Ik zit nu in m'n propedeusejaar en ben net een week of 2 19.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef Nienieee het volgende:
Hoiiiiiiiiiii
ik heb een vraagje
ik ga met mijn huidige studie stoppen (ik doe nu universiteit), maar vind het totaal niks.
heb me al georiënteerd in nieuwe studies voor volgend jaar, deze lijkt me erg leuk!
maar dan ben ik inmiddels 19 als ik aan deze opleiding begin, hoe zit het met de mensen op deze school?
zijn het echt allemaal mensen van 17 die net van de havo afkomen of ook wat oudere mensen?
thanks for the information:)
Wat ga jij doen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vanavond inschrijven voor de minors trouwens! Niet vergeten !(enkel derde- en vierdejaars)
Want? Er is wel een verschil tussen MEM en MIC.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef Mandal het volgende:
Is jullie diploma net zo veel waard als bij jullie InHolland collega's?
MEM en MIC kent zéér weinig raakvlakken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef Mandal het volgende:
Is jullie diploma net zo veel waard als bij jullie InHolland collega's?
Hoogstwaarschijnlijk Schrijven en redigeren!quote:
Je wilt wel graag de journalistiek in?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De afstudeerrichting N&M geloof ik wel, mijn afstudeerrichting (Media, marketing publishing) helaas een stuk minder. Verkeerd gekozen.
Ah, ik snap je keuze, gezien je andere posts.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk Schrijven en redigeren!
Vergeet niet dat je na het basisjaar al een specifieke kant moet kiezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Nienieee het volgende:
oke bedankt Tonio-mcdo, nee idd MEM lijkt me te specifiek waar je vrij weinig mee kunt en het heel moeilijk is om aan een baan te komen. MIC lijkt me toch iets breder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |