#1. Mooie lijn de foto in. Jammer van die schaapjes. Het was toffer geweest als ze op de weg hadden gestaan

Verder denk ik persoonlijk dat je iets teveel achtergrond ern og op hebt staan. Het is zo'n grote bak loze ruimte bovenin. Misschien er nog iets vanaf halen?
#2. Vrij grauwig plaatje. Dat is jammer. Misschien leuk om volgende keer eens iets met langere sluitertijden te proberen. Neem bijv.
dit eens als voorbeeld. Zie je hoe het water een soort van wazig wordt door die extreem lange sluitertijd? Dat is misschien wel een idee

#3. Doodzonde van dat hek op de voorgrond. Volgende keer OF eroverheen OF de foto niet laten zien

Wel een erg fijne wolkenlucht

#4. Je hebt hier geprobeerd de lijn de foto in te bewerkstelligen maar eigenlijk is het gewoon een nietszeggend plaatje. En sowieso ook een beetje rommelig. Ik denk dat een paar stappen naar rechts beter was geweest. De lijn wordt dan zichtbaarder EN je kan die grote steen mooi op de voorgrond plaatsen. Als je dan ook nog iets van de bovenkant afhaalt, gaat het helemaal goed denk ik

#5. Ik vind hem

Kleurtjes, contrast, compo

#6. Zie 5

Die leegte en dan die wolkenlucht....briljant
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley