Wat jammer, da's ook geen leuk "begin"! Ik ga toch eens Google'n voor een mogelijkheid bij mij in de buurt (Rotterdam), want het onderwerp spreekt me wel erg aan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:18 schreef Sylvana het volgende:
De workshop "Koken is een kunst" gisteren ging ook al niet doorStonden met een groep van iets van 9 mensen te wachten, en te wachten, en te wachten. Na 20 minuten maar eens nagevraagd, bleek de leraar niet op te komen dagen
Als geste kregen we een drankje aangeboden, maar baalde er echt van, want had me er zo op verheugd. Ze gaan vandaag uitzoeken wat er mis is gegaan en daar krijgen we bericht over. Ik hoop maar dat de workshop een andere keer wordt aangeboden, want hij leek me echt heel leuk.
Wat gaaf die 'tijdlijnen' bij je doelen!!quote:Op maandag 22 november 2010 14:29 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb weer een update geplaatst op mijn gewone blog en mijn 101-blog geupdate
Genoeg nieuwe dingetjes in gang gezet en zelfs weer 1 kunnen wegstrepen!
Gewone blog en 101-blog
Dat is een elegante oplossing, veel plezier!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:30 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een brief gekregen en de workshop "Koken is een kunst" is nu volgende week donderdagEn uit coulance is hij gratis
Dus kan toch nog mijn doel halen
Goed bezigquote:Op maandag 29 november 2010 11:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben flink aan t bloggen de laatste tijd - ik heb de 'plan' functie van blogspot ontdekt. Daarmee kan ik gewoon een ochtendje schrijven als ik er de tijd voor heb, en de blogs dan inplannen, zodat er dagelijks eentje online komt. Erg handig!
Heb inmiddels zelf sushi gemaakt, ben al 5/15 keer naar de bios geweest, ben weer aan t sporten en ik heb een kruidenrekje gekocht. De link staat in mn sig.
Dank je welquote:Op maandag 29 november 2010 11:53 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Dat is een elegante oplossing, veel plezier!
Ben heel erg benieuwd wat voor workshop het gaat zijn. En interessant, zeker met kerst in aankomst (ik ga koken voor mijn ouders dus ben heel druk met dit soort dingen momenteel).quote:Op donderdag 25 november 2010 12:30 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een brief gekregen en de workshop "Koken is een kunst" is nu volgende week donderdagEn uit coulance is hij gratis
Dus kan toch nog mijn doel halen
Wat een mooie taart zeg, echt leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef lieflijntje het volgende:
oeeeeehhh de taart is gemaaktverder door omstandigheden even helemaal niet bezig met day zero maar wel leuk dat t nou zo gelukt is. en tada dit is t Resultaat
Wauw, erg mooie taart zeg, je bent al helemaal in de sinterklaassfeerquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef lieflijntje het volgende:
oeeeeehhh de taart is gemaaktverder door omstandigheden even helemaal niet bezig met day zero maar wel leuk dat t nou zo gelukt is. en tada dit is t Resultaat
Bedankt voor de tip! Xenos zit hier om de hoek.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:08 schreef lieflijntje het volgende:
thanx ! ja hij wordt hier komend weekend bij t sinterklaasfeest opgegeten
peperkoekhuisjes heb je bij de xenos en bij de ikea. Die van de Ikea zijn mooi!!
Dankjewelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |