abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 november 2010 @ 20:30:41 #126
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_88986766
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 07:18 schreef Sylvana het volgende:
De workshop "Koken is een kunst" gisteren ging ook al niet door :( Stonden met een groep van iets van 9 mensen te wachten, en te wachten, en te wachten. Na 20 minuten maar eens nagevraagd, bleek de leraar niet op te komen dagen :? Als geste kregen we een drankje aangeboden, maar baalde er echt van, want had me er zo op verheugd. Ze gaan vandaag uitzoeken wat er mis is gegaan en daar krijgen we bericht over. Ik hoop maar dat de workshop een andere keer wordt aangeboden, want hij leek me echt heel leuk.
Wat jammer, da's ook geen leuk "begin"! Ik ga toch eens Google'n voor een mogelijkheid bij mij in de buurt (Rotterdam), want het onderwerp spreekt me wel erg aan. :)
Smell the flowers while you can....
pi_89008756
De workshop bonbons maken was wel erg geslaagd *O*

De ruimte bij Pink Pepper in Deventer waar de workshop plaatsvond:

Op de volgende foto's zie je hoe het "jasje" van de bonbons gemaakt wordt

De vulling voor in de bonbon maken.

De bovenkant van de bonbon maken:

Nu is de bovenkant van de bonbon klaar en moeten ze afkoelen in de koelkast

In de tussentijd mochten we nog even met marsepein, chocola en versiersels persoonlijke bonbons maken

De bonbons zijn klaar:!

Nou nog in een mooi doosje:

En toen was de workshop afgelopen :)

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 22-11-2010 13:15:50 ]
pi_89008910
Wat een fantastisch leuke workshop zeg!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_89012268
Ik heb weer een update geplaatst op mijn gewone blog en mijn 101-blog geupdate ;)
Genoeg nieuwe dingetjes in gang gezet en zelfs weer 1 kunnen wegstrepen! *O*

Gewone blog en 101-blog
  maandag 22 november 2010 @ 15:59:47 #130
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89015697
@ Sylvana: ik heb al eens op tv gezien hoe ze die maakten, maar lijkt met echt een leuke ervaring om ze te maken. en ondertussen maar snoepen.... :@ (zou ik iig doen).
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  maandag 22 november 2010 @ 16:06:35 #131
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89015999
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:29 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb weer een update geplaatst op mijn gewone blog en mijn 101-blog geupdate ;)
Genoeg nieuwe dingetjes in gang gezet en zelfs weer 1 kunnen wegstrepen! *O*

Gewone blog en 101-blog
Wat gaaf die 'tijdlijnen' bij je doelen!!

edit- en waarom 1000 kraanvogels vouwen? wat ga je ermee doen?

[ Bericht 4% gewijzigd door NouMooiNiet op 22-11-2010 16:17:45 ]
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_89018933
@NouMooiNiet: tnx! Die tijdlijnen heb ik een beetje vanwege mijn xbox-acheivement-verslaving... En hij is heel simpel te maken, plaatje zoeken van het onderwerp, instellen hoeveel en hoever en je bent er.

Oh die kraanvogels zijn gewoon voor de fun, maar volgens een oud gezegd zou je er 1000 moeten vouwen en ze dan aan iemand kado doen, dan mag die persoon een wens doen.
pi_89131412
Ik heb een brief gekregen en de workshop "Koken is een kunst" is nu volgende week donderdag *O* En uit coulance is hij gratis :D Dus kan toch nog mijn doel halen :D
pi_89290786
Ik ben flink aan t bloggen de laatste tijd - ik heb de 'plan' functie van blogspot ontdekt. Daarmee kan ik gewoon een ochtendje schrijven als ik er de tijd voor heb, en de blogs dan inplannen, zodat er dagelijks eentje online komt. Erg handig!

Heb inmiddels zelf sushi gemaakt, ben al 5/15 keer naar de bios geweest, ben weer aan t sporten en ik heb een kruidenrekje gekocht. De link staat in mn sig. :)
  maandag 29 november 2010 @ 11:53:55 #135
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89291655
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:30 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een brief gekregen en de workshop "Koken is een kunst" is nu volgende week donderdag *O* En uit coulance is hij gratis :D Dus kan toch nog mijn doel halen :D
Dat is een elegante oplossing, veel plezier! *G*
pi_89294072
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben flink aan t bloggen de laatste tijd - ik heb de 'plan' functie van blogspot ontdekt. Daarmee kan ik gewoon een ochtendje schrijven als ik er de tijd voor heb, en de blogs dan inplannen, zodat er dagelijks eentje online komt. Erg handig!

Heb inmiddels zelf sushi gemaakt, ben al 5/15 keer naar de bios geweest, ben weer aan t sporten en ik heb een kruidenrekje gekocht. De link staat in mn sig. :)
Goed bezig *O*

quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 11:53 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Dat is een elegante oplossing, veel plezier! *G*
Dank je wel *O*
  FOK!fotograaf dinsdag 30 november 2010 @ 00:57:17 #137
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_89328797
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:30 schreef Sylvana het volgende:
Ben heel erg benieuwd wat voor workshop het gaat zijn. En interessant, zeker met kerst in aankomst (ik ga koken voor mijn ouders dus ben heel druk met dit soort dingen momenteel).
pi_89362227
oeeeeehhh de taart is gemaakt :D verder door omstandigheden even helemaal niet bezig met day zero maar wel leuk dat t nou zo gelukt is. en tada dit is t Resultaat
pi_89377272
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef lieflijntje het volgende:
oeeeeehhh de taart is gemaakt :D verder door omstandigheden even helemaal niet bezig met day zero maar wel leuk dat t nou zo gelukt is. en tada dit is t Resultaat
Wat een mooie taart zeg, echt leuk *O*
pi_89378040
Ik ga dit weekend eens kijken of de peperkoekhuisjes al in de winkel liggen. Een van mijn doelen is om er een keer 1 te maken - lijkt me leuk!
  woensdag 1 december 2010 @ 19:59:24 #141
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_89400010
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef lieflijntje het volgende:
Wauw, erg mooie taart zeg, je bent al helemaal in de sinterklaassfeer :D
pi_89404183
thanx ! ja hij wordt hier komend weekend bij t sinterklaasfeest opgegeten :D

peperkoekhuisjes heb je bij de xenos en bij de ikea. Die van de Ikea zijn mooi!!
pi_89406956
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:08 schreef lieflijntje het volgende:
thanx ! ja hij wordt hier komend weekend bij t sinterklaasfeest opgegeten :D

peperkoekhuisjes heb je bij de xenos en bij de ikea. Die van de Ikea zijn mooi!!
Bedankt voor de tip! Xenos zit hier om de hoek. :) (Hoewel ik eigenlijk ook nog even naar Ikea moet, dus misschien haal ik er daar wel 1).
pi_89471596
Gisteren zou ik de workshop Koken is een kunst volgen. Dit keer was de docent er wel, maar had hij de verkeerde workshop voorbereid |:( Hij had de culinaire workshop voorbereid, waarbij je dus een 3-gangen diner leert bereiden en het de bedoeling is om dat daarna met zn allen op te eten. Iedereen had nu echter al gegeten en wilde juist leren hoe je gerechten mooi kunt opmaken en garneren. Dus nu heeft hij maar een combinatie gedaan, en die 3 gerechten bereiden ( maar alleen een beetje van geproefd ipv echt uitgebreid opgegeten) en kort laten zien hoe je het bord leuk kunt opmaken en kunt spelen met de garnering. Beetje jammer dus dat het weer niet was waar ik op had gerekend. Het boekje met de technieken die in de workshop Koken is een kunst eigenlijk zouden worden geleerd stuurt hij nu op, zodat we wel thuis kunnen oefenen. Maar ik wilde het juist een keer in het echt zien hoe het moest, omdat ik dat makkelijker vind dan vanaf papier. Ik heb namelijk al een heel boek over garneren...

Ik heb wel wat foto's gemaakt met mn telefoon, zal die later bij het verslag op mijn website zetten :)
pi_89553906
Verslagje met foto's staat op mijn weblog :)
pi_89554019
Leuk die bonbons!
pi_89554295
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 16:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk die bonbons!
Dankjewel :) Workshop bonbons maken was ook erg leuk :) Maar nieuwste blogje gaat dus over Workshop Koken is een kunst :)
  dinsdag 14 december 2010 @ 08:26:53 #148
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_89906300
En hoe is het hier nu?

Ik ben nog steeds bezig met lange doelen, heb gisteren wel even een update geplaatst op mijn blog. De lange doelen beginnen nu trouwens wel een beetje de keel uit te hangen, maar goed.
pi_89912964
Hier niet echt bezig met doelen op het moment. ja, lezen, maar dat gaat wel door. In de kerstvakantie misschien naar de bioscoop :) En zit er aan te denken om tussen Kerst en Oud en nieuw een week niet te internetten, maar dat moet ik nog even bekijken ;)
pi_90042717
Ik heb weer een doel behaald *O* ( wel een kleine, maar toch)

klik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')