Dat blijkt; een enkeltje AMS - SYD kost normaal ¤2058,- en nu ik m'n miles heb gebruikt kostte het me slechts ¤202,-quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:25 schreef Bajskorv het volgende:
Het megavoordeel van Flying Blue miles is dat je er goedkoop enkeltjes mee kan boeken. Normaal zijn enkele vluchten bij de KLM bizar duur, maar dat probleem heb je niet meer als je met miles boekt. Ik spendeer ze dus vooral aan enkele vluchten binnen Europa.
Okee...'static' kloon vertel eens. En wat levert dat jou nu in de praktijk op want met al dat *bling* gebeuren moet je wel heel goedkoop de wereld over reizen in de beste klassen vd vliegtuigen en resortsquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:54 schreef Drive-r het volgende:
Deze reeks toch nog maar even voortzetten. Ik ben altijd zo'n kneus die hier toch op let. Maar het levert dan ook echt wat op als je veel reist, dus zo vreemd is het ook weer niet. Net de Gold Club gehaald bij Hertz, dus dat is weer een gouden kaartje in de map. Inmiddels Gold bij British Airways, StarAlliance (BMI), Sixt, Hertz en Starwood (hotels).
Leuk om tips en trucks uit te wisselen, dankzij een oud topic heb ik gratis de Gold status bij BMI gekregen.
Frequent Flyer Programma's #2
Te laat: Na mijn vorige post ben ik waarschijnlijk ook al een static-kloon?quote:
Als je niks beters te doen hebt door blijven zeuren, als je een leven hebt je bezig gaan houden met boeiendere zaken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:50 schreef Shivo het volgende:
Vraagje voor de kenners hier: ik heb een reservering van Liverpool naar Houston via Amsterdam; vlucht zou vertrekken vanuit Liverpool om 1035am. Vlucht is gecancelled en ik ben nu herboekt naar vetrektijd 6am. Ben hier niet erg blij mee maar KLM zegt dat ze hier niet voor compenseren omdat het meer dan twee weken van te voren is aangekondigd. Moet ik nu blijven doorzeuren of heb ik pech? Ik wil gewoon een voucher of iets dergelijks.
In deze situatie moet je echt heel lang zeuren...quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je niks beters te doen hebt door blijven zeuren, als je een leven hebt je bezig gaan houden met boeiendere zaken.
Je krijgt echt wel een voucher als je lang genoeg zeurt
Weet ik, maar voor mensen die graag gaan zeuren voor een voucher, is een voucher geven wel een goede oplossing. Het leidt zowel tot minder kosten als tot een betere werkomgeving voor de medewerkersquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:32 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
In deze situatie moet je echt heel lang zeuren...
Inderdaad. Vergeet het maar. KLM meldt het op tijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:32 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
In deze situatie moet je echt heel lang zeuren...
Eens, maar zo denkt de KLM helaas niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor mensen die graag gaan zeuren voor een voucher, is een voucher geven wel een goede oplossing. Het leidt zowel tot minder kosten als tot een betere werkomgeving voor de medewerkers
Lang genoeg blijven bellen als een ex met borderline die niet weet wat over betekentquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Eens, maar zo denkt de KLM helaas niet.
Zal best, maar dat duurt dus heel lang - zo lang ik al zei.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lang genoeg blijven bellen als een ex met borderline die niet weet wat over betekent
Tuurlijk wel, alleen moet je dan wellicht vertrekken vanaf Dusseldorf of Brusselquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 04:17 schreef Shivo het volgende:
Bedankt voor de antwoorden. Het vervelende is dat je ook niet kunt zeggen 'dan vlieg ik maar geen KLM' aangezien er natuurlijk geen andere maatschappij diezelfde route vliegt.
en ik dacht dat ik 'veel' bezig was met mn FF programma.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:37 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het continu kan. Er zijn trouwens allerlei haken en ogen. Veel maatschappijen doen het nooit en weer andere maatschappijen gooien je meteen weer uit het programma als je de eerste 3 maanden niet (veel) met hen vliegt.
Als je er toch in wil duiken, dan is Flyertalk het aangewezen forum:
http://www.flyertalk.com/(...)h-master-thread.html
Het gaat niet altijd even snel, hoewel mijn ervaringen wel goed zijn. Dus last minute zou wellicht net lukken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:38 schreef wrmookniet het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik 'veel' bezig was met mn FF programma.
Zijn dit soort dingen last minute mogelijk? Dus maw, ik wil over 2 week naar 'xxx' met 'xxx' luchtvaartmaatschappij. Snel even status over laten zetten voor de boeking ?
Sommige reizigers hebben het verzamelen van FF punten tot levensdoel verhevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:38 schreef wrmookniet het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik 'veel' bezig was met mn FF programma.
Dat weet ik niet, maar ik heb het vermoeden dat dit langer duurt omdat er toch iemand naar jouw specifieke situatie zal moeten kijken.quote:Zijn dit soort dingen last minute mogelijk? Dus maw, ik wil over 2 week naar 'xxx' met 'xxx' luchtvaartmaatschappij. Snel even status over laten zetten voor de boeking ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |