Goed bezig!quote:Op maandag 27 december 2010 11:59 schreef Chemiu het volgende:
Diner gemaakt dat iedereen lustte, stofjes gekocht voor mijn leren naaien doelen, feestdagen bij mn ouders thuis ... als ik het een beetje goed doe, kan ik na deze week weer een paar afronden.
Kun je dan niet beter een datum nemen (bijv 1 januari 2011), de lijst van die datum uitprinten en die 250 films proberen te kijken?quote:Op maandag 27 december 2010 18:27 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga ook weer een beetje bezig, zal het niet af redden maar ik wil wel alle 250 films uit de IMDB Top 250 kijken (heb er nu 69 gezien, alleen de lijst veranderd steeds, ik had sinds mijn vorige update 10 films gekeken in die lijst maar was er maar 2 omhoog gegaan).
En ik lees de laatste tijd veel boeken, dus dat gaat ook wel goed. Ik wilde alleen 100 boeken lezen, maar zit nu aan de 20 (in een jaar).
Dat zou misschien wel handig zijn, ja. Maar ik denk dat ik eerst probeer de eerste 200 te kijken (die wisselen niet heel vaak), en dan de laatste 50 vanaf een bepaalde datum. Omdat er ook vaak nieuwe films die net uit zijn gekomen bijkomen, die ik dan ook wil kijken.quote:Op maandag 27 december 2010 20:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een datum nemen (bijv 1 januari 2011), de lijst van die datum uitprinten en die 250 films proberen te kijken?
quote:Recent issues with the website are due to a server failure and extremely heavy traffic. Just want to reassure you that your lists are safe!
about 18 hours ago via Twitter for iPad
Ik heb dit soort situaties met andere sites wel een paar keer meegemaakt. Vaak was men dan vergeten om tijdig het abonnement te vernieuwen. Dus hopelijk is hij er binnenkort weer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:26 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou het wel balen vinden als ie helemaal verdwijnt, want ik weet mijn exacte einddatum niet meer :| Misschien maar eens zoeken of ik die nog ergens in een cache kan vinden of met de waybackmachine ofzo...
Edit: Na wat graven in m'n blog gelukkig toch de einddatum nog opnieuw kunnen uitrekenen: 19 oktober 2012.
Samenvatting: de server waar de site op stond ontdekte dat er toch wel erg veel traffic werd gegenereerd en heeft de site offline gegooid. Michael, de eigenaar van dayzero, moet nu een nieuwe server gaan zoeken om de site te hosten, maar gewapend met alleen een I-pad en een rugzak terwijl je door India backpacked is dat best moeilijk. Het kan dus nog even duren, maar er is niets verloren gegaan.quote:Website Outage Update
Firstly, I would like to reassure visitors that the site will most definitely be back up and running and that no lists or accounts have been lost.
Just before Christmas, without any warning, my hosting company turned off access to the website after reporting heavy traffic. Their inflexible stance on this has meant that the only way forward is to migrate the site to a larger server. Unfortunately this will take several weeks to coordinate, due largely to the fact that I am currently armed only with a backpack and an iPad and traveling through India.
I am very dedicated to this project and have a lot of plans to make the site even better in 2011. I understand this has come at a terrible time as many people are working on their goals for the New Year, but keep writing your lists and you will be able to post them online when the site returns.
I will continue to keep you updated either via this Tumblr account, or via the Day Zero twitter account.
Best regards.
Michael
Ja had het ook al gelezen. Wel fijn dat alles er nog is, maar nog, vind het niet zo chill dat ik nu een paar weken moet wachten voor ik weer verder kan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:49 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zag net in m'n Twitterlijst een update over de serverproblemen bij Dayzero:
[..]
Samenvatting: de server waar de site op stond ontdekte dat er toch wel erg veel traffic werd gegenereerd en heeft de site offline gegooid. Michael, de eigenaar van dayzero, moet nu een nieuwe server gaan zoeken om de site te hosten, maar gewapend met alleen een I-pad en een rugzak terwijl je door India backpacked is dat best moeilijk. Het kan dus nog even duren, maar er is niets verloren gegaan.
Nee helaas, heb er niet aan gedacht het op te slaan in Word en ik heb ook geen blog. Dus dat wordt wachten tot de site terug is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:52 schreef Jojogirl het volgende:
Heb je je lijst verder nergens anders staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |