Het valt me elke keer weer op. Vettel is snel ja...en ja ik ben ook fan van hem !
Maar ik heb er steeds meer twijfels bij of hij wel in de F1 past. Je kan best een ruwe en agressieve rijstijl hebben, maar Olav had het ooit over een knikker in de kop van Montoya....Wtf moet Vettel dan wel niet in zijn kop hebben ? Een skippybal ? Bolletje kwik misschien ?
Zodra Vettel op een auto aanrijd en de gedachte "aangezet" word dat hij kan gaan inhalen, verschijnt er iets voor zijn ogen alsof het een stier is die op een matador afstormt. Hij gaat compleet los...elk stukje ervaring wat hij al heeft, word overboord gezet en komt hij in een soort Arcade mode terecht.
Onverantwoord
Onbeheerst
Onbedacht
Onproffesioneel.
Het is niet de eerste keer dat hij iemand de wedstrijd uit ramt, zichzelf soms totaal voor schut zet met zijn stupide acties. Als ik hem zo steeds zie rijden, is Nascar of DTM meer iets voor hem. De gaten die hij ziet, die zijn er niet, de controle die hij denkt te hebben, die heeft hij niet.
En misschien zie ik het wel verkeerd, maar ik ben wel benieuwd hoe jullie er dan over denken. Van mij part mag Vettel in de winter op training bij Prost of Alesi. Breng die jongen, hoe graag ik hem ook als coureur zie rijden, alsjeblieft wat meer proffesionaliteit bij.... het is een kluns