Dat moet het mooiste moment van mijn leven zijn geweest toen ik dit zag.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:58 schreef 9611Niels het volgende:
Kijk, zoals zij hier de essentie van het leven en het zijn van een simpele radioDJ pakt, haarfijn aanvoelt, en tot een perfect samenspel weet te combineren met een prachtige bestaande compositie, exact de juiste, waardoor een geheel nieuwe dimensie ontstaat. Schitterend.
quote:Zo:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:46 schreef kwaliteit. het volgende:
Maar nu de grote vraag: hoe moet het volgens de Fok!ers wel?
1 minuut een sketsch, en vervolgens anderhalve minuut gelul over hunzelf, "duimpje omhoog" en "vergeet niet te abonneren" opmerkingen, in echt elk filmpje....quote:
Dat abonneren en thumbs up is sowieso alquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
1 minuut een sketsch, en vervolgens anderhalve minuut gelul over hunzelf, "duimpje omhoog" en "vergeet niet te abonneren" opmerkingen, in echt elk filmpje....
Deze vlogger bijvoorbeeld heeft het nogal hoog in z'n bol..
Zo, fixedquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:07 schreef Kakpizza het volgende:
ShayCarl
iJustine
ShaneDawson
KassemG
Smosh
Abonneren is juist handig om te zien of er nieuwe filmpjes zijn geupload.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:17 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Dat abonneren en thumbs up is sowieso alvan youtube maar er om smeken is al helemaal
Ja, en daarvoor abonneer ik ook. Maar zij ontlenen hun status aan het aantal followers, aantal subs, aantal likes, etcetcetc...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:58 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Abonneren is juist handig om te zien of er nieuwe filmpjes zijn geupload.
Dit wel tof vindenquote:
Helaas hebben ze elke week een andere layout die nog verneukter is, nu valt het niet meer makkelijk bij te houden wat de nieuwe filmpjes zijn, echt een chaosquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:58 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Abonneren is juist handig om te zien of er nieuwe filmpjes zijn geupload.
helen goeden tipquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit wel tof vinden![]()
Tof voor pedo's.
ze is 16 hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit wel tof vinden![]()
Tof voor pedo's.
Ik zal hem even in laten lichtenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
Milan komt ook op verjaardagen zag ikwat een ultieme baas! Laat nu net mijn verjaardag op 11 september zijn en ik woon in Wierden. Kijken of we Milan op de fokmeet kunnen krijgen
Zit je nou alle posts tot zover terug te lezen hierquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zal hem even in laten lichten
Ik zocht of Grofgebekt er al tussen stondquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Zit je nou alle posts tot zover terug te lezen hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |