Jammer.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik wacht er ook nog steeds op ! Vandaag zou de uitslag komen. Manolev trouwens weken aan de kant.
Is Kromkamp al fit?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik wacht er ook nog steeds op ! Vandaag zou de uitslag komen. Manolev trouwens weken aan de kant.
Ik ben benieuwd hoe Rutten het gaat oplossen. Kromkamp hoort niet bij de selectie, dus Marcelo? Hutchinson? Of toch Kromkamp ineens een rugnummer geven en opstellen?quote:
quote:ED: PSV pleit voor vrijspraak Berg
Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV donderdagavond in de zitting van de tuchtcommissie heeft gepleit voor vrijspraak van Marcus Berg. Vrijdagmorgen zal de tuchtcommissie uitspraak doen.
Ik denk dat je het als onderhandelen moet zien..quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:06 schreef Mark het volgende:
Vrijspraak? Minder wedstrijden ala, maar nou niet doen of er niets gebeurd is
Derijck vond het laatste het gevalquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:06 schreef Mark het volgende:
Vrijspraak? Minder wedstrijden ala, maar nou niet doen of er niets gebeurd is
van PSV Netwerkquote:10 september 2010
Omroep Brabant meldt zojuist dat Marcus Berg door de tuchtcommissie een straf van vier wedstrijden schorsing heeft opgelegd gekregen voor zijn rode kaart in het duel tegen ADO Den Haag. De aanklager had vijf duels geëist. PSV kan nog in beroep tegen de schorsing.
Volgens de zender heeft de straf een opschortende werking als PSV in beroep gaat. Hij zou dan zaterdagavond wel inzetbaar zijn.
Slordig bericht wel, want Berg kreeg geen rode kaart.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:11 schreef Brigand het volgende:
Hmm ziet er niet goed uit:
[..]
van PSV Netwerk
En dan hadden ze eigenlijk 5 duel geëist..quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:25 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Slordig bericht wel, want Berg kreeg geen rode kaart.
Maar 4 wedstrijden gaat echt nergens over
Heel duidelijk dus dat er met 2 maten gemeten wordt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En dan hadden ze eigenlijk 5 duel geëist..
Dan is een elleboog van Demouge recht in het gezicht is 3 duels en 1 voorwaardelijk, en Berg krijgt meteen 4 onvoorwaardelijk..
Behalve Roda uit zijn het wedstrijden die je 9 van de 10x wint. Dat kan ook wel met Koevermans. Los daarvan zou 2 wedstrijden en 1 voorwaardelijk voldoende zijn voor deze overtreding.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:33 schreef jpg97 het volgende:
zei ik toch?
Anywhoooo dit is wel zuur natuurlijk.
PSV-NEC , RODA-PSV, PSV-GRONINGEN en PSV-VVV is ie er dus niet bij...
Vooral jammer dat ie dan tegen Groningen niet meedoet.
Daar weet je niets van. Je hebt nog geen referentiekader; het seizoen is nét bezig. Misschien is dit wel de nieuwe - harde - lijn van de KNVB.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik had niks anders verwacht, maar toch word ik weer kwaad als ik zulke berichten lees.
Dit is gewoon vriendjespolitiek van de bovenste plank, zoals het altijd al is geweest.
Niks calimero, dit zijn feiten.
Idd! Laat hem het nou eens proberen, koef kan altijd nogquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik pleit voor Reis op de plaats van Berg
Ik weet alles... ALLES zeg ik je jawel IK... ben de alleswetende allesweter dus aanschouw mij en aanbid hetgeen dat alles weet.quote:
quote:Berg gaat in beroep en speelt tegen NEC
Marcus Berg is zaterdag van de partij als PSV het in Eindhoven opneemt tegen NEC. De koploper van de Eredivisie heeft beroep aangetekend tegen Berg's uitsluiting van vier duels. Omdat de KNVB het protest op z’n vroegst na het weekeinde behandelt, kan de aanvaller zaterdag gewoon spelen. Berg hoorde donderdag vier duels tegen zich eisen wegens zijn slaande beweging naar Timothy Derijck in het treffen met ADO Den Haag.
Mocht dat zo zijn, dan hadden we daar voorafgaand aan het seizoen vast wel iets over gehoord. Strenger naleven van regels kickt de fifa/uefa/knvb wel op, dus daar hadden ze dan vast wel een persbericht aan gekoppeld (bij WK's en EK's hoor je dat bijvoorbeeld ook altijd weer).quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:38 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Daar weet je niets van. Je hebt nog geen referentiekader; het seizoen is nét bezig. Misschien is dit wel de nieuwe - harde - lijn van de KNVB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |