Dat spul is om je pruik op je kop te plakken of begrijp ik het verkeerd?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dus als iemand nephaar moet plakken ik heb spul![]()
Vis is best lekker sinds kort lust ik mosselen
Ja of een extra stukje op je pruik te plakkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat spul is om je pruik op je kop te plakken of begrijp ik het verkeerd?
De eerste keer dat we een speenvarkentje haalden bij de slager was ie nog warmquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die liggen ook meestal niet aan 1 stuk op je bord
Overigens komt daar bij de meeste mensen de visfobie vandaan, de herkenbaarheid van het dier.
Als je een hele big op je bord kreeg zou je het ook niet meer lusten
ik eerst!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb die paarse hello kitty lak ook, de zilvere ook, er hangen er hier nog genoeg voor mensen die willen
omgg wat ergquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De eerste keer dat we een speenvarkentje haalden bij de slager was ie nog warm![]()
zilver?!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb die paarse hello kitty lak ook, de zilvere ook, er hangen er hier nog genoeg voor mensen die willen
iewquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De eerste keer dat we een speenvarkentje haalden bij de slager was ie nog warm![]()
Wat heb je gekocht?quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
Was even eten, maar SQ is het gelukt??
Tuuk, ik heb drie knalpaarse glitterkitties in m'n zakskequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
verrekten kojak!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Mmm... Tandbederf op een stokje...
wow, quoteknop fail!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Tuuk, ik heb drie knalpaarse glitterkitties in m'n zakske
Nu verkrijgbaar mét zuurstok.quote:
4 kleuren oogschaduw, primer en finish poederquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
Ik heb vrijdag een pakketje gekregen uit Amerika en zit nu te wachten op de fabulous felines.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |