abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103141948
Niet al je laat boekt, dan worden andere airlines ook vaak takkeduur. SAS rekent ook soms 300e voor een enkeltje Stockholm - Amsterdam...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_103143345
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 07:25 schreef Bajskorv het volgende:
Het megavoordeel van Flying Blue miles is dat je er goedkoop enkeltjes mee kan boeken. Normaal zijn enkele vluchten bij de KLM bizar duur, maar dat probleem heb je niet meer als je met miles boekt. Ik spendeer ze dus vooral aan enkele vluchten binnen Europa.
Dat blijkt; een enkeltje AMS - SYD kost normaal ¤2058,- en nu ik m'n miles heb gebruikt kostte het me slechts ¤202,-
Natuurlijk had ik anders nooit met KLM gevlogen want een enkeltje met Singapore Air kost iets meer dan ¤800,-
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_103148877
Enkeltjes zijn meestal wel echt voordelig. Stockholm is met SAS ook snel meer dan 200 euro, en dan is het met slechts iets van 5000 miles nog maar 60 ofzo. Ik pak ze graag, want de punten hopen zich op. Nu iets van 300,000 met Ba en 100,000 met FB.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_103185491
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2010 17:54 schreef Drive-r het volgende:
Deze reeks toch nog maar even voortzetten. Ik ben altijd zo'n kneus die hier toch op let. Maar het levert dan ook echt wat op als je veel reist, dus zo vreemd is het ook weer niet. Net de Gold Club gehaald bij Hertz, dus dat is weer een gouden kaartje in de map. Inmiddels Gold bij British Airways, StarAlliance (BMI), Sixt, Hertz en Starwood (hotels).

Leuk om tips en trucks uit te wisselen, dankzij een oud topic heb ik gratis de Gold status bij BMI gekregen.

Frequent Flyer Programma's #2
Okee...'static' kloon vertel eens. En wat levert dat jou nu in de praktijk op want met al dat *bling* gebeuren moet je wel heel goedkoop de wereld over reizen in de beste klassen vd vliegtuigen en resorts :{ ,of valt dat wel mee en wat krijg je er dus allemaal voor... :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:47:28 #280
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_103185807
Laat mij er lekker buiten. :{w
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_103187065
Volgens mij moet je bizar veel vliegen als je echt al je prive reizen vervolgens ook in First Class wilt doen. Als je met miles gaat boeken, is Business/First direct enorm duur. Volgens mij zit je dan met een retourtje Azie op 100,000 miles ofzo bij BA - en dat vergt behoorlijk wat vluchten om te verzamelen?

Voordelen zitten meer in toegang tot lounges en "gratis" upgrades, etc... Voor mij dan, misschien dat anderen de punten goed kunnen benutten.
pi_103188416
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:47 schreef static het volgende:
Laat mij er lekker buiten. :{w
Te laat: Na mijn vorige post ben ik waarschijnlijk ook al een static-kloon? _O-
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:47:40 #283
15080 static
pi_103188475
Rubje kennende wel ja. :+
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_103505295
Vraagje voor de kenners hier: ik heb een reservering van Liverpool naar Houston via Amsterdam; vlucht zou vertrekken vanuit Liverpool om 1035am. Vlucht is gecancelled en ik ben nu herboekt naar vetrektijd 6am. Ben hier niet erg blij mee maar KLM zegt dat ze hier niet voor compenseren omdat het meer dan twee weken van te voren is aangekondigd. Moet ik nu blijven doorzeuren of heb ik pech? Ik wil gewoon een voucher of iets dergelijks.
Jesus saves but death prevails.
pi_103505524
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:50 schreef Shivo het volgende:
Vraagje voor de kenners hier: ik heb een reservering van Liverpool naar Houston via Amsterdam; vlucht zou vertrekken vanuit Liverpool om 1035am. Vlucht is gecancelled en ik ben nu herboekt naar vetrektijd 6am. Ben hier niet erg blij mee maar KLM zegt dat ze hier niet voor compenseren omdat het meer dan twee weken van te voren is aangekondigd. Moet ik nu blijven doorzeuren of heb ik pech? Ik wil gewoon een voucher of iets dergelijks.
Als je niks beters te doen hebt door blijven zeuren, als je een leven hebt je bezig gaan houden met boeiendere zaken.

Je krijgt echt wel een voucher als je lang genoeg zeurt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_103506880
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je niks beters te doen hebt door blijven zeuren, als je een leven hebt je bezig gaan houden met boeiendere zaken.

Je krijgt echt wel een voucher als je lang genoeg zeurt
In deze situatie moet je echt heel lang zeuren...
pi_103509156
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:32 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Weet ik, maar voor mensen die graag gaan zeuren voor een voucher, is een voucher geven wel een goede oplossing. Het leidt zowel tot minder kosten als tot een betere werkomgeving voor de medewerkers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:30:06 #288
15080 static
pi_103509779
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:32 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Inderdaad. Vergeet het maar. KLM meldt het op tijd.
pi_103510059
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Weet ik, maar voor mensen die graag gaan zeuren voor een voucher, is een voucher geven wel een goede oplossing. Het leidt zowel tot minder kosten als tot een betere werkomgeving voor de medewerkers
Eens, maar zo denkt de KLM helaas niet.
pi_103510261
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:34 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Eens, maar zo denkt de KLM helaas niet.
Lang genoeg blijven bellen als een ex met borderline die niet weet wat over betekent
pi_103510943
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lang genoeg blijven bellen als een ex met borderline die niet weet wat over betekent
Zal best, maar dat duurt dus heel lang - zo lang ik al zei.
pi_103511518
Daarom zei ik ook meteen al dat als je een leven hebt je beter met nuttigere zaken kan bezig houden
pi_103531263
Dit topic gaat over Flequent Flyer Programs. Er is een apart topic voor Vragen over vliegen #20 (e-tickets, bagage, belasting etc)
pi_103531272
Bedankt voor de antwoorden. Het vervelende is dat je ook niet kunt zeggen 'dan vlieg ik maar geen KLM' aangezien er natuurlijk geen andere maatschappij diezelfde route vliegt.
Jesus saves but death prevails.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 07:51:57 #295
62913 Blik
The one and Only!
pi_103531827
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 04:17 schreef Shivo het volgende:
Bedankt voor de antwoorden. Het vervelende is dat je ook niet kunt zeggen 'dan vlieg ik maar geen KLM' aangezien er natuurlijk geen andere maatschappij diezelfde route vliegt.
Tuurlijk wel, alleen moet je dan wellicht vertrekken vanaf Dusseldorf of Brussel

maar back ontopic :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:01:33 #296
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_103533729
edit: vraag verplaatst :)

[ Bericht 66% gewijzigd door kwiwi op 25-10-2011 10:07:43 ]
pi_103533748
pi_103536276
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:37 schreef jaco het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het continu kan. Er zijn trouwens allerlei haken en ogen. Veel maatschappijen doen het nooit en weer andere maatschappijen gooien je meteen weer uit het programma als je de eerste 3 maanden niet (veel) met hen vliegt.

Als je er toch in wil duiken, dan is Flyertalk het aangewezen forum:
http://www.flyertalk.com/(...)h-master-thread.html
en ik dacht dat ik 'veel' bezig was met mn FF programma.

Zijn dit soort dingen last minute mogelijk? Dus maw, ik wil over 2 week naar 'xxx' met 'xxx' luchtvaartmaatschappij. Snel even status over laten zetten voor de boeking ?
pi_103536846
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:38 schreef wrmookniet het volgende:

[..]

Zijn dit soort dingen last minute mogelijk? Dus maw, ik wil over 2 week naar 'xxx' met 'xxx' luchtvaartmaatschappij. Snel even status over laten zetten voor de boeking ?
Het gaat niet altijd even snel, hoewel mijn ervaringen wel goed zijn. Dus last minute zou wellicht net lukken.
pi_103536856
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:38 schreef wrmookniet het volgende:

[..]

Sommige reizigers hebben het verzamelen van FF punten tot levensdoel verheven :)
Het forum Flyertalk is erg handig voor allerlei zeer specifieke vragen en tips.

quote:
Dat weet ik niet, maar ik heb het vermoeden dat dit langer duurt omdat er toch iemand naar jouw specifieke situatie zal moeten kijken.

Ik neem aan dat je jezelf in ieder geval hebt aangemeld voor het 'xxx' frequent flyer programma, dan zien ze straks tenminste die twee vluchten in je accountoverzicht en heb je meer kans dat ze geloven dat je veel met 'xxx' gaat vliegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')