abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2010 @ 02:20:43 #1
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_85860265
Mijn paspoort loopt volgend jaar af en ik ga dus emigreren (vanwege Wilders). Nu heb ik om toegang te krijgen tot Bolivia een paspoort nodig dat nog een jaar geldig is bij vertrek uit Bolivia.
Dus moet ik een nieuw paspoort aanvragen helaas.

Maar dat nieuwe paspoort is hoogst onbetrouwbaar, de RFID-chip zit erin (wie weet wat de Nederlandse autoriteiten daarin vermelden over mij, ik bedoel ik ben geen meeloper, ik ben kritisch en dat wordt niet door de autoriteiten als een deugd gezien :'( ) en die stomme vingerafdrukken, waarmee elke burger wordt gezien als crimineel. :{

Kan ik bijvoorbeeld lijm op mijn vingers doen, helpt dat? Paspoort in de magnetron i.v.m. RFID-chip? Zonder paspoort kan ik niet weg uit dit kutland, maar dat nieuwe paspoort is ook klote. :o

Ik kan een zaak aanspannen tegen de overheid, omdat dit paspoort tegen het EVRM indruist, maar daarvoor heb ik een zak met geld nodig om een advocaat te betalen en moet ik zo'n 4 jaar wachten, zo'n proces duurt oneindig lang. Ik wil dus weg uit dit land, dus geen 4 jaar een proces afwachten.
De laatste die hiertegen een proces voerde kan het niet meer navertellen, we beginnen meer en meer op Rusland te lijken, waar mensen die kritiek uiten op de regering Medvedev-Poetin ineens een vliegtuig- of auto-ongeluk krijgen. Deze student die een proces spande tegen de staat i.v.m. mensenrechtenschending met dat nieuwe Orwelliaanse paspoort, kreeg zogenaamd een epileptische aanval. Ja en mijn oma is de paashaas. :{ :{w

Douaniers omkopen aan de grens kan ook, maar ik ben liever eerlijk. Alleen vrees ik dat eerlijke mensen allemaal worden vermoord vroeg of laat door de Illuminatie. ;(

Tips alsjeblieft. Ik moet snel een nieuw paspoort, ik wil zo rond november echt weg zijn uit dit grafland met dat PVV-tuig.
pi_85860357
Ik weet niet of ik nu moet huilen of lachen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_85860407
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:33 schreef trovey het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet huilen of lachen.
Ik wel.

Lachen. Vooral TS uitlachen, want je mag helemaal niet met een aluminium hoedje op de foto! _O-
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_85860468
Emigreren vanwege Wilders
  maandag 30 augustus 2010 @ 02:50:46 #5
pi_85860474
Tsja, een familielid van mij is al om zeep geholpen door de Nederlandse overheid en een goede vriend van me.
;(

Dus ik weet uit mijn eigen omgeving waartoe de Nederlandse (met hun Amerikaanse oh zo Gristelijke holmaatjes) staat toe in staat is en dat de staat geen vreedzame motieven heeft is me de afgelopen 11 jaar wel duidelijk geworden.

RIP. ;(
pi_85860481
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Tsja, een familielid van mij is al om zeep geholpen door de Nederlandse overheid en een goede vriend van me.
;(

Lekkere goede vriend dan, als hij samen met de Nederlandse overheid een familielid van je om zeep helpt.

quote:
Dus ik weet uit mijn eigen omgeving waartoe de Nederlandse (met hun Amerikaanse oh zo Gristelijke holmaatjes) staat toe in staat is en dat de staat geen vreedzame motieven heeft is me de afgelopen 11 jaar wel duidelijk geworden.

RIP. ;(
Tuurlijk jongen...

En dan wil jij emigreren naar een land waar de overheid natuurlijk veeeeeel betrouwbaarder is. Vooral met die betrouwbaarheid wens ik je heel erg veel succes, want je zal het nodig hebben.
  maandag 30 augustus 2010 @ 02:55:42 #7
pi_85860498
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:52 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Lekkere goede vriend dan, als hij samen met de Nederlandse overheid een familielid van je om zeep helpt.
[..]

Tuurlijk jongen...

En dan wil jij emigreren naar een land waar de overheid natuurlijk veeeeeel betrouwbaarder is. Vooral met die betrouwbaarheid wens ik je heel erg veel succes, want je zal het nodig hebben.
Zo bedoelde ik het niet.
Een familielid is om zeep geholpen en een goede vriend van me is om zeep geholpen. Allebei door de Nederlandse overheid i.s.m. de Amerikaanse Gristelijke honden.
pi_85860507
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet.
Een familielid is om zeep geholpen en een goede vriend van me is om zeep geholpen. Allebei door de Nederlandse overheid i.s.m. de Amerikaanse Gristelijke honden.
Zal vast wel een goede reden hebben. :)
pi_85860521
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet.
Maar je schreef het wel.
quote:
Ja hoor, ik geloof je. Klinkt echt als de NL overheid. Die vermoorden hun eigen belastingbetalende onderdanen. :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 02:58:49 #10
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85860529
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:40 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ik wel.

Lachen. Vooral TS uitlachen, want je mag helemaal niet met een aluminium hoedje op de foto! _O-
:D :'(
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 30 augustus 2010 @ 03:04:40 #11
pi_85860571
Maar zijn jullie het niet met mee eens dat dat nieuwe paspoort echt belachelijk is.

Waarom vingerafdrukken? Ik heb nooit een misdrijf gepleegd en toch moet ik vingerafdrukken afstaan aan de staat.
Waarom zo'n chip?

Gaan die maatregelen niet een beetje ver? :{

Ik bedoel dit is toch duidelijk het bewijs dat de staat nare dingen in petto heeft voor haar onderdanen in de toekomst? :o
pi_85860596
Met een investering van $500.000 in het toerisme in Montenegro kun je meteen een Montenegrijns paspoort krijgen, dat heeft bv Thaksin ook gedaan.
Succes.
pi_85860599
Jongen, wat maakt het uit dat je een paar vingerafdrukken moet inleveren? Of dat er zo'n chipje in je paspoort zit?

Als jij van plan bent om je in een ander (paradijselijk) land permanent te vestigen, dan zorg je toch gewoon dat je de nationaliteit van dat land verkrijgt? Kun je je NL-paspoort in de fik steken, dan is je chipje weg. En als je dan ook nog eens niet meer terugkomt in Nederland zijn je vingerafdrukken gewoon ballast in die database.
  maandag 30 augustus 2010 @ 03:11:58 #14
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85860600
Altijd leuk, die vrijmetselaars-onzin.
Goed van jou.
  maandag 30 augustus 2010 @ 03:18:13 #15
pi_85860632
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Met een investering van $500.000 in het toerisme in Montenegro kun je meteen een Montenegrijns paspoort krijgen, dat heeft bv Thaksin ook gedaan.
Succes.
500.000 dollar?
Waar haal ik dat vandaan dan? Ik werk zelf niet bij Illuminatie of de maffia (is min of meer hetzelfde), dus zo rijk ben ik niet.
pi_85860637
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 03:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar zijn jullie het niet met mee eens dat dat nieuwe paspoort echt belachelijk is.

Waarom vingerafdrukken? Ik heb nooit een misdrijf gepleegd en toch moet ik vingerafdrukken afstaan aan de staat.
Waarom zo'n chip?

Gaan die maatregelen niet een beetje ver? :{

Ik bedoel dit is toch duidelijk het bewijs dat de staat nare dingen in petto heeft voor haar onderdanen in de toekomst? :o
Als je een misdrijf pleegt weten we je in ieder geval te vinden. ^O^
  maandag 30 augustus 2010 @ 03:20:13 #17
250488 Teezie
niet(machine)
pi_85860641
Nou, dit meot je doen als je een nieuwe paspoort wilt aanvragen, iig zo deed ik het laatst.

Ik ging naar de gemeente, maar hij was dicht ze gaan kanker vroeg dicht waar slaat dat op gvd. dus ging ik de ochtend erna, ik vroeg hem aan en wat daarna gebeurde herriner ik me niet meer
oja ik moest een foto maken en terugkomen en toen moest ik wachten en gingen ze mij bellen onee dat was met rijbewijs. ik weet niet ik ednk dat je bij gemeente moet vragen mattie
Chubun Tomata
  maandag 30 augustus 2010 @ 03:22:31 #18
pi_85860646
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 03:18 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Als je een misdrijf pleegt weten we je in ieder geval te vinden. ^O^
Ik kom als een eckte fokker nooit buiten, dus kan ook geen misdrijven plegen. :P
pi_85860648
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 03:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik kom als een eckte fokker nooit buiten, dus kan ook geen misdrijven plegen. :P
Waarom wil je dan weg uit je veilige woonomgeving?
  maandag 30 augustus 2010 @ 03:30:08 #20
pi_85860670
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 03:23 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Waarom wil je dan weg uit je veilige woonomgeving?
Omdat dit land gewoon naar de kloten aan het gaan is en ik dus liever Nederland verlaat voor het echt een puinhoop is.
Verder is mijn gezondheid slecht en de dokter helpt me niet, dus wil ik in het buitenland kijken of daar wel capabele artsen wonen. Cubaanse artsen zijn erg goed en die zitten ook in Bolivia.
pi_85860914
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 03:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Omdat dit land gewoon naar de kloten aan het gaan is en ik dus liever Nederland verlaat voor het echt een puinhoop is.
Verder is mijn gezondheid slecht en de dokter helpt me niet, dus wil ik in het buitenland kijken of daar wel capabele artsen wonen. Cubaanse artsen zijn erg goed en die zitten ook in Bolivia.
:') :') :') :') wel eens met echte cubanen gesproken over de gezondheidszorg? Welliswaar zijn er veel artsen, maar de techniek die ze gebruiken stamt uit de jaren 80.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_85860919
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 05:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

:') :') :') :') wel eens met echte cubanen gesproken over de gezondheidszorg? Welliswaar zijn er veel artsen, maar de techniek die ze gebruiken stamt uit de jaren 80.
Dat komt door Amerika!!!! die dekselse Ami's :(
pi_85861456
WTF :')

Magnetron zal wel helpen tegen die tsjip denk ik.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85861462
Ik kan niet wachten tot TS weg is.
Hopelijk krijgt ie in zijn nieuwe paradijs Bolivia :') geen internet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_85862075
TS, waarom Bolivia? Dan ontkom je niet aan de vaccinatie tegen gele koorts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')