Inloggegevens is opgelost.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
Reader kon ik ook niet vinden.
Over je inloggegevens heb je als het goed is een mail gehad?
Doen jullie ook het introductieweekend? En zo ja, hebben jullie daar al wat over gehoord?
Haha wat wilde je anders gaan doen dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb nu alweer spijt dat ik niet gestopt benkutroosters, kutcommunicatie en krijg nu al een waslijst met taken voor huiswerk
Oke en je hebt nu al spijt? hahaquote:
Ik denk dat je daar maandag wel meer over zult horen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Oke en je hebt nu al spijt? haha
Iemand al iets meer gehoord over die onvindbare reader? Anders ga ik zo bellen.
Meer vanwege het feit dat de roosters er zondag opstonden, gister alweer helemaal veranderd waren en nu alweer zijn verdwenenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Oke en je hebt nu al spijt? haha
Iemand al iets meer gehoord over die onvindbare reader? Anders ga ik zo bellen.
MIC schrijfgids '10-'11quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Voor wat hebben jullie de reader nodig?
SJONGEJONGEJONGE!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh
https://intra.mim.hva.nl/schrijfgids/
Dat is alles
Dat is wel echt qut inderdaad. Hoe lang dat opmaken elke keer duurt aan het eind van een project.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De MIC-huisstijl. *huilt zachtjes*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |