Oh dat is vervelend ja. Je hebt ook geen doelen die je toevallig nog uit je hoofd weet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Nee helaas, heb er niet aan gedacht het op te slaan in Word en ik heb ook geen blog. Dus dat wordt wachten tot de site terug is.
Ik weet er eerlijk gezegd geen 1, maar ik heb dan ook echt een vreselijk slecht geheugenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:44 schreef morgane het volgende:
Een paar weet ik nog wel ja, maar geen 101
Goed dat je er weer 2 gehaald hebt!
Dat eten!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:13 schreef Chemiu het volgende:
Ik moest vandaag heel veel nuttige dingen doen, dus ik heb mn blog geupdate![]()
.
50 boeken in een jaar, dat is veelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga nu helemaal opnieuw beginnen met '50 dingen voor 2011', misschien worden het er minder, zit nu op 16 dingen. Doelen die haalbaarder zijn en meer bij mij passen dan mijn 101-lijstje. Ook veel minder 'kleine' dingen, maar meer dingen als 50 boeken lezen, sparen, etc.
Denk dat ik me hier beter aan ga houden dan aan m'n 101-lijst, omdat het op een kortere termijn is
Ik lees altijd zo'n 50/60 boeken per jaar. Heb er thuis ook weinig tijd voor, maar lees altijd in het OV (1 uur reistijd naar uni, 1.5 uur reistijd naar stage). Daarbij lees ik snel (zo'n 120 pagina's per uur in het NL, 100 in het Engels) Op die manier zit ik snel aan 1/2 boeken per week, afhankelijk van het aantal pagina's. Misschien dat zoiets voor frame-saw ook geldt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:38 schreef Chemiu het volgende:
[..]
50 boeken in een jaar, dat is veel. Of nouja, ik zou het niet redden met school/sport/werk enzo.
En allemaal bedankt voor de complimenten op de foto's van het eten. Recept is niet van mij, ik heb het gekregen na een etentje bij mijn baas (zij had het gemaakt).
Ondertussen ben ik mijn lijst een beetje aan het aanpassen. Er staan dingen tussen die ik helemaal niet zo bijzonder meer vind (nieuwjaarsduik) en ik heb er wat aan toegevoegd wat ik vorig jaar niet wilde maar nu wel (rijbewijs halen). En zo nog een paar die wel haalbaar zijn, maar niet leuk genoeg meer.
Oh dat is echt heel erg tof om te horenquote:Op zondag 9 januari 2011 03:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chemiu ik word heel vrolijk van jouw blogMooie foto's!
Heb je een fotografiecursus gedaan?
Oeh linkje? ^^quote:Op zondag 9 januari 2011 17:35 schreef Sulley02 het volgende:
Mijn blog heb ik aangepast, ik vond die van Chemiu erg mooi en vond hem zo overzichtelijk dat ik de structuur overgenomen heb
Ja het gaat idd hard ja!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:35 schreef Sulley02 het volgende:
Een jaar alweer ja? Gaat snel zeg. Zit je ook op schema qua doelen?
Die van 2009 is idd wel een stuk mooier ja!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:41 schreef Sulley02 het volgende:
Wel fijn dat je op schema zit Sylvana![]()
Chemiu, hier is mijn blog. Blogje van vandaag wordt nu geüpload dus die zal er zo wel op staan. Achteraf nu ik de foto's heb gezien twijfel ik of ik het doel zal afstrepen of hem overnieuw ga doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |