Ik bedoel inderdaad dat ik overnieuw begin met het maken van een doelenlijstjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, betaal je voor de hosting? Want dan zou ik toch wel op mijn strepen gaan staan. En anders zou ik overwegen om over te stappen hoor
Goed bezigquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:34 schreef _Bunny_ het volgende:
Ik kan er ook weer afstrepen!
Vandaag eindelijk nieuwe werkbroeken aangeschaft (na ruim een jaar uitstellen!)
Ja, het gaat idd hard hierquote:Op maandag 31 januari 2011 11:57 schreef Sulley02 het volgende:
Jeetje Sylvana, wat ga je hard zeg!![]()
Hier nog geen doel behaald, wel bezig met verschillende doelen. Over 15 dagen kan ik mijn samenwoondoel afstrepen want dan krijgen we de sleutel van ons eerste appartement samen
quote:If you need an urgent copy of your list, I can provide this via email. Send your username to: michael@dayzeroproject.com
Fijn dat je je lijst weer terug hebt en al 10 doelen behaald in de tussentijd, goed bezig hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef morgane het volgende:
Ennn mn lijstje zat in mijn mailbox. Sinds de site offline is heb ik alweer 10(!) doelen behaald:
Get a placement at a translation agency
read a story by oscar wilde
Develop a better skin care routine
Get my eyebrows threaded
Get a drink with Anne
Get another rabbit from the pet shelter
defrost the freezer
Stop interrupting people in a conversation
Reorganise my bookcollection
Make a cheesecake
Enn doel #1 van mijn lijstje is: Put away ¤10 for every goal completed
Duss nu heb ik gelijk 100 euro naar mijn spaarrekening overgemaakt
Leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga ook meedoen!
Schaamteloze tvp..
Oh nee hoor, ik ben niet altijd even duidelijk. En ik ga het waarschijnlijk alsnog niet redden, school gooit roet in het eten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:59 schreef _Bunny_ het volgende:
Ooohhhh... 37 doelen in het totaal behaald hebben op 14 februari! Dat moet haalbaar zijn!
las ik het dan echt zo verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |