Dat is zo, ik vind Simon & Garfunkel erg goed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:30 schreef Lod het volgende:
Als er twee zijn die het niet nodig hebben dan zijn het deze twee wel.
Misschien dat het zo klinkt door de combinatie van hun stemmen? In de oude opnames, voor dat auto-tunen bestond, krijg je soms ook hele typische klanken als ze samen zingen.
Goed voor hem, maar niet iedereen is Tom Jones!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:19 schreef Braddie het volgende:
Ja ok, maar goed, tom jones is 70 en bij het concert vorig jaar klonk hij loep zuiver!
Je hebt hier wel een punt overigens.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Die mannen zijn dik in de 60, natuurlijk worden die tegenwoordig een beetje geholpen.En daar is niks mis mee! Het hoeft trouwens geen auto tune te zijn er zijn andere dingen om een zanger(es) te ondersteunen als ze dreigen bepaalde tonen niet te halen.
quote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef Braddie het volgende:
Hebben ze die opnames nou ook al verneukt met AutoTune?
quote:Op zondag 27 december 2009 23:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Jep. Eerste wat me opviel. De performance van S&G klonk bespottelijk.
Als je wilt horen hoe een band live is, dan moet je die foutjes natuurlijk niet wegwerkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als een artiest een fout maakt, dat hij die fout niet tot in de eeuwen der eeuwen steeds wil terug horen. Logisch dat zo'n foutje dan weggepoetst wordt. Is ook storend als je aan het genieten bent van de muziek en je hoort élke keer dat het misgaat.
Voor de diehard fans die alle scheten op bootlegs verzamelen is dat misschien hartstikke interessant, maar voor het doorsnee publiek dat een live-cd koopt om te horen hoe de band live is, niet.
Een gitaar wegschoppen vind ik geen fout, dat is gewoon een actie op het podium. Aangezien Edge een wild podiumbeest is, moest dit opvallende feit natuurlijk in de DVD
Die komen inderdaad nog uit de tijd dat je het drie keer op de avond geheel op eigen kracht moest zien te redden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:30 schreef Lod het volgende:
Als er twee zijn die het niet nodig hebben dan zijn het deze twee wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |