Minimaalquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een vagina heeft 11 paardenkracht?
Ik vind het leuker IRL....dan kan men mij in de ogen kijken en zien dat ik het echt meen....quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:54 schreef Kally het volgende:
@ Teun ja ik moest er om lachen![]()
@ Marrije, heerlijk he en 62/68 is zo'n perfect maatje, dan zijn ze zo lekker mollig![]()
@ Laysa, wie begint?
Ja hey, ik kan jouw bier nu ook niet opdrinken hèquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind jou ook om te zoenen, maar ja, dat kan nu even niet hè
Ja daar zeg je weer zo watquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het leuker IRL....dan kan men mij in de ogen kijken en zien dat ik het echt meen....
Dat had je al gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, ik kan jouw bier nu ook niet opdrinken hè
Leuk ben ik he?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind jou ook om te zoenen, maar ja, dat kan nu even niet hè
Nah, je weet toch waar zijn huis woont.....quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, ik kan jouw bier nu ook niet opdrinken hè
Ow ja, dan krijgt de buurman toch de schuldquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, je weet toch waar zijn huis woont.....
En hij is zometeen niet thuis, kun je al zijn bier in je uppie opdrinken
quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, je weet toch waar zijn huis woont.....
En hij is zometeen niet thuis, kun je al zijn bier in je uppie opdrinken
Dat was een grapje heurquote:
Oke ik ga weer denk ikquote:
Ja, als je het goed doet wel, dus de flesjes gewoon op het gras flikkeren ipv keurig in het krat zettenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, dan krijgt de buurman toch de schuld
Nou ja, die heeft ook echt wel leuke kanten hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja gaan wij mee, vindt zijn buuv leuk
Dat deed die andere gek (WJ) welquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als je het goed doet wel, dus de flesjes gewoon op het gras flikkeren ipv keurig in het krat zetten
kapot gooien op de oprit....nog geloofwaardigerquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als je het goed doet wel, dus de flesjes gewoon op het gras flikkeren ipv keurig in het krat zetten
Tegen de tijd dat hij hier is is het inmiddels dinsdag.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag geen leuke kantquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, die heeft ook echt wel leuke kanten hoor
Dr reet zeker?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, die heeft ook echt wel leuke kanten hoor
Zo bummer dat ik nog te ziek ben om de deur uit te gaan, en dat ik niet in Schubbekutteveen zit, anders was ik ook ff langsgekomenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja gaan wij mee, vindt zijn buuv leuk
Ach jij gunt die koe alsnog een vrije uitloop?...lief!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daarom kreeg ie dan ook een karbonade naar z'n face gegooid![]()
Jammer dat hij net op tijd bukte
Ben je ziek?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo bummer dat ik nog te ziek ben om de deur uit te gaan, en dat ik niet in Schubbekutteveen zit, anders was ik ook ff langsgekomen![]()
Om water te drinken uiteraard......... Bier is nu een no-go, maar goed, kan de rest met de trein komen
Nah, das niet leuk, das vervelend opruimen, flesjes op het gras geeft (in principe) geen scherven maar wel een zogenaamde "de buurman was here" boodschapquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
kapot gooien op de oprit....nog geloofwaardiger
Jij zat alleen maar naar mij te staren, verder zag je nietsquote:
Hij heeft wel snelle reflexen die WJquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ach jij gunt die koe alsnog een vrije uitloop?...lief!
het is dan ook niet voor de leuk, maar voor de geloofwaardigheidquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, das niet leuk, das vervelend opruimen, flesjes op het gras geeft (in principe) geen scherven maar wel een zogenaamde "de buurman was here" boodschap
Ja jij bent de oudste dan krijg je datquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij zat alleen maar naar mij te staren, verder zag je niets![]()
Nou ja, ok, toen Remlof en WJ kwamen was je aandacht opeens bij hen, dat is waar, overlopert
Sport zequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, nu ga ik toch echt sporten. Kusje voor iedereen![]()
Doei!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, gewoon een griepje..... al ruim een week inmiddels, en dat begint gruwelijk vervelend te worden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben je ziek?![]()
Hoe, wat ,waar? Gaat het wel goed buiten dat?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
het is dan ook niet voor de leuk, maar voor de geloofwaardigheid
Sport zequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
zoiets dacht ik ook, door het raam flikkeren die handelquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
kapot gooien op de oprit....nog geloofwaardiger
Ja, doe gelijk maar door het dichte raam, nog meer glas op het grasquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook, door het raam flikkeren die handel
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gewoon een griepje..... al ruim een week inmiddels, en dat begint gruwelijk vervelend te worden.
Het is nu natuurlijk ook niet ff te onderdrukken met ibu, en telkens aan de paracetamol lijkt me ook niet goed voor de baby, dus ik probeer zonder, maar ik word er niet vrolijk van.
Gisteren dacht ik weer redelijk fit te zijn, maar tegen de tijd dat ik bovenaan de zoldertrap stond om een was te vouwen was ik gelijk weer klaar met die gedachte![]()
Verder alles goed, de baby gaat volgens mij ook goed, ik voel regelmatig bewegen, en als ik op m'n ene zij wil gaan liggen dan krijg ik commentaar, om me vervolgens om te draaien en wederom commentaar te krijgen
Oh, en vrijdagavond zo hard gehoest dat ik volgens mij een rib gekneusd heb.... wat voor de baby iig al zo z'n voordelen lijkt te hebben, want dat beperkt mijn mogelijkheden om op die ene zij te liggen
He bah...niets zo vervelend dan een griepje wat je niet kan/mag bestrijden met de juiste middelen...Sterktequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gewoon een griepje..... al ruim een week inmiddels, en dat begint gruwelijk vervelend te worden.
Het is nu natuurlijk ook niet ff te onderdrukken met ibu, en telkens aan de paracetamol lijkt me ook niet goed voor de baby, dus ik probeer zonder, maar ik word er niet vrolijk van.
Gisteren dacht ik weer redelijk fit te zijn, maar tegen de tijd dat ik bovenaan de zoldertrap stond om een was te vouwen was ik gelijk weer klaar met die gedachte![]()
Verder alles goed, de baby gaat volgens mij ook goed, ik voel regelmatig bewegen, en als ik op m'n ene zij wil gaan liggen dan krijg ik commentaar, om me vervolgens om te draaien en wederom commentaar te krijgen
Oh, en vrijdagavond zo hard gehoest dat ik volgens mij een rib gekneusd heb.... wat voor de baby iig al zo z'n voordelen lijkt te hebben, want dat beperkt mijn mogelijkheden om op die ene zij te liggen
Thnx, vorig weekend wel paracetamol genomen, maar toen was het ook wel heel ernstig, zolang het sort of hanteerbaar is maar zonder...quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Er komen herinneringen terug![]()
Ik snap je ik slikte ook niks![]()
Beterschap
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, doe gelijk maar door het dichte raam, nog meer glas op het gras
aardappels (van die diepvriesdingen uit een zakje) bakken, bloemkool (ook uit de vriezer, met saus) en kabeljauw.quote:
Nee, en harde buiken.... ik sla het eten vandaag maar weer overquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
en beterschap, jee nog steeds niet beter dus
Ik was snipverkouden, maar dat trekt alweer een beetje bij. Merk dus wel dat mn weerstand nog niet optimaal is. Niet zo gek als je niet langer dan 3 uur achter elkaar slaaptquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en harde buiken.... ik sla het eten vandaag maar weer over
lekker tochquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
aardappels (van die diepvriesdingen uit een zakje) bakken, bloemkool (ook uit de vriezer, met saus) en kabeljauw.
Beetje vreemde combi, maar ik heb niet zoveel anders en nog geen zin in winkel.
Vast wel, maar ik kijk van de muziekzenders alleen 3voor12 en VH1 soms, de rest is aan mij echt niet besteed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben jullie TMF dance in je kabelpakket zitten? Wat een relaxte zender.
TMF stoort mij altijd. Wat een baggerzendersquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:
Op de een of andere manier stoort TMF bij mij altijd !
Tis een stoor zooi dusquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
TMF stoort mij altijd. Wat een baggerzenders
Ah zoals VH1 dus, alleen dan met muziek die mij niks zegtquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar TMF dance is zoals TMF ooit was, alleen maar vrolijke clips. Geen geouwehoer, geen programma's, weinig reclame.
Ow ja, zo'n 102 inch plasma staat ook al jaren bij de MediaMarkt in Arnhem voor 80K. Ben benieuwd of ze 'm hier ook hebben afgeprijstquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:52 schreef Gert het volgende:
Wat was het idioot druk in de stad zeg. Kopuh kopuh kopuh!
Bij de ingang van de mediamarkt staat een plasma TV met een diagonaal van 261 centimeter. Erbij een bordje: van ¤79.999 voor ¤24.999
Zouden er nou mensen zijn die denken: zoho, dá's een koopje, pak maar in!
mja... aan de andere kant: er zijn natuurlijk ook mensen die zo'n ding gewoon kunnen kopen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:03 schreef Dementor het volgende:
Ik heb altijd het idee dat ze zulke dingen neerzetten om volk te trekken en het ze geen ruk uitmaakt of ze het ding überhaupt ooit verkopen.
Precies! En dat heeft de MM er zelf niet voor betaald.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:03 schreef Dementor het volgende:
Ik heb altijd het idee dat ze zulke dingen neerzetten om volk te trekken en het ze geen ruk uitmaakt of ze het ding überhaupt ooit verkopen.
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat er nu een B&O TV bestaat ter waarde van 100.000 euro.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
mja... aan de andere kant: er zijn natuurlijk ook mensen die zo'n ding gewoon kunnen kopen.
Voor wie dat een half maandsalaris is!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
Wie koopt er nu een TV voor 80K? Of zelfs 25K?
Mensen met heel erg veel geld. voor wie zoiets een weekloon is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
Wie koopt er nu een TV voor 80K? Of zelfs 25K?
Dan nog haal je 'm vast niet bij MediaMarktquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor wie dat een half maandsalaris is!
Wat boeit het dan waar je P.A. dat laat halen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan nog haal je 'm vast niet bij MediaMarkt
Mjah, dat is ook weer zoquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat boeit het dan waar je P.A. dat laat halen?
jawel, had beetje kutdagen achter de rug, vraag me niet waarom want dat weet ik zelf ook niet, maar vandaag ging het weer lekker hier, en he he eindelijk is alles weer gewoon, school, de televisie en meer van dat soort dingen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Heksje, volgens mij ben je in goeie doen
Hihiquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:37 schreef remlof het volgende:
Hihi Heksie is blij omdat school weer is begonnen
Zoiets staat er ook echt. Oh nee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:44 schreef Toverheks het volgende:
wat staat er weer een ranzige TT, echt geen paard die aan mijn vagina mag komen hoor
Ze ziet dat er graag in joh.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets staat er ook echt. Oh nee.
Ik wil even niet weten wat en waarin.quote:
Jij denkt zo!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil even niet weten wat en waarin.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:58 schreef Toverheks het volgende:
ach Dementor, neem het leven niet zo zwaar, en nee ik zie niet overal alles in hoor, maar heb je de kans om me af te zeiken zal je het niet laten, weet wel dat je een hekel aan me hebt![]()
Dat zie je dan verkeerd want aan jou heb ik geen hekel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:58 schreef Toverheks het volgende:
ach Dementor, neem het leven niet zo zwaar, en nee ik zie niet overal alles in hoor, maar heb je de kans om me af te zeiken zal je het niet laten, weet wel dat je een hekel aan me hebt![]()
En dat noemen ze dan a joy forever.quote:
okequote:Op maandag 30 augustus 2010 19:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zie je dan verkeerd want aan jou heb ik geen hekel.
Hihi, je zei zuigenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:07 schreef Copycat het volgende:
Verkeerde conclusies trekken dan wel niet, maar zuigen des te harder.
laat Noek het maar niet lezen dat je de lady gestoord noemtquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:15 schreef Jian het volgende:
AMSTERDAM - Zangeres Lady Gaga is als de dood voor mobiele telefoons.
http://www.telegraaf.nl/p(...)lefoons__.html?p=4,1
Die gestoorde doos dinges, wordt steeds gekker
Ja, die zijn er wel degelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:52 schreef Gert het volgende:
Zouden er nou mensen zijn die denken: zoho, dá's een koopje, pak maar in!
Ik heb wel een hekel aan je toverheks! Met je bezem!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zie je dan verkeerd want aan jou heb ik geen hekel.
Die zien zoiets niet bij de mediamarktquote:
sssstquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat Noek het maar niet lezen dat je de lady gestoord noemt
Wel dus in het Alexandrium zijn er 5 verkochtquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die zien zoiets niet bij de mediamarkt
Zijn de salarissen bij Feijenoord zo hoog?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel dus in het Alexandrium zijn er 5 verkocht
bedrijvenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn de salarissen bij Feijenoord zo hoog?
Je vergist je Piet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die zien zoiets niet bij de mediamarkt
Ook particulierenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
bedrijven
En voor de 80K verkocht niet de afgeprijsde versie![]()
Omg, van 80K kan ik een jaar lang heel riant levenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
bedrijven
ik hou ook van jouquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb wel een hekel aan je toverheks! Met je bezem!
Dat zal best wel, ik weet alleen dat er toen 5 aan bedrijven waren verkocht, toen ik vroeg wie koopt dat dan?quote:
Wel 2 ook, waarschijnlijk 3quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, van 80K kan ik een jaar lang heel riant leven
Ik moet van minder een heel jaar levenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik stond ook in shockquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
ja natuurlijk valt dat tegen je bent toch vandaag ook weer aan het werk gegaan??? ja gewoon s`morgens sporten als je de kans ziet, dan is je lichaam nog soepelder dan sàvonds lijkt mij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, wat valt 's avonds sporten tegen als je 's morgens gewend bent. Ik ben totaal verrot en ik kon lang zoveel niet aan als anders
Ik met minder dan een derde daarvanquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet van minder een heel jaar leven
En zulksquote:80K lijkt veel, maar wat ik aan belasting betaal en vaste lasten!
Je mag in Nederland ook niets meer verdienen zonder dat deze politiestaat je het geld afhandig maakt! En al die allochtonen die komen hier en krijgen koffers geld toegeworpen terwijl ze op de knietjes op het schapenvel liggen te stinken! En dan hebben we het nog niet eens over ........![]()
Mijn ouwe lichaam wordt nooit meer soepel Heksjequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja natuurlijk valt dat tegen je bent toch vandaag ook weer aan het werk gegaan??? ja gewoon s`morgens sporten als je de kans ziet, dan is je lichaam nog soepelder dan sàvonds lijkt mij.
Nee dat geloof ik ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn ouwe lichaam wordt nooit meer soepel Heksje
blijven hopen Teun, je bent nog een jonge vent en echt volgend jaar ben je breed en atletischquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn ouwe lichaam wordt nooit meer soepel Heksje
Jan meer dan modaal!quote:
Jij geeft mij tenminste nog hoop, die Kally wrijft het er nog maar even in.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
blijven hopen Teun, je bent nog een jonge vent en echt volgend jaar ben je breed en atletisch
Henk en Ingrid die klagen dat ze in een politiestaat wonen terwijl ze met hun stem op de PVV ons land juist die kant opschoppen? Die Henk en Ingrid?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jan meer dan modaal!![]()
Das de rijkere overbuurman van Henk en Ingrid!
Dat is dan netto neem ik aanquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik met minder dan een derde daarvan
Kally is een zeikwijfquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij geeft mij tenminste nog hoop, die Kally wrijft het er nog maar even in.
Het bruto modale inkomen is volgens het CPB in 2010 ¤ 32.500 (vakantietoeslag meegerekend). Per maand is dat ¤ 2.508,- (bruto, exclusief 8% vakantietoeslag)quote:
Ik plaag je zo graagquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij geeft mij tenminste nog hoop, die Kally wrijft het er nog maar even in.
Doe je netjes.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kally is een zeikwijf![]()
hey kally lievje
En zo is het maar netquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef Toverheks het volgende:
weet je, of je nu onder modaal, boven modaal of erg rijk bent, wat zegt geld, als je maar gelukkig bent met wat je hebt, en ja ik weet het is een cliche maar zo voel ik dat, heb niet veel maar voel me rijk als ik zo mijn huisje inkijk.
Joh, ik ben 48 hè, tegen de tijd dat jij die leeftijd hebt zit je vast veel hoger. Desalniettemin klaag ik niet, gezien mijn mavo 4 zonder diplomaquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jongetjes plagen, kusjes vragen!
hoe weet je dat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
bedrijven
Die ja!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Henk en Ingrid die klagen dat ze in een politiestaat wonen terwijl ze met hun stem op de PVV ons land juist die kant opschoppen? Die Henk en Ingrid?
Ik ging een tv kopen, en vroeg het en nee loterijen weet ik nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
weet je dan ook toevallig of ze daar zoiets hebben als loterijen voor personeel?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef Toverheks het volgende:
weet je, of je nu onder modaal, boven modaal of erg rijk bent, wat zegt geld, als je maar gelukkig bent met wat je hebt, en ja ik weet het is een cliche maar zo voel ik dat, heb niet veel maar voel me rijk als ik zo mijn huisje inkijk.
Neuh moet je niet doen, ik zit op 2916 per maand, bruto.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, ik ben 48 hè, tegen de tijd dat jij die leeftijd hebt zit je vast veel hoger. Desalniettemin klaag ik niet, gezien mijn mavo 4 zonder diploma
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ieuw...dat krijg je dr van als je almaar rond sext
Bij mij varieert het nogal. Het ligt eraan hoe vaak ik een omaatje zie pinnen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh moet je niet doen, ik zit op 2916 per maand, bruto.
Niet grappigquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij mij varieert het nogal. Het ligt eraan hoe vaak ik een omaatje zie pinnen.
Ah, op die manier.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ging een tv kopen, en vroeg het en nee loterijen weet ik niet
Maar jij hebt denk ik een OV kaart van de toko? Ik krijg bijvoorbeeld bijna geen reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer. Daarnaast ben jij ook nog hartstikke jong en groei je vast nog door. Ik heb dat geld ook echt nodig, hou serieus niet veel tot niets over.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh moet je niet doen, ik zit op 2916 per maand, bruto.
Ik snap hetquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Ja mijn interesse was even geprikkeld.
[TK] Nieuw in doos: Toshiba 32AV703
Mijn inkomen ook niet.quote:
Ik heb wel een volledige reiskostenvergoeding ja, ik kan alles declareren. Maar toch hou ik, tenminste met mijn leefstijl, echt nauwelijks iets over om te sparen ofzo. Een huishouden alleen is nogal duur, as you knowquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar jij hebt denk ik een OV kaart van de toko? Ik krijg bijvoorbeeld bijna geen reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer. Daarnaast ben jij ook nog hartstikke jong en groei je vast nog door. Ik heb dat geld ook echt nodig, hou serieus niet veel tot niets over.
Heerlijk he nieuwe spulletjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
en ik ga lekker een nieuwe bank kopen, een witte van de Ikea, een gewone hoor ben met stoel en 3 zits 500 kwijt, en wie er komt moet op de keukenstoel want stel je voor me nieuwe bank wordt vies, ohhhhh weet nu al dat ik spijt krijg maar toch ik wil hem hebbenen mijn ene muur wordt ajaxrood en de rest wit en heb leuke hangplanken bij de lidl gekocht vandaag ben zo super gelukkig en verleden week nieuwe computer, kijk daar wordt ik nou gelukkig van
Je kunt niet bijklussen vanwege lichamelijk ongemak?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn inkomen ook niet.![]()
Probeer jij er maar eens van te leven en kom je dan maar weer melden!
Als je spaart binnen je hypotheek hoef je 't daarnaast niet meer te doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
Ik heb wel een volledige reiskostenvergoeding ja, ik kan alles declareren. Maar toch hou ik, tenminste met mijn leefstijl, echt nauwelijks iets over om te sparen ofzo. Een huishouden alleen is nogal duur, as you know
Met 2 kindjes erbij ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb wel een volledige reiskostenvergoeding ja, ik kan alles declareren. Maar toch hou ik, tenminste met mijn leefstijl, echt nauwelijks iets over om te sparen ofzo. Een huishouden alleen is nogal duur, as you know
Ik huur. Daardoor heb ik dan wel weer geen kosten aan onderhoud van m'n huis.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je spaart binnen je hypotheek hoef je 't daarnaast niet meer te doen.
Alleen wonen is hartstikke duur, vooral als je wat gemakzuchtig bent, een werkster neemt en gewoon dat koopt wat je lekker vindt bij de Supermarkt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Vier kinderen uit een gezin komen om in vriezer
Uitgegeven: 30 augustus 2010 20:56
Laatst gewijzigd: 30 augustus 2010 20:56
ANKARA - Vier kinderen van een herder in het centrum van Turkije zijn dood aangetroffen in een vriezer. De kinderen gingen na het ontbijt spelen en kropen in de vriezer van een huis waar niemand woonde.
Als ik zou kunnen klussen dan had ik wel ergens gewerkt voor een normaal salaris. Als ik klaar ben met mijn studie? Dan ben ik de meest hoogopgeleide persoon van de hele straat waarschijnlijk en tevens de armste. Dan houd ik dit inkomen tot dat ik dood ga. Over een gat in mijn pensioen hoef ik niet wakker te liggen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt niet bijklussen vanwege lichamelijk ongemak?
Hoe ga je dat dan strakkies doen als je klaar met je studie bent?
Ja? Ga het maar eens uitrekenenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:
Een huishouden is zeker duur....jullie hebben zat
Lieve schat...ik heb nog minder dan niets....heb ook een auto want ik moet toch naar het ziekenhuis komen...kan niet zo op mn fietsje stappen en zoveel scheelt het tegenwoordig niet om alle supermarkten af te gaan....ook ik heb gewoon mn vaste lasten en aan het eind van de maand hou ik niets over ...meestal nog minder dan niets.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja? Ga het maar eens uitrekenen
Die auto, minder tijd om te zoeken naar goedkope boodschappen, totaal geen toeslagen, etc.
Haal dat maar eens van het salaris af en dan praten we weer
Ja, en op zo'n manier dat ieder kind 't kan overkomen. Beetje bluffen, kom we gaan ff in de vriezer zitten, jij ook, jij ook, mietje! Hups, zitten ze met z'n 4enquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan breekt mn hart he, in 1 x je vier kinderen kwijt zijn
quote:
Er was onlangs een aardig topic over op Fok! dacht ik. Met alle toeslagen kwam die tante daar op ongeveer ¤ 1.700,- netto.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lieve schat...ik heb nog minder dan niets....heb ook een auto want ik moet toch naar het ziekenhuis komen...kan niet zo op mn fietsje stappen en zoveel scheelt het tegenwoordig niet om alle supermarkten af te gaan....ook ik heb gewoon mn vaste lasten en aan het eind van de maand hou ik niets over ...meestal nog minder dan niets.
Je hebt het zwaar teun echt zwaar! Hoe krijg je toch elke avond al die kindermondjes gevoed met een habbekrats en een grijpstuiver?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja? Ga het maar eens uitrekenen
Die auto, minder tijd om te zoeken naar goedkope boodschappen, totaal geen toeslagen, etc.
Haal dat maar eens van het salaris af en dan praten we weer
je hebt geen idee teun....daar zat vast dan ook kinderbijslag bij....je hoort me ook niet klagen want het is gewoon zoals het is...quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er was onlangs een aardig topic over op Fok! dacht ik. Met alle toeslagen kwam die tante daar op ongeveer ¤ 1.700,- netto.
Huursubsidie, zorgtoeslag, etc.
Je leeft naar wat je hebtquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar teun echt zwaar! Hoe krijg je toch elke avond al die kindermondjes gevoed met een habbekrats en een grijpstuiver?
Ik eet en drink er goed van, maar ik kan nauwelijks tot niet reserveren voor een andere auto strakkies. En die heb ik wel nodig om te kunnen werken, dus ik heb het inderdaad zwaar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar teun echt zwaar! Hoe krijg je toch elke avond al die kindermondjes gevoed met een habbekrats en een grijpstuiver?
Dat doe je dan zelf, dat zijn je eigen keuzesquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik eet en drink er goed van, maar ik kan nauwelijks tot niet reserveren voor een andere auto strakkies. En die heb ik wel nodig om te kunnen werken, dus ik heb het inderdaad zwaar.
Zelfs met die toeslagen halen we het niet eens. Zonder hulp van ouders zouden we in het rijtje bij de voedselbank staan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Je leeft naar wat je hebt![]()
Maar ik weet wel dat ik zonder die toeslagen het erg moeilijk zou hebben
Mij hoef je niks uit te leggen, ik weet hetquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs met die toeslagen halen we het niet eens. Zonder hulp van ouders zouden we in het rijtje bij de voedselbank staan.
Laysa heeft nog een auto voor de deur staan hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs met die toeslagen halen we het niet eens. Zonder hulp van ouders zouden we in het rijtje bij de voedselbank staan.
Die door mn moeder dus betaald wordt Teunquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laysa heeft nog een auto voor de deur staan hoor
Niet oordelen Teun voor je weet hoe het zitquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Echt onzin, ik zou op twee dingen echt kunnen besparen, de werkster en roken. Maar hey, mag ik mijzelf wat luxe veroorloven bij een full-time baan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat doe je dan zelf, dat zijn je eigen keuzes
Die is betaald door haar ex-man en verzekerd door haar moeder!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
dus datquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet oordelen Teun voor je weet hoe het zit
Vertel dat tegen jezelf of tegen die Kardinaal die ongeveer zeggen dat ik in weelde zou moeten kunnen levenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet oordelen Teun voor je weet hoe het zit
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vertel dat tegen jezelf of tegen die Kardinaal die ongeveer zeggen dat ik in weelde zou moeten kunnen leven
Ja van mij wel maar dat is toch nog steeds je eigen keuze of zie ik dat nu verkeerd?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Echt onzin, ik zou op twee dingen echt kunnen besparen, de werkster en roken. Maar hey, mag ik mijzelf wat luxe veroorloven bij een full-time baan?
Jep, zoals jij hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die is betaald door haar ex-man en verzekerd door haar moeder!![]()
Ik hoor al dat je weet waar het over hebt!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij in weelde zou moeten kunnen leven?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vertel dat tegen jezelf of tegen die Kardinaal die ongeveer zeggen dat ik in weelde zou moeten kunnen leven
Ik vind dat iedereen normaal moet kunnen leven, ook als je ziek bent of geen werk kunt vinden. Maar ik vind tevens dat iemand die een volledige baan heeft heel veel meer zou moeten hebben dan iemand met een uitkering. En dat is hier niet het geval. Modaal ligt tegenwoordig al aan de subsidie- of toeslagenkraan,quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja van mij wel maar dat is toch nog steeds je eigen keuze of zie ik dat nu verkeerd?
Ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt, iedereen moet goed kunnen leven en wat geld hebben voor ook de leuke dingen ja, maar helaas is dat niet zoquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen normaal moet kunnen leven, ook als je ziek bent of geen werk kunt vinden. Maar ik vind tevens dat iemand die een volledige baan heeft heel veel meer zou moeten hebben dan iemand met een uitkering. En dat is hier niet het geval. Modaal ligt tegenwoordig al aan de subsidie- of toeslagenkraan,
Daarnaast vind ik het ronduit belachelijk dat ik met mijn salaris niet eens genoeg meer kan overhouden om te sparen voor gereedschap om naar het werk te komen. En nee, met openbaar vervoer lukt dat simpelweg niet.
ja, incl voor 3 kinderen kinderbijslag en in de berekening waren ze gemakshalve maar even vergeten dat de kindertoeslag verrekend wordt met bijstand. Geeft verder niet als men slordig berekent, maar tel bij ieder ander inkomen dan ook even vaksntiegeld en de teruggave hypotheekrente op voor er geroepen wordt dat het allemaal makkelijk uitkan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er was onlangs een aardig topic over op Fok! dacht ik. Met alle toeslagen kwam die tante daar op ongeveer ¤ 1.700,- netto.
Huursubsidie, zorgtoeslag, etc.
De kardinaal sneert dat ik het zwaar heb, jij verteld dat het een keuze van mij betreft. M.a.w., het zou heel anders kunnen als ik anders zou kiezen. En dat is toch echt niet waar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij in weelde zou moeten kunnen leven?
Alleen ik doe met 3 personen met een stuk minder dan jij, dat is wat ik zeg, en zelfs ik heb het redelijk goed.
Niemand sneert tegen je teun...er wordt enkel gezegd dat je het zo slecht niet hebt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De kardinaal sneert dat ik het zwaar heb, jij verteld dat het een keuze van mij betreft. M.a.w., het zou heel anders kunnen als ik anders zou kiezen. En dat is toch echt niet waar.
Ik wil heus niet klagen, ik eet en drink goed, woon leuk (edoch illegaal), ben kerngezond, maar ik doe absoluut geen gekke dingen en toch hou ik niets tot weinig over.
Ik bedoel het niet zo zwart wit als jij zegt, maar goed over 1 ding zijn we het allemaal eens het leven is gewoon fucking duurquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De kardinaal sneert dat ik het zwaar heb, jij verteld dat het een keuze van mij betreft. M.a.w., het zou heel anders kunnen als ik anders zou kiezen. En dat is toch echt niet waar.
Ik wil heus niet klagen, ik eet en drink goed, woon leuk (edoch illegaal), ben kerngezond, maar ik doe absoluut geen gekke dingen en toch hou ik niets tot weinig over.
Je doet aan fraude of illegale praktijken? Tja, zo kan ik ook geld overhouden!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet oordelen voor je de feiten kent hèquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je doet aan fraude of illegale praktijken? Tja, zo kan ik ook geld overhouden!
Lees gewoon eens even het citaat of de uitspraak van Teun zelf? Het staat er zwart op wit?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet oordelen voor je de feiten kent hè
Dit slaat ook nergens op, hij betaalt gewoon voor zijn huis iedere maandquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De ontbossing van de Veluwe door illegale houtkap ........ Teunquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Als je betaalt voor iets illegaals is het ineens legaal? Als ik bonnetje vraag voordat ik een wapen kopen dan is het ineens wel in orde?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit slaat ook nergens op, hij betaalt gewoon voor zijn huis iedere maand
Vakantiepark, oogluikend toegestaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Als je betaalt voor iets illegaals is het ineens legaal? Als ik bonnetje vraag voordat ik een wapen kopen dan is het ineens wel in orde?
Het gaat toch om het geld dat uitgegeven wordt en niet waar het geld aan uitgegeven wordt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Als je betaalt voor iets illegaals is het ineens legaal? Als ik bonnetje vraag voordat ik een wapen kopen dan is het ineens wel in orde?
Nou dat weet ik zonet nog niet, zo goedkoop is dat ook allemaal niet meerquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat toch om het geld dat uitgegeven wordt en niet waar het geld aan uitgegeven wordt.
Al denk ik wel dat de woonlasten van Teun een stuk lager zijn doordat hij in een recreatiewoning woont.
Correct me if I'm wrong.
Gedoogd waar je dus toegewezen kan krijgen of niet. Zo ja, dan is het toch in dat geval legaal zo niet dan is het illegaal.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Vakantiepark, oogluikend toegestaan
Volgens mij wel en zijn ze daarom tegen permanente bewoning.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat toch om het geld dat uitgegeven wordt en niet waar het geld aan uitgegeven wordt.
Al denk ik wel dat de woonlasten van Teun een stuk lager zijn doordat hij in een recreatiewoning woont.
Correct me if I'm wrong.
Maar dat neemt niet weg dat hij er toch iedere maand zijn lasten van heeft, illegaal of niet en als hij eraf gepleurd wordt ook nog andere lasten krijgtquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gedoogd waar je dus toegewezen kan krijgen of niet. Zo ja, dan is het toch in dat geval legaal zo niet dan is het illegaal.
[..]
Volgens mij wel en zijn ze daarom tegen permanente bewoning.
Ook datquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Het zal me sowieso een rotzorg zijn of Teun wel of niet legaal woont
Het zal me een rotzorg zijn wie wat verdient en wat hij/zij ermee doetquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Het zal me sowieso een rotzorg zijn of Teun wel of niet legaal woont
quote:
Die is nog beter jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn wie wat verdient en wat hij/zij ermee doet
Dat ook natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn wie wat verdient en wat hij/zij ermee doet
Tja, ik weet het niet. Het is net zoiets als een ander adres opgeven om extra studiefinanciering te krijgen vind ik!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat hij er toch iedere maand zijn lasten van heeft, illegaal of niet en als hij eraf gepleurd wordt ook nog andere lasten krijgt
Nee, dan komt Teun hier janken dat hij eraf geschopt wordtquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Het is net zoiets als een ander adres opgeven om extra studiefinanciering te krijgen vind ik!
Maar ja, ik neem aan dat als je daar gaat wonen en je weet dat het illegaal is je ook er vanuit mag gaan dat je eraf wordt gemikt.
Whut?....reclamequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
O ja, ik heb er een kind bij, een meisje
Mijn zoon heeft een vriendinnetje en ze vindt het hier volgens mij gezelliger dan thuis want ze eet hier 's avonds vaker wel dan niet.quote:
Of jij kookt gewoon erg lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft een vriendinnetje en ze vindt het hier volgens mij gezelliger dan thuis want ze eet hier 's avonds vaker wel dan niet.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft een vriendinnetje en ze vindt het hier volgens mij gezelliger dan thuis want ze eet hier 's avonds vaker wel dan niet.
Tis gewoon gezellig in huize duckquote:
Dat ook natuurlijk, allemaal duckies en kittiesquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Tis gewoon gezellig in huize duck
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Tis gewoon gezellig in huize duck
Mijn kitties worden al zo groot en ze zijn zo leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, allemaal duckies en kitties
Werkelijk de arrogantie van deze post !!!! Wat weet jij nou ??? Niks helemaal niks. Houwen zo.quote:O maandag 30 augustus 2010 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fann komt nooit meer terug, Soury en Coos ook niet![]()
Ja...Ik snap dat niet dat ouders dat doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk.
Maar afgelopen zaterdagavond mocht ze er thuis niet meer in, omdat mam geen zin had te wachten en dus de boel op het nachtslot had gegooid. Eigenlijk heel zielig dus.
Bertje Maradona, ja ja ik weet het denk dat ik nu al spijt krijg van een hagel witte bankquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef Marrije het volgende:
Een witte bank. Hoe gaat dat met Jaap en. . .hoe heet je hond ook al weer?
Lief he, ik heb haar laten helpen, was iedere 2 weken krols, en ze is nu echt een kroelerd gewordenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kitties worden al zo groot en ze zijn zo leuk
Deze deed het hem hèquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Werkelijk de arrogantie van deze post !!!! Wat weet jij nou ??? Niks helemaal niks. Houwen zo.
Ja triest hè, het gebeurt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...Ik snap dat niet dat ouders dat doen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het programma der programma's op 6, nu.
Je had er toch 2? Hoefde die andere niet geholpen te worden dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Lief he, ik heb haar laten helpen, was iedere 2 weken krols, en ze is nu echt een kroelerd geworden
Ja hem had ik al eerder laten helpen, en ik dacht dat dat wel voldoende zou zijn maar het was zo zielig voor haar, ze werd ook mager maar trekt nu weer helemaal bijquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had er toch 2? Hoefde die andere niet geholpen te worden dan?
Tom en Fox zijn ook van die kroelerds
Dan heeft ze er flink veel last van gehad, dit is dan wel beter zoquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hem had ik al eerder laten helpen, en ik dacht dat dat wel voldoende zou zijn maar het was zo zielig voor haar, ze werd ook mager maar trekt nu weer helemaal bij
Tataquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik duik zo de douche in en dan nog wat lezen op bed
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik duik zo de douche in en dan nog wat lezen op bed
Het begint nu leuk te worden jaquote:
HEt had zo een DGK fan kunnen zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het begint nu leuk te worden ja.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga nog even Benidorm Bastards kijken
Het achterlangs gelul doet me niksquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze deed het hem hè [ afbeelding ]
Ik schakel net in, waarom zijn deze "vrouwen" zo teleurgesteld?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die beteuterde gezichtjes op de eerste rij!!!! Ga dan niet, muts
.
Ik lach me rot hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik schakel net in, waarom zijn deze "vrouwen" zo teleurgesteld?
Gewoon ook jánken hè!
BZN is uit elkaar, en nu is Jan met Annie ipv Carola. Nou daaromquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
Ik schakel net in, waarom zijn deze "vrouwen" zo teleurgesteld?
Gewoon ook jánken hè!
ohh je zal toch maar getrouwd wezen met zo een vrouw die het zo een schande vind Annie en jan weer bij elkaar, lig gestrekt, en ja ik vind annie haar stem een stuk beter dan Carola, wanneer mag ik ook op tvquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
BZN is uit elkaar, en nu is Jan met Annie ipv Carola. Nou daarom.
Het "oude" koppel dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
BZN is uit elkaar, en nu is Jan met Annie ipv Carola. Nou daarom.
Houdt ze in de gaten! Je weet nooit!quote:
Die fans zijn niet helemaal joppie toppie heb ik het idee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het "oude" koppel dus.
Dat zouden fans van een heleboel andere bands juist gewéldig vinden.
Maar ja, haar stem hè, volgens de fans. "Vuls te schel!"
Dit is seizoen II al, seizoen I is net zo erg met oa K3, Thomas Bergequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef Gert het volgende:
Wat pijnlijk genant
Er zit ook geen gewoon hoofd bij, er mankeert ze allemaal iets.
Ja daar heb ik er een stel van gezien.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit is seizoen II al, seizoen I is net zo erg met oa K3, Thomas Berge.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit is seizoen II al, seizoen I is net zo erg met oa K3, Thomas Berge.
Eigenlijk is 't wel zielig, want die miste ook ergens een paar chromosomen.quote:
Maar goed dat ik altijd WD40 in de auto heb liggen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:31 schreef Laysa het volgende:
ik mis het.......omdat de voordeur niet meer sloot....Kudt
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar goed dat ik altijd WD40 in de auto heb liggen!
Dat was toch met een volwassen vrouw die nog onder een K3-dekbed sliep enzo?quote:
Al die fan'squote:Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eigenlijk is 't wel zielig, want die miste ook ergens een paar chromosomen.
En voor kindertjes stond mee te dansen, en die kinderen zagen niks. Vervolgens ging ze bloedserieus de discussie met ouders aan, "ja ik wil 't ook kunnen zienquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was toch met een volwassen vrouw die nog onder een K3-dekbed sliep enzo?
Die andere had er gelukkig een paar teveel! Misschien kunnen ze middelen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eigenlijk is 't wel zielig, want die miste ook ergens een paar chromosomen.
Ze was wel ouder dan 18 ja....en die kleine kindjes maar weg duwenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was toch met een volwassen vrouw die nog onder een K3-dekbed sliep enzo?
Ja, stuk voor stukquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef Gert het volgende:
Wat pijnlijk genant
Er zit ook geen gewoon hoofd bij, er mankeert ze allemaal iets.
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En voor kindertjes stond mee te dansen, en die kinderen zagen niks. Vervolgens ging ze bloedserieus de discussie met ouders aan, "ja ik wil 't ook kunnen zien!"
Ja, ze wilde vooraan staan he, maakte niet uit hoequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze was wel ouder dan 18 ja....en die kleine kindjes maar weg duwen
Kom op die zijn echt niet 100....dat maakt het dan ook gewoon weer zo leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja![]()
Het is soms echt op het randje, dit programma.