Bedoel je die bult waar je op woont?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens de middeleeuwse wetgeving drijf ik idd.
bulten drijven niet, voor zover ik weet. Als je me niet gelooft: probeer maar eens onder Ameland door te zwemmen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bedoel je die bult waar je op woont?
Cornjum wel als friesland overstroomt. Ik ga toch niet onder Ameland door zwemmenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bulten drijven niet, voor zover ik weet. Als je me niet gelooft: probeer maar eens onder Ameland door te zwemmen...
omdat het lustobjecten zijn. lustobjecten drijven, omdat ze gemaakt zijn van hout, en dus lichter zijn dan een eend.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Tieten zijn ook bulten, die drijven ook.
Ik neem mijn dates altijd mee naar garage Liekendiek.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kut, dat deed ik altijd verkeerd dus. Volgende date gaat mee naar Braaksma!
Triootje likken met Chuck!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik neem mijn dates altijd mee naar garage Liekendiek.
Werkt perfect!
Ik refereer naar de heksenhamer en een bepaalde scene uit Monty Python en de zoektocht naar de heilige graal.quote:
In Rotterdam geloof ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar zat liekendiek ook al weer? wil er wel eens een fotoreportage maken
En dan kom je in Utrecht maar even een bakje koffie drinken (mits door de week).quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgedne keer ff kijken dan als ik weer een date in rotterdam heb
ik rij via de afsluitdijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En dan kom je in Utrecht maar even een bakje koffie drinken (mits door de week).
Nu hoef ik het dus niet meer uit te gaan leggenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik refereer naar de heksenhamer en een bepaalde scene uit Monty Python en de zoektocht naar de heilige graal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |