Dat is dus echt zoiets waar ik lekker in ga falen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is wel echt qut inderdaad. Hoe lang dat opmaken elke keer duurt aan het eind van een project._
110D! lijkt me grappig om fokkers in je toekomstige klas te hebben hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:07 schreef Beady3 het volgende:
En trouwens, voor de mede eerstejaars, ik zit in klas 119D.Jullie?
Hoooo eens! Doe je dat voor mij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:33 schreef Together-Alone het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd nooit zo goed waarom zoveel mensen problemen hebben met die huisstijl. Je kunt vanaf zo'n schoolpc een wordsjabloontje halen, die op je eigen pc/laptop zetten en daar gewoon alles in tikken wat je maakt, dan staat het meteen in de huisstijl.
Hetzelfde bestand staat ook gewoon op intranet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:33 schreef Together-Alone het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd nooit zo goed waarom zoveel mensen problemen hebben met die huisstijl. Je kunt vanaf zo'n schoolpc een wordsjabloontje halen, die op je eigen pc/laptop zetten en daar gewoon alles in tikken wat je maakt, dan staat het meteen in de huisstijl.
Ja, en dan ga je die bestanden (want je maakt een project niet alleen) samenvoegen en dan klopt er geen zak meer van. Alles fout uitgelijnd en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:33 schreef Together-Alone het volgende:
Iedereen moet gewoon alles met zo min mogelijk opmaak aanleveren. Dan voorkom je die problemen met samenvoegen en kan je het daarna in een keer goed doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, en dan ga je die bestanden (want je maakt een project niet alleen) samenvoegen en dan klopt er geen zak meer van. Alles fout uitgelijnd en dat soort dingen.
De automatische inhoudsopgave moest ik altijd van huilen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:33 schreef Together-Alone het volgende:
Ah dat werkt hier juist wel aardig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
De automatische inhoudsopgave moest ik altijd van huilen.
Wehehe ging die wandeling door? Vorig jaar werd ie afgelast vanwege het slechte weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:59 schreef KapiteinT het volgende:
Gewoon de gebruikelijke intropraatjes en kennismaking in Podium Mozaïek in Bos en Lommer. Daarnaast moesten we een audiowandeling door de chassebuurt maken, maar heeeeel per ongeluk belanden we op het Rembrandtplein.Daarna was nog een nieuwsquiz, maar daar ben ik niet meer heen geweest.
De dag was dus niet zo bijzonder, maar de mensen en Nieuws & Media zelf zijn wel leuk.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef Sooph het volgende:
Hoera, ook ingeloot, zit in klas 109B, maar heb verder nog geen collegekaart/emails over mail oid gehad
Dankjewelquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:06 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Collegekaart kwam bij mij ook heel laat. Heb je ook nog geen brief met inloggegevens gehad? Zo niet moet je even langs die ene balie waarvan ik de naam vergeten ben. Daar kunnen ze het zo voor je regelen.
Nee, daar kwam ik dus ook achter, ik heb die hele machtingsmail nooit gehadquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:37 schreef Beady3 het volgende:
Je hebt wel je pasfoto opgestuurd voor je collegekaart? En het collegegeld betaald? Als je je pasfoto opstuurt in de daarvoor bestemde brief (die heb je als het goed is wel eeuwen geleden via de mail ontvangen), dan krijg je een 'pas' teruggestuurd. Heb zelf pas vorige week die pasfoto opgestuurd, dus krijg mijne denk ik deze week.
Als je je collegegeld hebt betaald krijg je je e-mailadres enzo via de mail! Dus als je inderdaad wel betaald hebt, dan zou je inloggegevens moeten hebben.
Haha hoera!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:41 schreef Sooph het volgende:
Mmmh, na eindeloos bellen eindelijk het machtingsformulier binnen en moet ook nog los mijn pasfoto opsturen. Nu nog steeds geen mail/inloggegevens, maar daarvoor ga ik wel weer naar die balie.
Oh correctie: heb eindelijk die welkomstmail met opstuurformulieren binnen, hoera!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |