Minimaalquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een vagina heeft 11 paardenkracht?
Ik vind het leuker IRL....dan kan men mij in de ogen kijken en zien dat ik het echt meen....quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:54 schreef Kally het volgende:
@ Teun ja ik moest er om lachen![]()
@ Marrije, heerlijk he en 62/68 is zo'n perfect maatje, dan zijn ze zo lekker mollig![]()
@ Laysa, wie begint?
Ja hey, ik kan jouw bier nu ook niet opdrinken hèquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind jou ook om te zoenen, maar ja, dat kan nu even niet hè
Ja daar zeg je weer zo watquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het leuker IRL....dan kan men mij in de ogen kijken en zien dat ik het echt meen....
Dat had je al gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, ik kan jouw bier nu ook niet opdrinken hè
Leuk ben ik he?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind jou ook om te zoenen, maar ja, dat kan nu even niet hè
Nah, je weet toch waar zijn huis woont.....quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, ik kan jouw bier nu ook niet opdrinken hè
Ow ja, dan krijgt de buurman toch de schuldquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, je weet toch waar zijn huis woont.....
En hij is zometeen niet thuis, kun je al zijn bier in je uppie opdrinken
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, je weet toch waar zijn huis woont.....
En hij is zometeen niet thuis, kun je al zijn bier in je uppie opdrinken
Dat was een grapje heurquote:
Oke ik ga weer denk ikquote:
Ja, als je het goed doet wel, dus de flesjes gewoon op het gras flikkeren ipv keurig in het krat zettenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, dan krijgt de buurman toch de schuld
Nou ja, die heeft ook echt wel leuke kanten hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja gaan wij mee, vindt zijn buuv leuk
Dat deed die andere gek (WJ) welquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als je het goed doet wel, dus de flesjes gewoon op het gras flikkeren ipv keurig in het krat zetten
kapot gooien op de oprit....nog geloofwaardigerquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als je het goed doet wel, dus de flesjes gewoon op het gras flikkeren ipv keurig in het krat zetten
Tegen de tijd dat hij hier is is het inmiddels dinsdag.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |