Ja maar yoghurt ziet er niet groen en wollig uitquote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Je eet toch ook yoghurt? En zuurkool? Dit wordt gemaakt door er bacterieculturen aan toe te voegen - verschilt dus niet veel van producten die je met een schimmel eet. Je moet er gewoon niet bij nadenken dat het schimmel is, zie het als een leuk kleurtje op de kaas.
Gevaarlijk zijn ze niet hoor. Paddenstoelen zijn trouwens ook schimmels, net als gist.quote:Op maandag 1 november 2010 19:16 schreef Chemiu het volgende:
Ah wat vervelend lieflijntje!![]()
Ik heb schimmelkaas gekocht voor een van mn doelen (een stukje opeten zonder vies te kijken). Maar ik kan al niet eens naar dat spul kijken zonder te walgen. Dat groene erin, dat is gewoon wollig. Ik ga vrijwillig schimmels zitten eten? Brrr. (zijn die ook gevaarlijk voor je gezondheid als je een lage weerstand hebt? Of voor je andere eten in de koelkast?) Heb nu echt spijt van dit doel
.
Ik lust het ook niet als ik het zie. Door de pasta doen een idee?quote:Op maandag 1 november 2010 19:16 schreef Chemiu het volgende:
Ah wat vervelend lieflijntje!![]()
Ik heb schimmelkaas gekocht voor een van mn doelen (een stukje opeten zonder vies te kijken). Maar ik kan al niet eens naar dat spul kijken zonder te walgen. Dat groene erin, dat is gewoon wollig. Ik ga vrijwillig schimmels zitten eten? Brrr. (zijn die ook gevaarlijk voor je gezondheid als je een lage weerstand hebt? Of voor je andere eten in de koelkast?) Heb nu echt spijt van dit doel
.
Mn walging overboord gezet: het is zo erg nog nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik lust het ook niet als ik het zie. Door de pasta doen een idee?
Gelukkig zijn er ook mensen die het lekker vinden,quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:01 schreef Tamashii het volgende:
Inderdaad, chapeau! Ik vind het heerlijk.
Wat leuk! Waar doe je dat?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:50 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga vanavond naar een workshop "Koken is een kunst" Hoe je gerechten mooi kunt opmaken en garneren.
Bij de Volksuniversiteit van het ROC in Almelo ( Is ook in Hengelo)quote:Op donderdag 18 november 2010 15:20 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Wat leuk! Waar doe je dat?
Ja precies. Ben vandaag gebeld door vrouw van de Volksuniversiteit en ze heeft die man nog steeds niet te pakken kunnen krijgen. Hoop maar dat er niets ernstigs is gebeurdquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:32 schreef Sulley02 het volgende:
Dat is wel vervelend! Maken ze ook een mooie indruk mee trouwens. Hopelijk wordt het een andere keer wel gegeven, dat zijn ze ook eigenlijk wel schuldig. Zeker als je met 9 man stond die allemaal van niets wisten..
Ik maak me ook geen zorgen dat het niet gaat lukken. Maar ik ga het ook niet dwangmatig forceren omdat de beste doelen uit het hart komen, oftewel uit het onderbewustzijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:12 schreef Jojogirl het volgende:
Nee, een huis kopen is niet echt op te delen in stukjes.
Maar waarschijnlijk heb je de lijst zo vol als je het een paar dagen laat sudderen. Zo ging het tenminste bij veel mensen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |