Ja, CMD (Interactieve Media) aan de HvA. Ik las wat posts op vorige pagina over de keuze tussen MIC en CMD, vandaar mijn post.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:48 schreef Toad het volgende:
CMD aan de Hva? In Utrecht bedoel je? Of heb je het over MIC?
CMD wel, MIC niet. Daar wordt het alleen aangeraden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef Roces18 het volgende:
Was er voor CMD op de HVA nog geen laptops verplicht dan? Lijkt me toch wel een must-have
Ach die scholen hebben altijd wat te zeiken, gewoon zelf weten welke laptop je koopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:40 schreef Markaanuit het volgende:
afgeraden om een apple laptop te kopen..
zit ik dan met mijn macbookpro. Ik echt geen andere kopen
Ik heb ook een macbook. ze motten niet zeiken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:40 schreef Markaanuit het volgende:
afgeraden om een apple laptop te kopen..
zit ik dan met mijn macbookpro. Ik echt geen andere kopen
Verklaar u nader?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Alles bij elkaar blij dat ik in mijn laatste jaar begin en dus vrijwel niet meer op school zal zijn. De populariteit van de opleiding heeft duidelijk z'n weerslag gehad op de regeltjes, sfeer en roostermakers.
Misschien. Het is wel handig. Al vraag ik me wel af in hoeverre je zo'n ding op school nodig hebt, maar dat terzijde. Je doet wel een mediastudie dus is het wel belangrijk bij de tijd te blijven. Daarbij vraag ik me af, welk huishouden heeft tegenwoordig nou geen laptop?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:39 schreef Toad het volgende:
Dat laptopgedoe is toch wel een mooi voorbeeld.
Drukte zorgt voor grote klassen en roosters waarbij menig gatenkaas verbleekt. Even koffie halen voor de les is er niet meer bij, de koffiebar kampt met lange wachtrijen. Een document uitprinten? Trek er maar een uurtje extra voor uit want de computerlokalen zitten stampvol en de printers weigeren nogal eens dienst en zijn traag. En nu die belachelijke regels wat betreft laptops. Voor de rest een hele leuke opleiding hoor, maar dreigt een beetje onder te gaan door eigen succes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |