Wat moeten jullie doen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:47 schreef Lymo het volgende:
En de eerste uit ons groepje is gestopt met de opleiding..
Vind het wel een aardig leuk project. Lijkt me dat het leuker is dan de opdracht van voorgaande jaren.
Ben er net mee begonnen, ben wel benieuwd eigenlijk. Slechter dan mijn project op m'n andere opleiding kan bijna nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Voedingscentrum project.![]()
Jammer dat ze dit jaar met dat project beginnen, is veruit het minst leuke project van het jaar. Mensen die overwegen te stoppen met de studie zullen door dit project alleen maar meer gesterkt worden in die gedachte.
* Tonio-mcdo slechte herinneringen aan project heeft.
Hoho. Het magazine bestaat maar uit 2 spreads hequote:Op zondag 12 september 2010 20:15 schreef Lymo het volgende:
Een lifestyle magazine bedenken voor jongeren tussen de 18 en 24 jaar. Om ze bewuster te maken van een gezonde levenstijl.
Het klinkt dit jaar al een heel stuk leuker dan toen ik het (twee jaar geleden inmiddels) moest doen. Toen ging het over het goede voorbeeld dat vaders (on)bewust aan hun kinderen geven. Je moest toen op eigen houtje een groepsgesprek met een aantal vaders opzetten vol met saaie discussies. Dit moest toen gefilmd en volledig uitgeschreven worden. Braakneigingen komen opzetten als ik er alleen al aan denk.quote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ben er net mee begonnen, ben wel benieuwd eigenlijk. Slechter dan mijn project op m'n andere opleiding kan bijna niet.
Oja. Mag ik in de OP? Ik ben Propedeuse student.
Is dit serieus?quote:Informatie&Media
Een manager Informatie & Media heeft de Da Vinci Code in no-time opgelost. Je bent onderzoeker, je gaat tot de grens en soms erover op zoek naar het juiste antwoord. Je bent vernieuwend en creatief. Je verbaast vriend en vijand: jouw informatie maakt bedrijven sterk.
Na je studie ben je overal welkom: bij internetbedrijven, reclamebureaus, multinationals of de overheid. Het draait immers om informatie, jouw product als informatiemanager, internetsearcher of documentalist. Of het nu tekst, beeld of geluid is; jij vindt er je weg. Je maakt maatwerk informatiesystemen, afgestemd op de klantwens. Je bent een kennis-schatbewaarder. En zonder schatbewaarder zijn bedrijven snel bankroet!
Ik doelde meer op het feit dat deze opleiding zichzelf uberhaupt als schatkistbewaarder presenteert.quote:Op zondag 26 september 2010 16:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Met flink overdrijven wellicht, het is bekend dat verschillende profielen elkaar al jaren proberen af te troeven.
We doen nu "De smaak van de stad". We ontwikkelen een krantenbijlage en een website voor Amsterdamse jongeren.quote:Op zondag 26 september 2010 18:40 schreef Toad het volgende:
welk project doe je? wij hadden 7 mensen toen ofzo, maar de klas was ook kleiner...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |