abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101171659
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:17 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Dat is wel echt qut inderdaad. Hoe lang dat opmaken elke keer duurt aan het eind van een project. :')_
Dat is dus echt zoiets waar ik lekker in ga falen. :'(
Het maakte haar niets uit dat het regende. "Het meeste valt er toch naast" zei ze. ~
pi_101174045
En trouwens, voor de mede eerstejaars, ik zit in klas 119D. :) Jullie?
Het maakte haar niets uit dat het regende. "Het meeste valt er toch naast" zei ze. ~
pi_101208618
Ik snap eerlijk gezegd nooit zo goed waarom zoveel mensen problemen hebben met die huisstijl. Je kunt vanaf zo'n schoolpc een wordsjabloontje halen, die op je eigen pc/laptop zetten en daar gewoon alles in tikken wat je maakt, dan staat het meteen in de huisstijl. :)
''Going mental on the Wabbu''
pi_101209707
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:07 schreef Beady3 het volgende:
En trouwens, voor de mede eerstejaars, ik zit in klas 119D. :) Jullie?
110D! lijkt me grappig om fokkers in je toekomstige klas te hebben haha
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_101209772
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:33 schreef Together-Alone het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd nooit zo goed waarom zoveel mensen problemen hebben met die huisstijl. Je kunt vanaf zo'n schoolpc een wordsjabloontje halen, die op je eigen pc/laptop zetten en daar gewoon alles in tikken wat je maakt, dan staat het meteen in de huisstijl. :)
Hoooo eens! Doe je dat voor mij? :D
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_101211066
quote:
Hetzelfde bestand staat ook gewoon op intranet.

De NM introductie gister was trouwens leuk. Leuke groep en een goede tutor. :D
pi_101217410
Wat hebben jullie gedaan? En wie is je tutor (initialen zijn genoeg ;) )?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:58:17 #258
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101218243
quote:
Ja, en dan ga je die bestanden (want je maakt een project niet alleen) samenvoegen en dan klopt er geen zak meer van. Alles fout uitgelijnd en dat soort dingen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_101218289
Gewoon de gebruikelijke intropraatjes en kennismaking in Podium Mozaïek in Bos en Lommer. Daarnaast moesten we een audiowandeling door de chassebuurt maken, maar heeeeel per ongeluk belanden we op het Rembrandtplein. :P Daarna was nog een nieuwsquiz, maar daar ben ik niet meer heen geweest.

De dag was dus niet zo bijzonder, maar de mensen en Nieuws & Media zelf zijn wel leuk.
pi_101218352
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ja, en dan ga je die bestanden (want je maakt een project niet alleen) samenvoegen en dan klopt er geen zak meer van. Alles fout uitgelijnd en dat soort dingen.
Iedereen moet gewoon alles met zo min mogelijk opmaak aanleveren. Dan voorkom je die problemen met samenvoegen en kan je het daarna in een keer goed doen.
pi_101218798
quote:
De automatische inhoudsopgave moest ik altijd van huilen. :'(
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:24:38 #262
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101219363
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

De automatische inhoudsopgave moest ik altijd van huilen. :'(
Ah dat werkt hier juist wel aardig.
pi_101223388
Antwerpen was lichtelijk faal
Flaming hot
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:47:49 #264
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101223771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Antwerpen was lichtelijk faal
Erheen gaan. :')
pi_101223964
Anders punt minder voor slb
Flaming hot
pi_101300868
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 14:59 schreef KapiteinT het volgende:
Gewoon de gebruikelijke intropraatjes en kennismaking in Podium Mozaïek in Bos en Lommer. Daarnaast moesten we een audiowandeling door de chassebuurt maken, maar heeeeel per ongeluk belanden we op het Rembrandtplein. :P Daarna was nog een nieuwsquiz, maar daar ben ik niet meer heen geweest.

De dag was dus niet zo bijzonder, maar de mensen en Nieuws & Media zelf zijn wel leuk.
Wehehe ging die wandeling door? Vorig jaar werd ie afgelast vanwege het slechte weer. :P
''Going mental on the Wabbu''
pi_101305791
Hoera, ook ingeloot, zit in klas 109B, maar heb verder nog geen collegekaart/emails over mail oid gehad :?
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_101313575
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef Sooph het volgende:
Hoera, ook ingeloot, zit in klas 109B, maar heb verder nog geen collegekaart/emails over mail oid gehad :?
Gefeliciteerd! *O*

Collegekaart kwam bij mij ook heel laat. Heb je ook nog geen brief met inloggegevens gehad? Zo niet moet je even langs die ene balie waarvan ik de naam vergeten ben. Daar kunnen ze het zo voor je regelen.
pi_101321513
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:06 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*

Collegekaart kwam bij mij ook heel laat. Heb je ook nog geen brief met inloggegevens gehad? Zo niet moet je even langs die ene balie waarvan ik de naam vergeten ben. Daar kunnen ze het zo voor je regelen.
Dankjewel :)

Haha, thanks, dan ga ik even langs die ene balie :D
pi_101337147
Je hebt wel je pasfoto opgestuurd voor je collegekaart? En het collegegeld betaald? Als je je pasfoto opstuurt in de daarvoor bestemde brief (die heb je als het goed is wel eeuwen geleden via de mail ontvangen), dan krijg je een 'pas' teruggestuurd. Heb zelf pas vorige week die pasfoto opgestuurd, dus krijg mijne denk ik deze week.
Als je je collegegeld hebt betaald krijg je je e-mailadres enzo via de mail! Dus als je inderdaad wel betaald hebt, dan zou je inloggegevens moeten hebben.
pi_101339522
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:37 schreef Beady3 het volgende:
Je hebt wel je pasfoto opgestuurd voor je collegekaart? En het collegegeld betaald? Als je je pasfoto opstuurt in de daarvoor bestemde brief (die heb je als het goed is wel eeuwen geleden via de mail ontvangen), dan krijg je een 'pas' teruggestuurd. Heb zelf pas vorige week die pasfoto opgestuurd, dus krijg mijne denk ik deze week.
Als je je collegegeld hebt betaald krijg je je e-mailadres enzo via de mail! Dus als je inderdaad wel betaald hebt, dan zou je inloggegevens moeten hebben.
Nee, daar kwam ik dus ook achter, ik heb die hele machtingsmail nooit gehad :') Heb wel mijn rekeningnummer e.d. ingevuld op studielink, maar heb er verder niks meer van gehoord, dus ook geen mail gekregen ofzo. Heb vandaag gebeld met de studentenadministratie en die zouden het nog een keer mailen, maar heb nog steeds niks gehad, dus morgen nog maar een keer bellen? -O-
pi_101358537
Aahhhh het lukt me ineens niet meer om in te loggen op het intranet? Heb het eerder wel gekund, maar kan niet meer bedenken welke gegevens ik daarvoor nodig heb. :(
pi_101358642
Vierdejaars en nog steeds pasfoto van groep 8 op m'n collegekaart. :')
pi_101366423
Mmmh, na eindeloos bellen eindelijk het machtingsformulier binnen en moet ook nog los mijn pasfoto opsturen. Nu nog steeds geen mail/inloggegevens, maar daarvoor ga ik wel weer naar die balie. :D

Oh correctie: heb eindelijk die welkomstmail met opstuurformulieren binnen, hoera! *O*

[ Bericht 13% gewijzigd door Sooph op 30-08-2011 17:19:39 ]
pi_101418963
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:41 schreef Sooph het volgende:
Mmmh, na eindeloos bellen eindelijk het machtingsformulier binnen en moet ook nog los mijn pasfoto opsturen. Nu nog steeds geen mail/inloggegevens, maar daarvoor ga ik wel weer naar die balie. :D

Oh correctie: heb eindelijk die welkomstmail met opstuurformulieren binnen, hoera! *O*
Haha hoera!
Blegh ik wil mijn propedeuse echt met een 8 gemiddeld halen, want ik wil de studie ook versneld doen en daar heb je ook goede cijfers voor nodig. Is het, met name door die groepsopdrachten, eigenlijk wel mogelijk om een 8 gemiddeld te halen? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')