als elke debiel zonder verstand van F1 nog overduidelijk zag dat het gat vee lte groot was en dat ie dat nooit kon halen.

:X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 1 september 2010 @ 18:19:05 #9
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_85956698
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Coulthard had datzelfde, zelfs als elke debiel zonder verstand van F1 nog overduidelijk zag dat het gat vee lte groot was en dat ie dat nooit kon halen.

:X
Bovendien klopt dat gequote stukje van geen kant, kijk alleen maar hoe lang Vettel probeerde bij Button een gaatje te vinden, hij heeft er een behoorlijk aantal ronden achter gezeten terwijl hij duidelijk veel sneller was. Alleen die McLaren was nog steeds belachelijk snel op het rechte stuk dus dan wordt het lastig.
pi_85959380
Vettel is een juweel ..
Wees blij met zo'n jonge hond! _O_

De vraag is niet,of Vettel ooit wereldkampioen wordt...
Maar wanneer...
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:23:31 #11
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_90098602
Oh, deze was er ook nog.
pi_90098844
_O-

Nou ja, wereldkampioen of niet. Ik blijf er bij dat Vettel alleen snel kan rijden als hij in z'n eentje is. Buiten dat is hij onbetrouwbaar.
pi_90126825
quote:
14s.gif Op woensdag 1 september 2010 18:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bovendien klopt dat gequote stukje van geen kant, kijk alleen maar hoe lang Vettel probeerde bij Button een gaatje te vinden, hij heeft er een behoorlijk aantal ronden achter gezeten terwijl hij duidelijk veel sneller was. Alleen die McLaren was nog steeds belachelijk snel op het rechte stuk dus dan wordt het lastig.
Even een quote uit het verleden + de wetenschap dat Vettel nu WereldKampioen is.

Waarom klopt dit stukje van geen kant ? Je haalt in deze quote precies het moment aan, waar het ook mis ging. Vettel zat inderdaad al enige ronden achter Button. Maar dan nog kwam Vettel van te ver weg om hem veilig langs de van Button te steken en nog buitenom ook :|W . Ik vind Vettel een leuke coureur om naar te kijken, dus een hekel aan zijn rijstijl heb ik echt niet, maar hij kwam gewoon onnodig en roekeloos in de problemen en kegelde zichzelf en Button van de baan.

quote:
....hij heeft er een behoorlijk aantal ronden achter gezeten terwijl hij duidelijk veel sneller was
...dus Button had een blauwe vlag moeten krijgen :?

Dat Vettel wereld kampioen is geworden, heeft hij meer aan het falen (geluk hebben) van zijn concurrenten te danken, dan dat hij zelf echt helemaal verdiend WK is geworden. En ja... je moet ook geluk hebben in deze sport om af en to een race te winnen, maar hij heeft in mijn ogen te veel fouten geaakt om te zeggen dat hij glansrijk WK is geworden. Het is mooi dat we 3 jaar op rij een andere WK hebben, maar dan nog blijf ik bij mijn mening dat Vettel moet werken aan zijn concentratie en de mate hoe hij presteerd onder druk !!
pi_90174778
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2010 19:35 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Vettel is een juweel ..
Wees blij met zo'n jonge hond! _O_

De vraag is niet,of Vettel ooit wereldkampioen wordt...
Maar wanneer...
:D 8-)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')