Leuk idee!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met een maand lang een boom bij ons voor in het park te fotograferenLijkt me leuk om te zien hoe de herfst invloed heeft op die boom
Gaaf, misschien kan je het resultaat achter elkaar zetten in een gifje ofzo, dan zie je direct het resultaatquote:Op woensdag 22 september 2010 19:57 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met een maand lang een boom bij ons voor in het park te fotograferenLijkt me leuk om te zien hoe de herfst invloed heeft op die boom
Verder zaterdag een meditatieworkshop volgen
Ja, dat wil ik wel doen ja, dat is helemaal leuk.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:37 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Gaaf, misschien kan je het resultaat achter elkaar zetten in een gifje ofzo, dan zie je direct het resultaat![]()
-
Zijn jullie trouwens ook met zo veel doelen tegelijk bezig? Ik heb er 3 afgerond nu en ben met 12 doelen bezig. Bijna alle doelen waar ik nu mee bezig ben duren langer dan een maand
Dat ziet er heeeerlijk uit!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:07 schreef Sylvana het volgende:
De high tea was echt leuk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was het ookquote:
De laatste twee dagen waren het zwaarst. De kaas en vlees kwamen echt mijn neus uit en ik had geen inspiratie meer om leuke lunchdingen te verzinnen. Ben blij dat ik nu weer gewoon een broodje mee kan nemen en zo nu en dan een koekje ofzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:05 schreef Sulley02 het volgende:
Wow, die foto's van de high tea![]()
En Chemiu, gelukkig is de week dan al bijna omDat scheelt weer.
Idem, vooral omdat mijn doelen vrijwel allemaal van lange duur zijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:41 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Merk wel dat ik nu veel minder met de doelen bezig ben dan in de zomer/vakantie. Moet nu echt heel bewust besluiten om een doel te halen, ipv spontaan te verzinnen dat ik wel eens wat kan gaan doen. Anderen met hetzelfde probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |