Ik wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:33 schreef trovey het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet huilen of lachen.
Lekkere goede vriend dan, als hij samen met de Nederlandse overheid een familielid van je om zeep helpt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Tsja, een familielid van mij is al om zeep geholpen door de Nederlandse overheid en een goede vriend van me.
![]()
Tuurlijk jongen...quote:Dus ik weet uit mijn eigen omgeving waartoe de Nederlandse (met hun Amerikaanse oh zo Gristelijke holmaatjes) staat toe in staat is en dat de staat geen vreedzame motieven heeft is me de afgelopen 11 jaar wel duidelijk geworden.
RIP.
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Lekkere goede vriend dan, als hij samen met de Nederlandse overheid een familielid van je om zeep helpt.
[..]
Tuurlijk jongen...
En dan wil jij emigreren naar een land waar de overheid natuurlijk veeeeeel betrouwbaarder is. Vooral met die betrouwbaarheid wens ik je heel erg veel succes, want je zal het nodig hebben.
Zal vast wel een goede reden hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Een familielid is om zeep geholpen en een goede vriend van me is om zeep geholpen. Allebei door de Nederlandse overheid i.s.m. de Amerikaanse Gristelijke honden.
Maar je schreef het wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Ja hoor, ik geloof je. Klinkt echt als de NL overheid. Die vermoorden hun eigen belastingbetalende onderdanen.quote:Een familielid is om zeep geholpen en een goede vriend van me is om zeep geholpen. Allebei door de Nederlandse overheid i.s.m. de Amerikaanse Gristelijke honden.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik wel.
Lachen. Vooral TS uitlachen, want je mag helemaal niet met een aluminium hoedje op de foto!
500.000 dollar?quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Met een investering van $500.000 in het toerisme in Montenegro kun je meteen een Montenegrijns paspoort krijgen, dat heeft bv Thaksin ook gedaan.
Succes.
Als je een misdrijf pleegt weten we je in ieder geval te vinden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar zijn jullie het niet met mee eens dat dat nieuwe paspoort echt belachelijk is.
Waarom vingerafdrukken? Ik heb nooit een misdrijf gepleegd en toch moet ik vingerafdrukken afstaan aan de staat.
Waarom zo'n chip?
Gaan die maatregelen niet een beetje ver?![]()
Ik bedoel dit is toch duidelijk het bewijs dat de staat nare dingen in petto heeft voor haar onderdanen in de toekomst?
Ik kom als een eckte fokker nooit buiten, dus kan ook geen misdrijven plegen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:18 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Als je een misdrijf pleegt weten we je in ieder geval te vinden.
Waarom wil je dan weg uit je veilige woonomgeving?quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik kom als een eckte fokker nooit buiten, dus kan ook geen misdrijven plegen.
Omdat dit land gewoon naar de kloten aan het gaan is en ik dus liever Nederland verlaat voor het echt een puinhoop is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom wil je dan weg uit je veilige woonomgeving?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Omdat dit land gewoon naar de kloten aan het gaan is en ik dus liever Nederland verlaat voor het echt een puinhoop is.
Verder is mijn gezondheid slecht en de dokter helpt me niet, dus wil ik in het buitenland kijken of daar wel capabele artsen wonen. Cubaanse artsen zijn erg goed en die zitten ook in Bolivia.
Dat komt door Amerika!!!! die dekselse Ami'squote:Op maandag 30 augustus 2010 05:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wel eens met echte cubanen gesproken over de gezondheidszorg? Welliswaar zijn er veel artsen, maar de techniek die ze gebruiken stamt uit de jaren 80.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |